09 Mei 2023 20:23 door Tess_droom
Ik droom heel erg veel en hoewel ik het vaak angstig vind is het ook een hobby van me om ze op te schrijven. Ik ben daar niet zo goed in en in de toekomst wil ik via het stap budget een cursus schrijven gaan doen en mijn nederlands schrijven beter maken!!
Dit klink heel erg herkenbaar over dat 112 bellen. Ik droom vaak dat ze ons huis binnen willen vallen. Of er zijn inbrekers, soms stort het huis aan 1 kant in, enge mannen willen binnen komen die ons iets aan willen doen, en heel vaak wordt onze onderverdieping leeg gehaalt door dieven. Ik zie dit dan in mijn droom boven door de slaapkamer raam of vie de deurbel met camera. Ik ben dan doodsbang en wil 112 bellen. Vaak lukt het dan niet om 112 in te toetsen in mijn telefoon en verschijnen er rare cijfers. De knopjes zijn niet in te drukken of zitten vast er is altijd wel iets en dat is mega frustrerend. Soms lukt het me wel om 112 te bellen maar dan nemen ze mij niet serieus en zeggen ze dat het onzin is. Die mensen lijken mij dan te kennen en ze laten dan duidelijk merken dat ze last van mij hebben omdat ik zo vaak bel. Ze zeggen gewoon keihard nee tegen mij en willen niet komen. Soms gaat de droom dan over in een regelrechte nachtmerrie en komen de mannen boven om ons te vermoorden of ze nemen alles mee zonder dat ze tegen gehouden worden. Heel erg akelig vind ik deze dromen. Hij is op zich wel terug kerend maar niet structureel. Dat 112 bellen wil ik wel heel vaak ook in andere dromen en dan hetzelfde verhaal dat ik niet serieus genomen wordt.
Nou heb ik als kind ook wel echt iets meegemaakt met 112 bellen. Het was dringend en spoed en heel heftig en ze moesten meteen komen. Ik was een jaartje of 10/11. Maar het duurde mega lang voordat ze kwamen. Ondertussen allemaal mensen voor de deur die dit op hadden gevangen door " een soort van zendbak?? " in ieder geval iets van vroeger. Toen moest ik in paniek dus nog een keer bellen waar ze bleven en toen waren ze er zo..
Ik denk dat hier deze droom wel uit voort gekomen is!
.