Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Eindelijk de stap gezet. (Borstverkleining)

<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2014 13:07

Eindelijk de stap gezet. (Borstverkleining)

Ik wilde al jaren mijn borsten laten verkleinen en had besloten dat als ik klaar was met kinderen krijgen en de kinderen allemaal op school zitten, ik een borstverkleining zou laten doen. Vanmorgen bij de huisarts geweest en heb een doorverwijzing meegekregen, zij stond er ook volledig achter omdat er toch behoorlijk lichamelijke klachten bij kwamen kijken. Ik heb vanmorgen ook meteen gebeld voor een intake en ik mag volgende week vrijdag al op eerste gesprek komen. Ik kon zelfs vandaag al langskomen maar dat ging me echt te snel. Ik ga overigens naar een kliniek ipv het ziekenhuis zelf. Ik weet nog niet naar welke cupmaat ik zal gaan, ik zit nu op een G en dat zal ik dan ook wel met de arts gaan bespreken hoe en wat verder. Ik vind het onwijs spannend, maar ik ben ook blij dat ik ga het doen. Ik denk dat er letterlijk en figuurlijk een last van mijn schouders zal vallen.
Iemand nog goede en ook slechte verhalen over een borstverkleining?
<<

Anoniem193

Bericht 02 Sep 2014 13:08

Re: Eindelijk de stap gezet. (Borstverkleining)

Super goed van je dat je het gaat doen.
Het staat bij mij nog altijd op mijn to-do lijstje.
<<

Anoniem91

Bericht 02 Sep 2014 13:12

Afgelopen jaar heb ik er zoveel last van gehad dat ik het ook echt zat was. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk. Ik heb echt staan janken toen ik naar een bikini opzoek was, wat een drama was dat ook. Amé gaat volgende maand naar school, dus ik dacht echt. Nu ga ik de dokter bellen voor een verwijsbrief en die zei ook, bel straks meteen maar om een afspraak te maken voor een intake.
<<

Anoniem80

Bericht 02 Sep 2014 14:40

Goed zeg! Ik heb het alweer 6 jaar geleden laten doen en ben er nog iedere dag blij mee! Als je vragen heb stel ze gerust!

Ik ben trouwens van flinke F naar een mooie C cup gegaan.
<<

Anoniem238

Bericht 02 Sep 2014 14:43

*
Laatst gewijzigd door Anoniem238 op 27 Sep 2018 19:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem110

Bericht 02 Sep 2014 14:54

Mijn moeder heeft het ook gedaan en nooit spijt van gehad. Ik kan me echt voorstellen dat het behoorlijke klachten met zich mee kan brengen.

Heel veel succes!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 02 Sep 2014 16:17

Succes . Je hebt de eerste stap gezet
Afbeelding
<<

Anoniem151

Bericht 02 Sep 2014 16:19

Ik hoor er altijd alleen maar goede verhalen over, succes!
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Sep 2014 16:23

Ik heb ook veel goede verhalen gehoord, dat het echt een verlichting is!
2019
2022
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2014 17:25

Wat dapper dat je deze stap neemt!

ik herken erg wat je schrijft, vooral dat geestelijke gedeelte. Ik heb ook al met regelmaat staan janken omdat ik geen leuke bikini/bh kan vinden.
Ik denk ook nog steeds na over een borstverkleining. Maar wil denk ik inderdaad wachten totdat ik kinderen heb.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem205

Bericht 02 Sep 2014 17:30

Goede en dappere beslissing! Begrijpelijk ook.
Succes alvast, ook bij de intake!
<<

Zero

Bericht 02 Sep 2014 17:58

Succes! Ik zie het mezelf in de verre toekomst ook nog wel doen, al moet ik zeggen dat er al veel af is door af te vallen. Maar fijn dat je er uit bent voor jezelf dat dit nodig is. Ik ken meer meiden die dit hebben gedaan en ze zijn echt van een aantal klachten af hierdoor!
<<

Anoniem115

Bericht 02 Sep 2014 18:18

Ik heb zelf in 2002 een verkleining gehad.
Ik ben van cup G naar cup C gegaan. Ik heb nu cup D, ik wou dat ik het jaren eerder had gedaan.

