Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat weten forummers niet van jou?

<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2020 17:01

Wat weten forummers niet van jou?

Net kwam ik er via insta achter dat Marin een gadget nerd is - dat vond ik grappig, want dat heb ik nooit door gehad! Terwijl ik het idee heb haar best goed te kennen via het forum.

Die revelatie vond ik wel een topic waard. Wat weten forummers niet van jou, ondanks dat ze misschien wel veel van je lezen?

TO begint: ik brei! Heel beroerd en heel sporadisch en alleen maar lange rechte lappen, maar wel altijd van mooie biologische merinowol, geproduceerd door mensen die daar een fatsoenlijk loon voor krijgen. Geen patronen enzo want daar ben ik te lui en dom voor.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Mei 2020 17:04

Re: Wat weten forummers niet van jou?

Ja maar dat breien wist ik al. Dat van die gadgets van Marin wist ik niet idd.

Ik zit te broeden op iets van mezelf maar ik kan niets bedenken :( Ik ben zo’n open boek!
#teammaple🍁
<<

Anoniem315

Bericht 29 Mei 2020 17:21

Uhm... dat ik soms huil van geluk? Ik huil sneller van geluk dan van verdriet denk ik.

Ik heb een fascinatie voor onweer en voor wolken en voor de lucht in het algemeen.

Mijn eerste zelfgekochte single ooit was Barbiegirl van Aqua.

Ik heb alle albums van Muse.

Of wordt dit te pietepeuterig?
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Mei 2020 17:35

Haha wat een eer dat ik de aanleiding ben. En dat met m'n hippe gadget van een borstkolf. ?

Maarre ja ik ben best een gadget nerd, al van kinds af aan (van m'n vader denk ik, zo had ik één van de eerste mp3 spelers destijds). Denk dat sommigen dat wel wisten van mij dus ik denk ook nog even over iets anders leuks na.
Laatst gewijzigd door Marin op 29 Mei 2020 17:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem292

Bericht 29 Mei 2020 17:36

Dat ik iets te veel foute liedjes foutloos mee kan zingen. Ik ben er nog niet over uit of dit iets om trots op te zijn of iets om me in een hoekje te gaan zitten schamen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Mei 2020 17:52

Dat ik misschien wel meer bordspellen heb dan Fred!

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Mei 2020 18:14

Volgens mij weet iedereen best veel van mij. Ik ben hier wel aardig zoals ik echt ben.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2020 18:25

Elliot schreef:Dat ik misschien wel meer bordspellen heb dan Fred!

Fred kan zich nu niet verdedigen he? Beetje sneu dit. ?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Mei 2020 18:38

Hugo schreef:Dat ik iets te veel foute liedjes foutloos mee kan zingen. Ik ben er nog niet over uit of dit iets om trots op te zijn of iets om me in een hoekje te gaan zitten schamen.

Ik vind het leuk om oude nummers van Kinderen voor Kinderen mee te zingen. E draait heel de dag Kinderen voor Kinderen, maar ik mag van hem nooit meezingen, dan wordt hij heel boos. Terwijl het zo verleidelijk is...
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Mei 2020 18:59

Hugo schreef:Dat ik iets te veel foute liedjes foutloos mee kan zingen. Ik ben er nog niet over uit of dit iets om trots op te zijn of iets om me in een hoekje te gaan zitten schamen.

Ja ik ook! Als het dan eens voorkomt dat iemand die me (nog) niet zo goed kent mij ziet meezingen met dat snelle stukje uit 'even aan mijn moeder vragen' of een stukje 'dansplaat' ziet rappen, zitten ze altijd wel enigszins onder de indruk te kijken ?
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem309

Bericht 29 Mei 2020 19:10

Dat ik best wel wat knuffels heb. Dat komt voornamelijk omdat ik gek ben op grijpen. 2 knuffeltjes zijn echt speciaal en heb ik ook in bed.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Mei 2020 19:41

Marin schreef:Haha wat een eer dat ik de aanleiding ben. En dat met m'n hippe gadget van een borstkolf. ?

Maarre ja ik ben best een gadget nerd, al van kinds af aan (van m'n vader denk ik, zo had ik één van de eerste mp3 spelers destijds). Denk dat sommigen dat wel wisten van mij dus ik denk ook nog even over iets anders leuks na.

Hahha dan wil ik nu wel eens welke andere gadgets je momenteel hebt, niet zwangerschaps gerelateerd ?.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 29 Mei 2020 20:14

Ik ben zo'n open boek dat ik serieus niks kan bedenken eigenlijk. Jullie weten alles van me geloof ik. Of niet soms?

Haha Niekske, Dansplaat ken ik helemaal uit m'n hoofd geloof ik!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 29 Mei 2020 20:18

Nou Elliot enzo ontdekten laatst iets. Ik kan trompet spelen. Of nouja, ik kon het ooit. Al jaren niet gedaan, maar ik heb nog wel een trompet. Ik dacht het ooit wel eens genoemd te hebben, maar misschien is dat dan een goed bewaard geheim van mij.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Mei 2020 20:20

Oh ik bedenk me net ineens dat waarschijnlijk niemand weet dat ik vroeger bij een Honda viertakt club zat, en ook zelf op een (oldtimer) Honda brommer reed. Dat was een vrij serieuze business bij ons op de middelbare school. We reden ook mee op de jaarlijkse hondadag en dan hadden we een Honda-embleem op onze jas genaaid want dat moest.
#teammaple🍁
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Mei 2020 20:31

Caro, nu niet zoveel eigenlijk al leef ik met m'n telefoon natuurlijk. Maar meer dat ik dan wel van alles uit wil zoeken over die techie dingen. Vroeger was ik wel een grotere gadget nerd, sowieso meer nerd haha.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2020 20:47

Wat voor soort tech dingen dan Marin?

Leuk om te lezen! Dat van Elliot vind ik echt grappig en ook onverwacht. Van Exo wist ik geloof ik al dat je een goeie muzieksmaak had :smile:
<<

Anoniem316

Bericht 29 Mei 2020 20:48

Ik kan me echt niks bedenken! Ik heb ook niet echt 'bijzondere' dingen geloof ik.
<<

Anoniem313

Bericht 29 Mei 2020 20:52

Dee schreef:Ik kan me echt niks bedenken! Ik heb ook niet echt 'bijzondere' dingen geloof ik.

Iedereen is bijzonder Dee, ook jij :love:
Het hoeft ook niet heel extravagant te zijn (hallo, ik brei) maar meer iets dat hier nog nooit naar voren is gekomen.
<<

Anoniem326

Bericht 29 Mei 2020 21:07

Hahaha UN. Wat leuk!

Dat van Marin wist ik.

Ik brei niet, maar haak wel. En dan ook alleen rechte stukken. Een patroon ziet er te ingewikkeld uit.

Ik houd van koken en doe het ook graag. Ik heb best wel wat geleerd van mijn ex. Maar ik kan me er hier niet toe zetten mee te schrijven in een topic. Ik weet niet waarom.

Dat ik eerst rechten en psychologie heb gestudeerd. Rechten eerste jaar gestopt. Psychologie zo ongeveer mijn bachelor gehaald. Maar in het derde jaar toch nog alsnog overgestapt naar andere studie.
Laatst gewijzigd door Anoniem326 op 29 Mei 2020 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Mei 2020 21:11

Caulfield schreef:Wat voor soort tech dingen dan Marin?

Met name dingen als laptops en telefoons. Ik vind de Google I/O altijd erg leuk om te kijken en wil dan alles hebben (maar van Google is 't maar lastig te krijgen hier, probeerde de Pixel Buds te bemachtigen voor m'n man z'n verjaardag maar is lastig). De Google Nest Hub vind ik ook een leuke aanwinst in ons huis. En ik lees graag artikeltjes over die dingen op bijv Mashable enzo. Niet zo hoogstaand maar ik vind het wel vermakelijk. En als ik bijv een nieuwe laptop wil, dan zoek ik alles heel goed uit, sowieso maken m'n man en ik meestal een compleet consumentenbond achtig vergelijkend warenonderzoek naar nieuwe dingen, of dat nou een laptop of een draadloze stofzuiger is. ?
En zoals gisteren hebben we een nieuwe airco gekregen en dan vind ik 't leuk om helemaal uit te pluizen hoe dat werkt.
Verder heb ik momenteel niet enorm veel gadget dingen meer hoor (alle fotografie gerelateerde gadgets heb ik ook niet zoveel meer mee), m'n man is meer een gadget nerd dan ik tegenwoordig maar je maakt mij nog altijd blijer met iets techie voor m'n verjaardag dan een parfum of sieraad.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Mei 2020 21:12

Leuk dat jij kan breien trouwens. Heb ik ook nog een blauwe maandag gedaan.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Mei 2020 21:20

Dat ik extreem opgeruimd ben geworden. Ik zit wel eens met vriendinnen te appen en dan sturen we foto’s door van de kinderen. En ze vragen zich altijd af hoe het hier toch zo netjes kan zijn.

Vroeger was ik echt een rommelkont, mijn ouders hebben me zelfs een keer een hamster gegeven omdat mijn kamer 3 maanden netjes was. Dat was de deal. Mijn kamer is toen 3 weken en 1 dag netjes geweest.

Toen ik zwanger was kreeg ik rond de 34 weken best wel nesteldrang en toen ben ik alle dozen uit gaan zoeken. Zeker de helft is toen weggegaan. Toen J 1,5 was gingen we verhuizen en is er nog veel meer weg gegaan.
2 jaar terug ging ik samen wonen en toen ging er ook heel veel weg. Sinds we hier wonen heb ik de zolder en kasten 3x grondig opgeruimd en we hebben echt bijna niets meer waar we niets mee doen.

Mijn kruiden staan op alfabetische volgorde in de la, allemaal in dezelfde potjes. Mijn kledingkast heeft (helaas) 2 soorten hangers en dingen kunnen op een verkeerde hanger hangen. Ik ben ook telkens op zoek naar manieren om het netter op te ruimen.
2015 💙
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Mei 2020 22:10

Ik ben ongeveer de helft van de maand ergens tussen mineur en depressief in.

Mijn kledingkast is het geordenste in heel m'n leven.

Ik vind het vreselijk als m'n eten elkaar aanraakt. Zou het liefst altijd van gourmetborden eten.
30-04-2017
<<

Anoniem292

Bericht 29 Mei 2020 23:03

Niekske schreef:

Ja ik ook! Als het dan eens voorkomt dat iemand die me (nog) niet zo goed kent mij ziet meezingen met dat snelle stukje uit 'even aan mijn moeder vragen' of een stukje 'dansplaat' ziet rappen, zitten ze altijd wel enigszins onder de indruk te kijken ?

Ik heb dit met Feesttent van Kraantje Pappie en met Rampeneren van Partysquad. En alles van Lange Frans, Baas B en Brace (moppie, moppie, moppie) ga ik ook goed op. En ohhhh alles wat fout is van de jaren ‘90.

Karaokeavond jongens??
Volgende

Terug naar Persoonlijk