29 Mei 2020 21:20 door Minx
Dat ik extreem opgeruimd ben geworden. Ik zit wel eens met vriendinnen te appen en dan sturen we foto’s door van de kinderen. En ze vragen zich altijd af hoe het hier toch zo netjes kan zijn.
Vroeger was ik echt een rommelkont, mijn ouders hebben me zelfs een keer een hamster gegeven omdat mijn kamer 3 maanden netjes was. Dat was de deal. Mijn kamer is toen 3 weken en 1 dag netjes geweest.
Toen ik zwanger was kreeg ik rond de 34 weken best wel nesteldrang en toen ben ik alle dozen uit gaan zoeken. Zeker de helft is toen weggegaan. Toen J 1,5 was gingen we verhuizen en is er nog veel meer weg gegaan.
2 jaar terug ging ik samen wonen en toen ging er ook heel veel weg. Sinds we hier wonen heb ik de zolder en kasten 3x grondig opgeruimd en we hebben echt bijna niets meer waar we niets mee doen.
Mijn kruiden staan op alfabetische volgorde in de la, allemaal in dezelfde potjes. Mijn kledingkast heeft (helaas) 2 soorten hangers en dingen kunnen op een verkeerde hanger hangen. Ik ben ook telkens op zoek naar manieren om het netter op te ruimen.
2015 💙