Ongeluk en angsten
Ik zag ‘m in 1 seconde links op me afkomen en toen kwam de klap. Ben een paar meter door de lucht gevlogen en op m’n hoofd terecht gekomen. Toen de motorrijder zag dat ik niet meer overeind kon komen is hij er vandoor gegaan.
Gelukkig waren er veel getuigen en hebben mensen meteen 112 gebeld.
Helaas duurde het 25 minuten voordat de ambulance er was dus ik heb vrij lang in m’n eentje op straat gelegen (politie was er wel maar die was getuigen aan het verhoren).
Qua klap ben ik er lichamelijk ‘goed‘ vanaf gekomen met alleen een hersenschudding en zware kneuzingen in m’n bekken en benen maar mentaal gaat het niet zo goed.
Ik kan vanuit het niets in paniek schieten als het druk om me heen is en ben constant bang voor nog een klap.
Kleine side note is dat ik voor het ongeluk ook al heel veel chronische pijn had waardoor mijn lichaam en hersenen continue in de vlucht stand staan.
Ben benieuwd of mensen hier ook een soortgelijk ongeluk gehad hebben en hoe je hiermee om bent gegaan. Ik probeer niets uit de weg gegaan maar heb nu al een paar keer huilend op de fiets en in de auto gezeten omdat ik bang ben en dat vind ik vervelend.