Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe is het met je?

<<

Anoniem192

Bericht 13 Aug 2016 18:40

Hoe is het met je?

Vertel, hoe is het met jou op dit moment?
<<

Anoniem282

Bericht 13 Aug 2016 19:49

Re: Hoe is het met je?

Was jij eerst een andere forummer, Katie? Er was namelijk 1 forummer die om de zoveel tijd dit topic opende. :) Hoe gaat het met jou?

Kan er kort over zijn, met mij niet zo. Hopelijk leukere bijdrage van een andere forummer!
<<

Anoniem192

Bericht 13 Aug 2016 19:56

Re: Hoe is het met je?

Klopt! het gaat mwoah, is even hele hoop aan de hand op het moment! Met mij opzich wel goed :) vervelend dat het met jou niet goed gaat, niks ergs hoop ik?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Aug 2016 20:04

Re: Hoe is het met je?

Ronduit kut. Iedereen weet onderhand wel waarom.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem221

Bericht 13 Aug 2016 20:45

Re: Hoe is het met je?

Momenteel niet zo goed. Ik heb continu het gevoel onderuit gemaaid te worden. Ik doe zo mijn best om mijn vriend en mezelf staande te houden en dan komt er weer iets op ons pad waarna ik vervolgens denk:"Waar doen we ons best nog voor?"
<<

anoniem203

Bericht 13 Aug 2016 20:52

Re: Hoe is het met je?

..
Laatst gewijzigd door anoniem203 op 13 Aug 2016 22:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 13 Aug 2016 20:55

Re: Hoe is het met je?

Eigenlijk best wel goed! Druk met veel te veel, wat me soms ook benauwd en ik eigenlijk wat meer nee zou mogen zeggen, maar het is zo leuk allemaal!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 13 Aug 2016 20:59

Re: Hoe is het met je?

Niet heel erg goed.
Voel me de laatste tijd helemaal niet fit. Heb veel pijn, ben snel moe en ben in korte tijd erg afgevallen.
Volgende week toch maar een afspraak maken bij de huisarts.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 13 Aug 2016 21:00

Re: Hoe is het met je?

Wat vervelend Katie en Guattari, hoe komt het dat het wat minder gaat?

Thunder, klinkt niet zo positief :( Ik heb het even gemist denk ik...

Jip wat fijn!

Hier gaat het weer iets beter, zat de laatste maanden niet zo lekker in mijn vel en de relatie tussen mij en mijn vriend verliep erg stroef. Alles lijkt weer in wat rustiger vaarwater te komen gelukkig.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Aug 2016 21:01

Re: Hoe is het met je?

Super goed. Het gaat bijna altijd heel goed. Ik ben happy.
<<

Anoniem316

Bericht 13 Aug 2016 21:12

Re: Hoe is het met je?

Hier gaat het ook goed! Voel me echt intens gelukkig ondanks de lichamelijke pijntjes.
<<

Anoniem168

Bericht 13 Aug 2016 21:41

Re: Hoe is het met je?

Wat vervelend Guattari, en Katie! Sterkte met wat er niet goed gaat.

Jij zit ook echt met een klotesituatie Thunder. Vind het rot voor je, jij ook sterkte!

Dat klinkt ook niet leuk Fedora.

Chava, vervelend! Zou het inderdaad even laten checken. Hopelijk voel je je snel beter!

Je klinkt ook heel happy Jip, leuk!

Wat fijn dat het beter gaat CCC.

Met mij gaat het goed! Er zijn er wat dingen van mijn to do list gefixt en daar wordt ik altijd heel blij van. Lichamelijk ben ik wel een beetje op, maar ik doe gewoon teveel leuke dingen op het moment :) Nu weer even pas op de plaats en dan komt dat ook wel weer goed.
<<

Anoniem282

Bericht 13 Aug 2016 21:43

Re: Hoe is het met je?

Wisselende reacties. Klinkt absoluut niet fijn, Thunder. Ik heb niet meegekregen wat er speelt, maar dat heeft er wellicht mee te maken dat ik selectief lees/post op het forum (niet alle pijlers ben ik actief).

