18 Jun 2025 06:39 door Marin
Ik ben de laatste tijd zo ontzettend moe. Eigenlijk sinds ik terug ben uit Amerika (een maand) voelt het alsof ik non stop jetlag heb. Terwijl ik daar normaal helemaal niet zo'n last van heb. Ik sta normaal gesproken altijd om 6 uur op en sta direct aan, voel me fit en vrolijk. En nu eigenlijk niet. Elke ochtend moe, duf, geen zin in de dag. Dus ook een mentaal element erbij. Sommige dagen ga ik ook echt vroeg naar bed, vrijdag lag ik om 9 uur om bed en dan maak ik wel een goede nacht en voel ik me iets fitter dus misschien is het idd echt vermoeidheid. Normaal heb ik ook helemaal geen moeite met de privé werk balans bewaren, ik juggle al die ballen wel, nu stroom ik echt over, ik vergeet dingen, dingen kosten moeite. Ik ben klassenmoeder en zie al tegenop om een appje te sturen, die moet al uit m'n tenen komen. Komt misschien door 't drukke einde van het jaar, al slaan we dingen als de avondvierdaagse al bewust over.
Is dit dan dat ik zo ontzettend toe ben aan vakantie? Ik kan het me van vorig jaar ook wel herinneren. Of is het toch meer psychisch? Er is best veel gebeurd de laatste tijd, ontzettend veel zorgen over m'n zoon en nu dat iets beter gaat, komt het er misschien uit? Of is het toch iets lichamelijks maar wat dan? Er gaan ook weer Covid virussen rond las ik, al zijn deze keer buik klachten gerelateerd deze keer geloof ik.
Hebben meer mensen hier last van? Hoort het bij het einde schooljaar voor ouders en is rust nodig? Stiekem heb ik beetje spijt van onze drukke vakantie en zie ik daar tegenop. Dat heb ik ook echt nooit. Ik weet het dus niet zo goed, ik voel me ook somberder en heb minder eetlust maar ja dat kan ook door de vermoeidheid komen, beetje een cirkel. Dus ik weet het niet zo goed, moet ik hier alert op zijn? Of is t even uitzingen tot de vakantie?
Let's discover the world together.