Iemand doet zich voor als mij..
Vanmorgen werd ik wakker en had ik heel veel oproepen gemist van nummers die ik niet herkende. Hiervan heb ik er 1 terug gebeld en gevraagd waarom hij mij gebeld had.
Hij gaf aan dat ik dit vroeg aan hem in een berichtje dat ik stuurde. Ik was benieuwd waar ik hem een bericht had gestuurd, want ik kon dit mij niet herinneren. Hij gaf aan dat dit gisterenavond op Tinder was en dat hij mij herkende van een aantal maanden terug toen we een gesprek hadden gehad daar.
Ik zei tegen hem dat ik dat niet was. Hij gaf hierop aan dat ik er op sta met foto's van mij en de kinderen. Het allemaal seksuele gesprekken zijn, diegene mijn adres en telefoonnummer geeft en wil dat diegene NU langs komt voor seks.
Iemand doet zich dus voor als mij, iemand die mij goed kent ook. Want diegene heeft foto's van mij en mn kinderen (facebook of insta denk ik) en weet mijn adres en telefoonnummer.
Waarom zou iemand zoiets doen?!
Ik heb wel een vermoeden wie het kan zijn, maar hoop intens dat het niet zo is..
Heb aangifte gedaan bij de politie, die nemen het hoog op. Woensdag heb ik een gesprek daar. Dan gaat er een onderzoek gestart worden. Morgenavond komt die man waar ik vanmorgen contact mee had langs, om precies te vertellen hoe het gesprek ging. Match is opgeheven, dus bewijs is er helaas niet. Maar hij wil me wel graag helpen.
Zit er mee, voelt als een of andere nare film. Wilde mijn verhaal gewoon even kwijt. En misschien heeft iemand nog tips?
Ben zo boos, maar vooral verdrietig.
♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018