Katie, da's echt een wonder dat ik iemand herken met een naamswijziging! Hopelijk gaat het van mwoah snel weer veel beter. Omdat hetgeen ik mee zit nog niet opgelost is, kan ik er niet over uitweiden. Het komt waarschijnlijk over een aantal weken voor de rechter, dus vandaar. Misschien als het achter de rug is. Dan zal ik vast veel vrolijker zijn. :)

Voor degenen met wie het niet (zo) goed gaat, veel sterkte gewenst. Ik hoop dat jullie je snel weer happy voelen. :)
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 13 Aug 2016 22:38

Re: Hoe is het met je?

Even gekopieerd uit het baaltopic:

Ik wil huilen, schreeuwen, eigenlijk alles!! Al heb ik dat ook al wel gedaan vandaag en zal dat ook vast nog wel een paar keer doen. Ik had m'n ziekenhuisafspraak vervroegd ivm erge pijn. Vanmorgen mocht ik komen. En m'n nachtmerrie gaat nog langer door. Op de foto's was (na inmiddels 10 weken gips) geen botgroei te zien. Oftewel; mijn scheenbeen is nog steeds gebroken! Echt, ik dacht dat ik gek werd. Ik heb zo gehuild. Nu gaan we een botgroei stimulator inzetten voor tenminste 3 maanden. Het gips wordt met 3 maanden verlengd en heb morfine gekregen voor de pijn. Ook is er een aanvraag gedaan voor een andere arts in de hoop dat die misschien nog een andere suggestie heeft. Hopelijk komt die oproep snel binnen. In principe zou er weer geopereerd kunnen worden en dan donorbot bij te plaatsen, maar we willen eerst de conclusie van de andere arts afwachten.

Ik heb m'n oproep al binnen en kan dinsdag al terecht. Dat is wel fijn! En ik ben nu een paar dagen aan de morfine tabletten. Ook dat gaat best goed, al heb ik wel last van wat bijwerkingen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Jilke

Kwebbel

Berichten: 261

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:26

Bericht 14 Aug 2016 04:57

Re: Hoe is het met je?

K*'t. Blaasontsteking heb ik vier weken mee gelopen, 3 kuren gehad en was eindelijk weg sinds 3 weken. Maar sinds gisteren weeer pijn bij plassen, wat een gedoe. Drink me suf en eet cranberry tabletten maar lijkt gewoon weer terug te komen.
Verder kom ik enorm aan in gewicht door stoppen medicijnen dus daar baal ik ook als een stekker van.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 14 Aug 2016 09:27

Re: Hoe is het met je?

Wat heftig Thunder.

Jilke, je kunt D-Mannose eens proberen, ik heb vorig jaar heel veel last gehad van blaasontstekingen en veel antibioticakuren en toen kwam ik dit natuurlijke middeltje tegen. Sindsdien geen last meer gehad en als ik het voel opkomen neem ik een paar dagen weer wat D-mannose en zet het niet door.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 14 Aug 2016 09:34

Re: Hoe is het met je?

Jeetje Thunder, dat schiet ook niet op :-( sterkte!!

Met mij gaat het na afgelopen week best goed, fijn om een keer positiever nieuws te horen.
Nu nog een weekje bikkelen en dan eindelijk afspraak bij de gynaecoloog.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 14 Aug 2016 10:10

Re: Hoe is het met je?

Wat vervelend dat het met sommigen van jullie niet zo lekker gaat zeg :(

Ik ben op dit moment ongesteld en heb daar altijd erg veel last van. Vandaag dus maar lekker een dagje serie kijken op de bank.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Aug 2016 11:41

Re: Hoe is het met je?

Wat ontzettend rot Thunder!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem282

Bericht 14 Aug 2016 11:44

Re: Hoe is het met je?

