Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe sta jij bekend bij je vrienden?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Aug 2020 19:35

Hoe sta jij bekend bij je vrienden?

Deze stond op m'n theezakje vanavond.
Vond het ook wel een leuke vraag voor hier
Laatst gewijzigd door Burn op 06 Aug 2020 21:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Aug 2020 19:37

Re: Hoeveel sta jij bekend bij je vrienden?

Hoeveel wat? (autocorrectje of snap ik em niet?)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 06 Aug 2020 19:44

Moet denk ik 'hoe' zijn?
❤️ 7 juni 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Aug 2020 20:14

6.
#teammaple🍁
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 06 Aug 2020 20:16

Urban Naked schreef:6.

?
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Aug 2020 20:19

Wow 6?

Of is het bij hoeveel vrienden sta jij bekend?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 06 Aug 2020 21:02

Bliss schreef:Moet denk ik 'hoe' zijn?

Dit. Sorry.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Aug 2020 21:43

Re: Hoe sta jij bekend bij je vrienden?

Ik vind het wel een leuke vraag! Serieus.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Aug 2020 07:51

Ik sta bekend als sociaal, een verbinder, iemand op wie je kunt terugvallen, ambitieus en sportief. Maar ook als iemand die moeite heeft met verandering en graag wil weten waar ze aan toe is en dus dingen wel naar haar hand probeert te zetten.
Laatst gewijzigd door Lady op 07 Aug 2020 11:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Aug 2020 08:00

Ik sta bekend als attent en iemand die goed kan luisteren. Ook ben ik altijd in voor gezelligheid.
Ik probeer vooral het de ander naar de zin te maken en vergeet daarin mezelf wel eens.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Aug 2020 08:12

Ik denk als sociaal, grappig en behulpzaam.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Aug 2020 08:17

Ik sta vooral bekend als direct, eerlijk en ‘no bullshitting’ (en denk dat dat wel bekend is op het forum ook). Mijn vrienden waarderen dat maar vroeger kwam ik er wel eens mee in de problemen, ik kan namelijk niet tegen onrecht en ga dan tot het uiterste.
Daarnaast vinden ze me een flexibele vrije vogel, ik hou niet zo van me vastleggen.
En ik ben een sociaal dier dat het niet erg vind in de belangstelling te staan en een bijzondere manier van denken heeft. Ook ben ik erg loyaal en krijg ik vaak reacties op de relatie tussen mijn man en mij (dat die als voorbeeld wordt gezien). Ook word ik wel eens sterk genoemd (als in mentaal), maar dat is enige waar ik mezelf niet zo in kan vinden.

Ik weet bovenstaand omdat het me meer dan eens is verteld haha.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 07 Aug 2020 08:28

Ik sta bekend als doorzetter, eerlijk en ik ben zorgzaam. Toevallig een tijdje terug een aantal vrienden dit moeten vragen voor een coaching en daar kwam dit o.a. uit. Wel leuk om te horen hoe anderen jou zien.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Aug 2020 08:28

Ik sta bekend als een rustig iemand die graag zorgt. We hebben een beetje een nieuw vriendengroepje van vrienden die bij ons in de buurt zijn komen wonen (we waren al met elkaar bevriend maar spreken nu meer als groepje af) en ik ben toch wel de mama, de zorger.
Achttien jaar geleden in Amerika werd ik in m'n vriendengroepje ook al 'Mom' genoemd.
Het is misschien niet de spannendste rol maar het past gewoon bij me. Ik ben rustig, lief, zorgzaam. In gesprekken doe ik niet veel mee maar ik luister wel graag. Ik denk dat ik vooral een lieve vriendin ben, waar men wel voor advies komt. Je bent altijd welkom bij me, want m'n huis is toch nooit netjes maar je krijgt altijd koffie of een goed glas wijn en lekker eten.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem313

Bericht 07 Aug 2020 08:56

Ik krijg niet zoveel directe feedback van mijn vrienden. Dus als ik dit ga beantwoorden zal dat vooral projectie mijnerzijds zijn en gebaseerd op hoe ik mezelf zie of wil zien.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Aug 2020 08:59

Heel eerlijk? Ik heb werkelijk geen idee. Ik vraag niet aan mijn vrienden hoe ze mij zien, en ik heb blijkbaar die gesprekken niet met mijn vrienden over waar ik allemaal goed in ben of waar niet.
<<

Anoniem316

Bericht 07 Aug 2020 09:01

Ik heb geen idee eigenlijk.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Aug 2020 13:10

Caro schreef:Heel eerlijk? Ik heb werkelijk geen idee. Ik vraag niet aan mijn vrienden hoe ze mij zien, en ik heb blijkbaar die gesprekken niet met mijn vrienden over waar ik allemaal goed in ben of waar niet.

