Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Mysterieuze gebeurtenissen

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2025 12:29

Mysterieuze gebeurtenissen

Was er ooit een gebeurtenis in je leven die je niet kon verklaren?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Maple

Kletskop

Bericht 16 Mei 2025 12:57

Re: Mysterieuze gebeurtenissen

Ik heb ooit doodziek in het ziekenhuis gelegen, maar dan ook echt op het randje. 's Nachts sliepen mijn ouders thuis toen het ineens bergafwaarts ging en artsen op het punt gestaan hebben om mijn ouders te bellen omdat ik de nacht niet zou redden. Gelukkig stabiliserende ik daarna vrij snel weer. Mijn moeder, die dus thuis sliep, heeft me die nacht horen roepen. Achteraf bleek precies op het moment dat het zo slecht ging.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2025 13:00

Toen ik net zwanger was en nog niet officieel de test had gedaan, droomde ik dat ik zwanger was van een jongen met een bepaalde naam. Ik bleek uiteindelijk zwanger van een tweeling maar 1 van onze kinderen heeft de zwangerschap niet overleefd en is in week 17 overleden. Ik had echt enorm sterk het gevoel dat ik 1 kind zou krijgen en uiteindelijk is dit ook gebeurd.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Mei 2025 13:46

Wat bijzondere Fantine en Maple.

Ik heb twee keer iets in de lucht voorbij zien komen, wat zo overduidelijk afwijkend was en ik nooit heb kunnen verklaren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mei 2025 13:58

Maple schreef:Ik heb ooit doodziek in het ziekenhuis gelegen, maar dan ook echt op het randje. 's Nachts sliepen mijn ouders thuis toen het ineens bergafwaarts ging en artsen op het punt gestaan hebben om mijn ouders te bellen omdat ik de nacht niet zou redden. Gelukkig stabiliserende ik daarna vrij snel weer. Mijn moeder, die dus thuis sliep, heeft me die nacht horen roepen. Achteraf bleek precies op het moment dat het zo slecht ging.

Wauw wat bijzonder en ook wel een beetje heftig! Heb je een hele goede band met je moeder dat ze dit zo ervaarde?

Ik krijg soms berichten van overleden personen door. Niet vaak, en ik kan ook niet bewust contact met ze maken. Maar af en toe laten ze me iets weten.
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mei 2025 14:55

Toen ik nog bij mijn ouders woonde, lag ik nog in bed in de ochtend. Ik was wel wakker maar had nog geen zin om eruit te gaan. Ik hoorde toen iemand binnenkomen (ik dacht mijn moeder). Die liep naar me toe en legde een hand op me zoals mijn moeder ook wel eens deed. Ik reageerde niet omdat ik wilde blijven liggen en ik hoorde weer iemand weglopen en m'n deur ging weer dicht. Kwartiertje later ofzo, ging ik toch maar uit bed. Er bleek niemand thuis, later bleek dat m'n moeder al een uur of twee niet thuis was en m'n vader was nog voor haar weg gegaan.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mei 2025 21:22

Mijn vader lag eens in bad. Toen er in het badkamerraam in de damp ineens licht verscheen. Er ontstonden in het raam ineens tekeningen en soort van gezichten. Hij voelde een hele rust over zich. Ik kwam toen thuis en toen stopte het tafereel plotseling. Mijn vader is de meest nuchtere man die er is, maar sindsdien gelooft hij dat er meer is tussen hemel en aarde.

Mensen die dachten dat hij het verzon, als we stonden te douchen zag je de tekeningen door de damp weer in het raam. Hoe vaak m’n moeder het raam ook waste…
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 16 Mei 2025 21:25

Wat een bijzondere verhalen, ik hou daar zo van. Sam, enig idee wie dat geweest kunnen zijn die contact zochten met je vader?

Prosector, wat bijzonder. Doe je ook wat met de boodschappen die je doorkrijgt?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mei 2025 21:32

Ik houd er ook van!
Ik denk zijn vader.

Prosecco, zijn dat dan wel mensen die je kent?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2025 21:51

Mijn oom overleed plotseling en hij had altijd een hekel gehad aan een bepaalde boom in de tuin, die wilde hij eruit hebben maar kwam er nooit van. Op de dag van zijn begrafenis viel die boom opeens om.. Sowieso was het een rare dag want mijn tante wilde mijn oom zelf naar crematorium rijden in zijn auto. Hij had liever niet dat ze in die auto reed want het was een oud ding. We zijn de straat niet eens uitgekomen want de auto hield ermee op.

En mijn zussen en ik gingen eens zwemmen met onze vader, m’n moeder bleef thuis. Dit was voor de mobiele telefoons. We kwamen thuis en m’n moeder stond bij voordeur, te trappelen van ongeduld en huilen. Snel de auto uit, ze moest naar haar vader, hij zou komen te overlijden. Ik zat nog in de auto toen m’n moeder al wegreed. Ze kwam aan en m’n opa (pake) was al aan het wegvallen. Ze was erbij toen hij stierf (en ik dus ook, maar op de gang).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 17 Mei 2025 11:30

Wat een mooie bijzondere dingen.

Ik maak regelmatig iets mee. In m'n huis vliegt een lichtbolletje dat ik zeer regelmatig zie, heb er ook foto's van.

Maar het meest bijzondere is een onverwachte reading van de dochter wiens moeder ik samen met haar verzorgde op m'n vorige werk.
M'n oma was bij me, ze kon alles opnoemen over mijn zoon, m'n ouders (de situatie met m'n moeder maar haar woorden kon ik toen nog niet plaatsen). 4 maanden later ben ik ziek gemeld thuis gekomen met een burnout. Ze vertelde dat het z'n tol begon te eisen en als het me allemaal teveel werd ik maar muziek moest maken. Vond ik apart want had daar toen amper tijd voor.
Inmiddels ben ik een jaar verder, het is me destijds teveel geworden en heb nu mijn eigen bedrijf waarin ik 7 dagen per week bezig ben met muziek maken.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Mei 2025 14:24

Wat een mooie en bijzondere dingen!

Toen mijn moeder net overleden was, werd ik ‘s nachts een keer wakker van iemand die mijn naam riep.
Het was mijn moeder en ze was omgeven door een wit licht. Ze stak haar hand naar mij uit, maar ik ben niet meegegaan.

Voor mij wel een teken dat ze op een mooie plek terecht was gekomen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Mei 2025 15:15

Sam schreef:Ik houd er ook van!
Ik denk zijn vader.

Prosecco, zijn dat dan wel mensen die je kent?

Ja het is altijd van bekenden, en het is ook aan mij gericht. Meestal komt het er op neer dat ze op een goede plek terecht gekomen zijn, ons/mij kunnen zien en trots zijn op hoe we het doen. Het geeft mij een fijn gevoel om te weten dat ze goed terecht zijn gekomen.
Maar het maakt mij ook verdrietig dat ik (nog) niks van mijn oma gehoord heb nadat ze is overleden.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Mei 2025 16:38

Bijzonder hoor Prosecco, ik ben er bijna een beetje jaloers op. Er zijn een aantal dierbaren, waaronder mijn moeder, die ik zo graag nog eens zou zien en spreken. Ik snap wel dat het je verdrietig maakt dat je oma nog niet bij je langs is gekomen. Hopelijk gebeurt dat alsnog.

<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Mei 2025 16:39

Chava, wat een liefdevolle en intense ervaring ook 🫶.

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Mei 2025 19:09

Lady schreef:Bijzonder hoor Prosecco, ik ben er bijna een beetje jaloers op. Er zijn een aantal dierbaren, waaronder mijn moeder, die ik zo graag nog eens zou zien en spreken. Ik snap wel dat het je verdrietig maakt dat je oma nog niet bij je langs is gekomen. Hopelijk gebeurt dat alsnog.

Het is jammer genoeg niet zo dat ik echt een gesprek kan voeren. Zij laten mij iets weten. Het is ook niet dat er tegen mij gepraat wordt, maar het is al een bericht wat doorkomt en het is heel duidelijk van wie dat komt. Maar ik kan dat niet afdwingen. Het komt, of het komt niet.

Ik gun het jou zo dat je in contact kunt komen met je moeder! Toen ik jouw foto dacht ik gelijk dat je moeder even bij je incheckte. Zodat ze kon zien hoe het met jou gaat, en jou kon laten weten dat ze er nog is en aan je denkt.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 17 Mei 2025 21:11

Prosecco schreef:
Lady schreef:Bijzonder hoor Prosecco, ik ben er bijna een beetje jaloers op. Er zijn een aantal dierbaren, waaronder mijn moeder, die ik zo graag nog eens zou zien en spreken. Ik snap wel dat het je verdrietig maakt dat je oma nog niet bij je langs is gekomen. Hopelijk gebeurt dat alsnog.

Het is jammer genoeg niet zo dat ik echt een gesprek kan voeren. Zij laten mij iets weten. Het is ook niet dat er tegen mij gepraat wordt, maar het is al een bericht wat doorkomt en het is heel duidelijk van wie dat komt. Maar ik kan dat niet afdwingen. Het komt, of het komt niet.

Ik gun het jou zo dat je in contact kunt komen met je moeder! Toen ik jouw foto dacht ik gelijk dat je moeder even bij je incheckte. Zodat ze kon zien hoe het met jou gaat, en jou kon laten weten dat ze er nog is en aan je denkt.

Welke foto bedoel je? Ik word heel warm van je woorden ♥️

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Mei 2025 08:38

Lady schreef:
Prosecco schreef:

Welke foto bedoel je? Ik word heel warm van je woorden ♥️

Jij had toch laatst een foto van jouw hand met daarop een vlinder, vlakbij je tatoeage van een hartje met een vlinder? Of vergis ik me nu?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Mei 2025 08:50

Prosecco schreef:
Lady schreef:Welke foto bedoel je? Ik word heel warm van je woorden ♥️

Jij had toch laatst een foto van jouw hand met daarop een vlinder, vlakbij je tatoeage van een hartje met een vlinder? Of vergis ik me nu?

Ja dat klopt. Vorig jaar zomer in Italië. Dat was heel bijzonder inderdaad.

<<

MaLou

Noob

Bericht 18 Mei 2025 10:00

[/quote] Toen ik jouw foto dacht ik gelijk dat je moeder even bij je incheckte. Zodat ze kon zien hoe het met jou gaat, en jou kon laten weten dat ze er nog is en aan je denkt.[/quote]

Sorry, maar zoiets denken kan iedereen toch. Dat heeft niks te maken met een mysterieuze gebeurtenis. Het is simpelweg een associatie die je ergens mee hebt, en de een heeft dat sterker en eerder dan de ander.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Mei 2025 10:12

Wat een bijzondere verhalen allemaal zeg. Het lijkt me heel bijzonder als je je naaste nog eenmaal zou kunnen zien. Misschien ook wel eng haha ik zou denk ik toch wel heel hard gaan gillen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Persoonlijk