Bij vragen kun je me altijd op Facebook ook een bericht sturen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2014 19:41

Een vriendin van mij heeft het kortgeleden laten doen. Ik merk dat het haar wel zwaar valt. Het is een zware operatie, ze is rondom nog helemaal opgezwollen en bont en blauw. Ook nu ze van de pijnstillers af is, doet het haar behoorlijk pijn en slapen gaat slecht. Daarnaast kan ze vrijwel niks, nog niet eens haar eigen kleding aantrekken.
Ook liggen haar borsten nog behoorlijk hoog, want ze moeten nog op de juiste plek komen en "indalen".

Maar ze is er ontzettend blij mee en heeft nu al minder last van haar nek, schouders en rug. Zij had er geestelijk ook echt last van en het voelt nu al veel fijner voor haar.
Ik hoop dat ze snel opknapt, en ze er nog blijer mee kan worden.

Oftewel: Het is heel zwaar volgens mij, maar je doet het voor een goed doel! Wil je trouwens een cupje voor mij bewaren? Kom ik even langs om er wat bij in te spuiten :wink:
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Sep 2014 20:01

Ik vond het heel erg meevallen. Heb vrijwel geen pijn gehad en ben er nog altijd blij mee. Ik vind mijn borsten zo mooi!
Als ik jou was zou ik voor een cup C gaan.
<<

anoniem196

Bericht 02 Sep 2014 20:45

Geen ervaring.
Maar wil je heel veel succes wensen. Wat goed dat je naar de huisarts bent geweest. Succes met de intake.
<<

Anoniem73

Bericht 02 Sep 2014 21:06

Nog geen ervaring. Heb ik oktober een afspraak bij de plastische chirurg.
<<

Anoniem216

Bericht 03 Sep 2014 07:18

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 13 Okt 2017 14:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem104

Bericht 03 Sep 2014 09:48

Geen ervaring, maar ook ik wil je veel succes toewensen.
Goed dat je de eerste stap gezet hebt!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 05 Sep 2014 12:47

Goed dat je de stap genomen hebt. Mijn verhaal ken je denk ik nog wel! Terwijl jij lag te bevallen had ik mijn borstverkleining gehad :P

Uiteindelijk is er bij mij meer gelift, dan verkleind, want ik zit nog steeds op dezelfde cupmaat.
Maar ook ik stond regelmatig te janken, mijn borsten waren gewoon echt niet mooi. Ik had grote, hangende borsten en mijn tepel nam heel de 'onderkant' van mijn borst in beslag (als je snapt wat ik bedoel).
Ik heb het als best zwaar ervaren, veel pijn gehad. De hechtingen verwijderen vond ik echt een van de pijnlijkste dingen die ik ooit heb meegemaakt. Maar pin je daar niet teveel op vast, want ik hoorde ook heftige verhalen over het verwijderen van de drains uit je borst en daar voelde ik weer totaal niets van.
Ik heb me wel echt aan die 6 weken rust gehouden. Niet tillen, niets boven je macht, oppassen met haren borstelen enz. En het is bij mij vrij mooi genezen, je ziet zowat niets meer van mijn littekens.
Wel is het gevoel in mijn tepels altijd wat 'vaagachtig' gebleven.
<<

Anoniem315

Bericht 07 Sep 2014 18:03

Een vriendin van me heeft het ook gedaan en zij is ontzettend positief en opgelucht. Veel succes gewenst!
<<

Anoniem75

Bericht 07 Sep 2014 19:07

Spannend Weetjewel! Ik hoop dat de operatie meevalt en het resultaat naar je zin is. Succes!
<<

Anoniem91

Bericht 12 Sep 2014 13:35

Vandaag intake gehad bij de arts en duidelijk alles besproken. 21 november is de operatie gepland!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Sep 2014 17:14

Zo dat is al snel. Succes alvast
Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Sep 2014 20:51

Oh wat fijn, en wat snel al!
Toendertijd hadden de meeste ziekenhuizen echt ellllenlange wachtrijen!

Sterkte met het aftellen.
Ik had van de dokter trouwens voor de nacht er voor een kalmeringstabletje gekregen, zodat ik nog een beetje kon slapen!
Volgende

Terug naar Persoonlijk