Thunder: jeetje, wat enorm rot voor je. Ik hoop dat de bijwerkingen opwegen tegen de pijn die je anders zou hebben. Ik ken je verder niet goed, maar zie jou nooit 'klagen' in topics over pijn/wat dan ook en nu lees ik de wanhoop in je bericht. Echt naar voor je. :( Hopelijk blijft nog een operatie uit, want dat lijkt me ook geen pretje voor je. Bovenal hoop ik dat je snel van deze ellende af zal zijn en dat de pijn iig draaglijk(er) wordt al dan niet met morfine/andere medicatie. Heel veel sterkte en beterschap gewenst! Ik ga voor je duimen dinsdag. :)

Jilke: voor jou ook veel beterschap gewenst. Zou fijn zijn als je de tip van CCC aanslaat voor je!

Hope: lekker een dagje extra lief zijn voor jezelf, dat is altijd fijn als je je niet lekker voelt. :)
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 14 Aug 2016 13:46

Re: Hoe is het met je?

ups en downs,

Helaas nog steeds geen passend huis gevonden al komt er binnenkort wel weer een perfect passende op de markt. En qua werk loopt het ook niet top. Ben er inmiddels wel achter dat ik niet mijn leven lang in de fysio wil blijven. Zeker met waarnemingen eigenlijk niet rendabel als alleenstaande moeder. Het is dat ik nu nog bij mijn ouders zit want anders had ik een gigantisch probleem gehad qua kosten voor de kinderopvang. Mijn ex blijft er een teringzooi van maken en komt een heel aantal afspraken niet na en verdraait nog steeds behoorlijk veel.

J doet het fantastisch dus dat ik wel echt heel fijn.
2015 💙
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 14 Aug 2016 14:03

Re: Hoe is het met je?

Oh Guattari, ik moet er bijna van huilen. Wanhoop, dat is het ja. Bijna 2,5 jaar ben ik er nu mee bezig. Val van de ene pech in de andere pech. Zo frustrerend, idd om wanhopig van te worden! De bijwerkingen die ik nu heb neem ik op de koop toe. Het is ook niet heel erg, vooral lastig. Obstipatie, maar daar heb ik weer wat voor gekregen. Een weeïg gevoel dus weinig eetlust en soms nog wat duf. Maar over het algemeen zijn dit bijwerkingen die over een tijdje wel weer verdwijnen behalve obstipatie.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem168

Bericht 14 Aug 2016 14:27

Re: Hoe is het met je?

Anousch schreef:Jeetje Thunder, dat schiet ook niet op :-( sterkte!!

Met mij gaat het na afgelopen week best goed, fijn om een keer positiever nieuws te horen.
Nu nog een weekje bikkelen en dan eindelijk afspraak bij de gynaecoloog.


Wat fijn Anousch! Heb het nieuws niet meegekregen maar het klinkt hoopvol.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 14 Aug 2016 20:45

Re: Hoe is het met je?

Wisselend... De revalidatie doet me veel goed, maar zodra ik rust moet nemen gaat mijn stemming compleet neer. Echt heel vervelend die stemmingswisselingen.

Relatie gaat nu gelukkig beter. Dat scheelt wel. Maar lichamelijk en geestelijk mag wel wat beter.

Wat naar dat het met meer niet zo goed gaat :( Sterkte allemaal.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 15 Aug 2016 08:07

Re: Hoe is het met je?

Jilke schreef:K*'t. Blaasontsteking heb ik vier weken mee gelopen, 3 kuren gehad en was eindelijk weg sinds 3 weken. Maar sinds gisteren weeer pijn bij plassen, wat een gedoe. Drink me suf en eet cranberry tabletten maar lijkt gewoon weer terug te komen.
Verder kom ik enorm aan in gewicht door stoppen medicijnen dus daar baal ik ook als een stekker van.


Laat het op kweek zetten voor de juiste antibiotica. Ik weet dat mijn oma ook kuur na kuur kreeg en vervolgend bleek dat ze de verkeerde antibiotica had gekregen voor de soort bacterie die haar blaasontstekingen veroorzaakte.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers