Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ontsteking op mijn kin

<<

Anoniem65

Bericht 24 Sep 2013 16:13

Ontsteking op mijn kin

Ik heb dus een enorme ontsteking op mijn kin, hij is nu ca 2 cm in doorsnede. Je ziet nog niet echt een dikke bult, meer een rode ontstoken plek en je voelt een bult van 2 cm zitten onder de huid. Het brandt ook behoorlijk en doet pijn als ik mijn onderlip beweeg. Ik denk dat het komt door een proefje van Vichy wat ik 2x heb getest (heb ooit eerder van een andere lijn van Vichy (die voor gevoelige huid) heb getest). Maar het is dus echt pijnlijk en ziet er ook echt niet uit. Ik ben al een dag of 3 peroxide aan het smeren maar dat wil nog niet helpen. Meestal worden zulke ontstekingen ook niet wit bij mij, maar trekken ze na een week of 2 weer weg.
Heeft iemand tips om zoiets wat sneller weg te krijgen? Is dus echt onderhuids en mijn huid zelf is (nog) niet aangedaan. Wel knalrood door de ontsteking er onder.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 24 Sep 2013 17:20

Re: Ontsteking op mijn kin

Afblijven, niks op smeren, gewoon de natuur haar gang laten gaan. :)
<<

Anoniem185

Bericht 24 Sep 2013 17:24

Re: Ontsteking op mijn kin

SoGood schreef:Afblijven, niks op smeren, gewoon de natuur haar gang laten gaan. :)

Inderdaad, en vooral heel erg afblijven! Door er iedere keer aan te gaan zitten gaat het alleen maar meer irriteren.

Misschien kun je het hooguit eens koelen?
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 13:04

Bericht 24 Sep 2013 17:39

Re: Ontsteking op mijn kin

Afblijven inderdaad en geen irriterende dingen er op smeren. Ik probeer het verdwijningsproces altijd te versnellen door van binnenuit goed voor mezelf te zorgen. Huidproblemen krijg je vaak ook doordat je afvalstoffen niet goed kwijt raakt. Dus probeer goed water/groene thee te drinken en verder voedingsmiddelen te eten die veel antioxidanten bevatten, zoals broccoli bijvoorbeeld. Baat het niet, het schaadt zeker niet denk ik altijd maar.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 24 Sep 2013 18:32

Re: Ontsteking op mijn kin

Oh, die dingen zijn vreselijk. Bij mij blijven ze gerust een maand zitten. Ik probeer er ook nooit aan te komen maar na een maand lukt het me meestal niet meer en gaat ie eraan.

Blijf er toch maar af ;)
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 24 Sep 2013 21:37

Re: Ontsteking op mijn kin

Afblijven inderdaad, dat werkt toch het beste.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers