09 Dec 2021 09:38 door Harrison
Oud (2021)
- Welke levensles/ inzicht heb je opgedaan dit jaar? Dat ik niet mijn werk en gedachten ben. En dat ik meer/eerder om hulp kan vragen.
- Hoe heb je je het afgelopen jaar gevoeld? Heel goed maar ook heel rot. In de zomer liep mijn werk-emmer over en daar is toen heel goed op ingegrepen door werk en na wat rust ben ik nu alweer een tijdje back in business.
- Wat waren fijne momenten? De eerste zomervakantie met onze zoon, weekendjes weg met familie en vrienden, gesprekken met mijn manager.
- Wat waren minder fijne momenten? Dat het echt even niet meer ging maar achteraf gezien was het ook een blessing in disguise. Corona heeft me qua werk wel echt genekt, de druk was heel hoog, ik had 3 banen in 1 en alleen thuis zitten terwijl je je druk maakt en je in een vicieuze cirkel komt van negatieve gevoelens werkt voor mij heel slecht.
- Wat heeft je het meest verrast of geholpen? Ik dacht heel lang dat ik me zo voelde omdat ik mijn werk niet meer leuk vond maar het was veel meer dan dat, dus het verraste me wel dat ik me opeens zo slecht voelde maar achteraf gezien zat het er al wel een tijdje aan te komen. Geholpen: personal trainer. praten, met een psycholoog, vriend, familie, vrienden.
- Waar ben je dankbaar voor? Ik ben voor heel veel dingen dankbaar, mijn vriend, zoon, familie, vriendinnen, het leven dat ik leid.
Nieuw (2022)
- Hoe wil je je volgend jaar voelen? Relaxed en energiek.
- Welke doelen wil je bereiken? Goed landen in mijn nieuwe baan en buiten werktijd mijn werk loslaten.
- Waar hoop je op? Een koophuis, haha!
- Welke dingen wil je nog meer doen omdat je er energie van krijgt? Sporten, sociale activiteiten, slapen.
- Met wie wil je meer tijd doorbrengen? Door corona is mijn sociale cirkel wat kleiner geworden en dat bevalt me eigenlijk prima. Tijd doorbrengen met de mensen die het dichtst bij staan. Al mis ik het wel echt om met een grote groep vrienden/kennissen naar een festival te gaan maar dat komt ook wel weer.