Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

<<

WeetNie

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 24 Mei 2021 17:05

Bericht 02 Nov 2023 01:51

Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

Sinds de verhalen over de opmars van bedwantsen heb ik soms het idee dat ik mezelf gek aan het maken ben. Ik heb tijdens mijn reizen in veel verschillende hotels geslapen en me nooit druk gemaakt om bedwantsen en ook nooit een bedwants gezien in het echt. Maar nu vind ik het dus lastig om kleding te kopen bij Franse verkopers op Vinted want stel je voor dat er bedwantsen in zitten en bij de kringloop controleer ik ook kleding op mogelijke beestjes. Alles gaat meteen in de was op 30 graden volgens de wasintructie. Ze zeggen dat je op 60 graden moet wassen maar ik wil ook weer niet mijn kleding verknallen. Helemaal al niet als de kans wellicht niet zo groot is dat er bedwantsen in zitten.
Bevriezen gaat ook niet want maar klein vriesvakje en ik heb ook al geen droger.

Maar toch he? Hoe groot is de kans überhaupt dat je ze in huis haalt met 2dehands kleding en andere spullen. Heeft iemand ze wel eens per ongeluk mee naar huis genomen?

En de 'angst' zit hem dan vooral in het feit dat je er heel moeilijk vanaf komt en je wellicht veel spullen weg moet gooien waar ze in kunnen zitten.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3176

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 02 Nov 2023 03:24

Re: Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

Volgens mij zijn er op dit moment niet meer bedwantsen dan normaal in Frankrijk.

https://nos.nl/l/2492854
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5486

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 02 Nov 2023 10:33

Re: Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

Ik heb net iets via Vinted ontvangen uit Frankrijk 😅.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2087

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 02 Nov 2023 10:37

Re: Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

Bedwantsen zitten toch vooral om het bed lijkt mij want daar ligt hun lopend buffet. Tuurlijk kan het overal in zitten maar als je de kleding goed controleert zou ik er niet bang voor zijn. Wassen lost niks op als je niet op 60 graden wast want dat wordt overal gezegd dat je dat moet doen. Maar als je niks ziet dan zou ik dat ook niet doen. Pakketje uitpakken en controleren op balkon, in de badkamer etc maar dis niet op bed of op je bank is nog iets wat je kunt doen.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 02 Nov 2023 12:52

Re: Bedwantsen, ik word gek van mezelf.

Ik heb daar ook angst voor. Ik heb het als kind (het hele gezin) ook ooit gehad op vakantie (hotel in Amerika), vreselijk overal jeuk. Ik heb ook een keer een hostel geboekt, waar ik bij het inchecken een boze gast hoorde die haar luizenbeten liet zien. Daar ben ik meteen vertrokken. Je wil die beesten ook echt niet hebben. Maar goed, denk dat dit meer een topic was om te relativeren. Dus aan mij heb je niks.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers