Angst en paniek
- hier stond een verhaal over een ziek kind op vakantie en (irrationele) stress daarover bij mij. Weggehaald omdat het wel erg persoonlijk is -
DronkenTaart schreef:Wat knap van je dat je op vakantie gegaan bent terwijl je dat zo eng vond! Hoe vonden je kinderen het tot nu toe? En jij zelf? Wel vervelend dat een van je kids nu ziek is geworden terwijl je op vakantie bent. Hoezo is dat een van je ergste nachtmerries? Ik bedoel, als hij in Nederland koorts heeft, raak je dan ook zo in paniek? Ik zou proberen te relativeren want het is ook niet zo dat je midden in de rimboe van Timboektoe zit. Ook in Denemarken hebben ze prima artsen en gezondheidszorg en spreken ze prima Engels. Sterker nog, toen ik ooit in het buitenland naar de dokter moest met mijn kind voelde ik me veel serieuzer genomen dan in Nederland. Als je graag advies wilt, zijn er ook meerdere mogelijkheden om in contact te komen met Nederland en als het écht nodig is ben je ook zo weer thuis. Adem in, adem uit. Hopelijk knapt hij snel wat op en kunnen jullie weer genieten van de mooie reis!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers