Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Fake it till you make it

<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Nov 2022 09:31

Fake it till you make it

Doe jij ook weleens alsof? En zo ja, met wat?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Nov 2022 09:39

Re: Fake it till you make it

Ja hoor, vooral in verplichte (zakelijke) feestjes/borrels dan doe ik alsof ik heel zelfverzekerd ben en ik super goed ben in sociale situaties en daar veel plezier uithaal. Walgelijk, daarna heel snel pumps uit en met onesie op de bank.

Leuke vraag.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Nov 2022 10:01

Haha heel herkenbaar! Leuk antwoord :D.

Ik kan goed faken dat ik iets niet eng vind en dan ondertussen in mijn hoofd compleet freaken. Maar door te faken blijf ik wel rustig wat dan best belangrijk kan zijn (hoogtes enzo :P).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 15 Nov 2022 15:41

Ja hoor! Richting de kinderen als ze vragen of ik iets knap vind of mooi vind wat ze gemaakt hebben of doen 😇

Op mijn werk vaak aan collega’s die onder mij vallen waar ik echt engelengeduld mee moet hebben en alles 100x moet herhalen en blijf zeggen dat geen vraag dom is en dat ik het echt niet vervelend vind etc 😇

En ook op mijn werk: presentaties geven. Ik schijn dat goed te kunnen en weet inmiddels ook wel dat het leuke presentaties geef. Maar meanwhile slaap ik er dagen slecht van, ben ik echt dood en dood zenuwachtig en dat word ook niet beter met elke succeservaring. Maar ik sta er wel en fake me er doorheen! 💪🏼
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Nov 2022 19:34

Zora schreef:Ja hoor! Richting de kinderen als ze vragen of ik iets knap vind of mooi vind wat ze gemaakt hebben of doen 😇

Haha, ja deze herken ik ook!

Op het werk kom ik ook zelfverzekerder over dan ik me voel. Net als velen herken ik regelmatig gevoelens van het imposter syndrome.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Persoonlijk