Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Human Design

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Jan 2023 12:23

Human Design

Is iemand bekend met Human Design?
En wat vind je hiervan?

Ik ben onverwacht in een gesprek verzeild geraakt waarbij iemand mijn design heeft bekeken en ik herken er te veel dingen in om het af te kunnen doen als totale onzin, maar ik vond de uitkomst ook behoorlijk schokkend. Dus ik ben nu een beetje zoekende wat dit precies is, hoe mensen het ervaren etc.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 27 Jan 2023 12:34

Re: Human Design

Ik ken het als pseudowetenschap.

Ik zou zelf vooral benieuwd zijn naar de credentials van die persoon: wat maakt haar/hem gedegen en betrouwbaar om deze analyse te doen? Zeker als de uitkomst kennelijk heftig is.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Jan 2023 12:45

Ik heb een keer op een website wat gegevens ingevuld op basis waarvan zo’n HD chart gemaakt wordt. Het ziet er vooral ingewikkeld uit. Er stond ook een beknopte interpretatie bij maar de sales fuik bestond er natuurlijk uit dat je bij de dames in kwestie duiding en advies af zou gaan nemen. Dit heb ik niet gedaan, omdat er genoeg andere manieren zijn om meer over mezelf te leren die ik betrouwbaarder vind.

Kortom: wel nieuwsgierig naar en ik denk zeker dat het een tool kan zijn om meer zelfinzicht te krijgen. Maar meer omdat het je aan het denken zet over wie je bent en van waaruit je beweegt, dan dat ik daadwerkelijk denk dat het helemaal klopt.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Jan 2023 13:07

Ik zou het denk ik niet vertrouwen als iemand je schokkende dingen verteld over je zijn. Iemand die je niet kent en waarmee je geen band hebt.

I
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 27 Jan 2023 21:09

ik heb me er in verdiept en ben er wel enthousiast over. Wat denk ik wel de belangrijkste boodschap is die ik veel lees en mee kreeg, je bent niet je chart .Je chart is een leidraad die je kunt gebruiken in jouw keuzes.

zelf vind ik kies vanuit je kracht,odettes opvoedkermis en sarahleers op social media (insta) wel interessant om te volgen.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jan 2023 12:23

Bedankt voor jullie reacties. En jij Bolus voor de insta volg tips!

Wat ik vooral heftig vond was om dingen die heel herkenbaar zijn te horen als onderdeel van wie je bent. Terwijl ik eigenlijk al mijn hele leven het tegenovergestelde probeer te bereiken. Dus in die zin vind ik het "je bent niet je chart" wel heel interessant, maar ik vraag me ook af wat je er dan aan hebt.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Jan 2023 14:50

Ze bedoelen daarmee dat je je chart neit als excuus moet gebruiken bijv ik kan. Niet stoppen met roken want ik heb een open milt centrum. Je weet doordat je dat hebt dat het voor jou misschien meer moeite kost als een ander maar het is geen excuus.

Ik ben bijv projector, dan lees je veel 3-4 uur werken op een dag is wenselijk. Maar als je bijv werk doet wat niet als hard werken voelt gaat dit niet op.

Belangrijk is dus echt goed de hele blauwdruk met alle poorten en verbindingen en gene keys mee te nemen. Dit gaat natuurlijk stap voor stap

Terug naar Persoonlijk