Jouw leven binnen nu en vijf jaar
En ohja, 20 kilo lichter minimaal zou ook erg fijn zijn. En dat wij en iedereen die ons lief is, gezond is natuurlijk, maar dat heb je niet zelf in de hand.
2011
Waarbij we in ons heerlijke huis wonen. Ik denk dat we over 5 jaar daar nog met veel plezier wonen. Ik hoop dat we tegen die tijd (over ongeveer twee jaar misschien) een kindje hebben mogen krijgen, dus dat hij/zij dan zo'n twee a drie jaar is. Misschien willen we rond die tijd dan wel voor een tweede gaan. Ik zie voor me hoe we echt een gezinnetje zijn, draaiend om de kinderen en hun ontwikkeling, maar ook om onszelf. Ik hoop dat we nog steeds zo kunnen genieten van lekker eten, lekker genieten in ons huis. In de winter met de open haard aan (hoewel, met kindjes..?), en in de zomer lekker in de tuin. Lekker op de boot varen, echt genieten van ons leven als gezinnetje. Hopelijk daarbij ook toch nog mooie reizen maken, met en zonder kinderen, dichtbij en ver weg. Ik hoop dat we heel erg van elkaar houden nog, en elkaar ook nog echt als partner zien en niet alleen als ouder, maar dat we echt een mooie middenweg daarin hebben gevonden.
Banana schreef:Ja, ik vertrek eind deze maand weer voor een half jaar.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers