Marin schreef:Ik heb er zelf wel moeite mee om dan thuis te gaan zitten terwijl de kinderen ergens zijn waar ze liever niet zijn. Dat voelt voor mij niet goed.
Bliss schreef:Ik heb hier dus totaal geen last van. Wij zijn net terug van vijf dagen vakantie en ik snak dan naar me-time. Vind het altijd nogal intens om hele dag bij elkaar op de lip te zitten. Dus m'n dochter was lekker naar de bso vandaag en ik heb geen zak uitgevoerd. Komende dagen weer activiteiten samen en volgende week gaat ze ook twee dagen naar de bso én twee dagen logeren. Beetje balans, het is ook míjn vakantie.
Godsavethequeen schreef:Ik vind vakantie juist de tijd om bij mijn kinderen te zijn. Niet uit schuldgevoel. Ik weet niet welk gevoel daarachter zit. Een positief gevoel denk ik. Dat ik tot rust kom om met mijn kinderen thuis te zijn zonder iets te moeten. En dat ik het zo fijn vind dat uren in hun pyjama kunnen spelen en we niet hoeven te haasten en niks hoeven te doen. Dat hele me-time heb ik niet en ken ik eigenlijk ook niet. Kinderen gaan alleen naar mijn ouders als ik moet werken, maar niet in mijn vakantie. Dat willen mijn ouders ook niet, mede omdat ze al veel oppassen in schoolweken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers