Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 12 Aug 2025 20:55

Cadeau

Ik heb binnenkort een feestje van vrienden die de verjaardagen wat groter vieren ivm dat mijn vriendin vorig jaar te horen heeft gekregen dat ze borstkanker heeft. Voor nu is het allemaal stabiel maar ze willen graag het leven vieren.
Ik vind het zo lastig wat ik voor cadeau moet meenemen.

Hebben jullie een leuk/mooi idee?
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!

Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Aug 2025 22:04

Re: Cadeau

Ik zal voor iets kiezen wat voor jullie beide een mooie herinnering is. Dagje weg naar een leuke stad, samen iets gaan maken qua creatief. Iets waar jullie samen op terug kunnen kijken als het straks wat minder gaat met haar gezondheid.

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Aug 2025 14:51

Misschien, ik heb überhaupt geen idee of het een goed idee is, een mooi sierraad die ze zelf uitzoekt. En mocht het allemaal verkeerd aflopen dat je die dan terugkrijgt? Wetende dat zij die dan gedragen en uitgezocht heeft.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 13 Aug 2025 21:14

Beide een leuke idee. Maar zou ook wel graag een cadeau voor beide willen doen.
Maar kom zelf al uit op een diner bon of dagje weg. Maar vind dat zo standaard.
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!

Afbeelding
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 14 Aug 2025 07:30

Wij hadden onlangs een vergelijkbaar feest en daar hebben we wel een diner kado gedaan maar dan samen met ons, en wel specifiek bij een bepaald plekje dat we kennen waar je ook kunt zwemmen (met de kinderen) en suppen, en borrelen etc. Dan is het meteen al een concreter idee en leg je niet bij de ontvangers neer om uit te zoeken waar ze dan heen gaan.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje

Terug naar Persoonlijk