Ik ook niet hoor. Voelt een beetje als vissen naar complimentjes.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 07 Aug 2020 13:19

Caro schreef:Heel eerlijk? Ik heb werkelijk geen idee. Ik vraag niet aan mijn vrienden hoe ze mij zien, en ik heb blijkbaar die gesprekken niet met mijn vrienden over waar ik allemaal goed in ben of waar niet.

Haha, ik wilde net vragen of je nooit zulke gesprekken voert met je vriendinnen. Maar inderdaad niet dus. Hier komen dit soort dingen af en toe echt wel ter sprake. Niet alleen de positieve dingen maar zeker ook de minder mooie karaktertrekken.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Aug 2020 13:37

Lekker antwoord Carrie, lekker genuanceerd ook ?. Hier komt dat inderdaad wel eens ter sprake. Bijvoorbeeld als ik met vrienden zit waar ook andere vrienden zijn uitgenodigd en die kennen we niet en we vertellen aan elkaar hoe we elkaar kennen. En dan komen er wel eens grappige anekdotes naar voren of praten we over cultuurverschillen (als in: ik als Nederlander en ik als Australiër) en dan komt vooral naar boven wat ik boven heb gezegd. Daarnaast weet ik ook heel goed hoe mijn man over mij denkt en wat hij van me vindt. En kreeg ik na de hele shit met mijn zoon achteraf vaak te horen over hoe sterk ze ons vonden. Misschien heb ik hele open vrienden. Ze weten zelf ook heel goed hoe ik over ze denk en zouden ook heel makkelijk in dit topic kunnen antwoorden.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 07 Aug 2020 13:45

Ik heb gewoon een gokje gewaagd wat ze van me vinden. En gewoon een beetje op basis van ervaring, ik ben al jaren een beetje hetzelfde soort vriendin. Dus ik heb het niet te ingewikkeld gemaakt en gewoon geantwoord naar wat ik denk dat ze van me vinden.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem328

Bericht 07 Aug 2020 13:48

Leuke vraag. Jammer dat sommigen er direct weer zo'n negatieve draai aan geven. En dat mensen zich hierdoor denken te moeten verantwoorden vanwege hun antwoord.

Ik denk dat ik vooral bekend sta om mijn directheid, gezelligheid en luisterend oor. Daarnaast ook mijn ongeduld en soms mijn overenthousiasme (vooral bij feestjes etc).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 07 Aug 2020 14:18

Waar haal je vandaan dat mensen negatief reageren? Ik geef alleen maar aan dat ik dat niet exact weet. En ik heb heus diepgaande gesprekken met mijn vrienden maar ik ga niet uitgebreid bespreken hoe goed ze me wel of niet vinden op bepaalde vlakken. En moet ik dan aanhalen hoe 'sterk' mij men vond in de tijd dat het slecht ging? Daar heb ik zelf dan weer weinig boodshcap aan, blijkbaar hecht ik daar dus minder waarde aan.
Laatst gewijzigd door Caro op 07 Aug 2020 14:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Sublimo

Bericht 07 Aug 2020 14:23

Ik weet alleen dat ik bekendsta om mijn harde lach en het feit dat ik veel lach.
<<

Jennings

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 07 Aug 2020 15:03

Maar er zijn toch ook andere manieren waardoor je weet hoe je vrienden over je denken, zonder naar complimentjes te hoeven vissen?

Zo is een vriendin van mij bijvoorbeeld heel zuinig, bijna op het gierige af. Wij maken daar als vriendinnen wel eens grapjes over naar haar toe, zij weet zelf dat ze zo is en weet ook dat wij haar onder andere zo zien (en lacht er zelf ook om). Maar ze weet ook dat wij haar bijvoorbeeld heel attent vinden omdat ze altijd bij elke gelegenheid een kaartje of lief berichtje stuurt. Ze krijgt dan vaak te horen dat we het zo lief van haar vinden en dat ze altijd zo attent is.

Toen een vriendin mij als ceremoniemeester vroeg, zei ze dat ze alle vertrouwen in mij had, omdat ik altijd heel relaxed ben en niet snel in de stress schiet en omdat ze me heel betrouwbaar vindt. Een andere vriendin bespreekt vaak moeilijke situaties met mij, en geeft daarbij aan dat ze dat doet omdat ze vindt dat ik goed kan luisteren, niet oordeel en omdat ze weet dat ik het niet met anderen deel.

Wij geven als vriendinnen onder elkaar dus regelmatig uit onszelf aan hoe we naar de ander kijken.
Volgende

Terug naar Persoonlijk