Ik hoop komende maand ook nog een leuke maand te hebben in 2019 eigenlijk.

M'n nichtje wordt 1 en ik word zelf 35 en vier dat in een leuke wijnbar met een hoop leuke mensen. Hoera!
Ik heb ook een leuk jaar gehad. Het hoogtepunt was absoluut onze reis door Canada en Amerika. Met z'n drietjes een maandlang in een camper rondrijden, echt quality time als gezin. Was echt heel fijn. En ontzettend veel mooie dingen gezien en geproefd haha.
Verdere hoogtepunten waren:
- Tripje in m'n eentje naar Rome. Was een srprs.me tripje en vond het heel leuk om te doen zo in m'n eentje. Dieptepuntje was daar wel dat ik overvallen werd (in Napels), maar goed daar heb ik niks aan overgehouden.
- Hele leuke, gezellige verjaardag van ons zoontje die twee werd.
- Vakantie naar Spanje met schoonfamilie was ook leuk.
- Tripje met een vriendin naar Noord Frankrijk (nadat we eigenlijk naar Boedapest zouden gaan maar onze vlucht was geannuleerd) was ook erg leuk en relaxed! Leuk om dat met een vriendin te doen.
- Diner bij Restaurant 212 was echt heel goed.
- Vakantie naar de Ardennen met mijn familie was ook heel fijn.
- De wijncursus die m'n man en ik samen hebben gedaan. Zo leuk om samen met iets bezig te zijn, is direct ook weer quality time voor ons.
Echte dieptepunten hebben we gelukkig niet gehad, hoewel ik me mentaal en fysiek niet altijd even denderend voel.
Voor volgend jaar hebben we één grote wens en dat is een tweede kindje! Hopelijk ben ik nu gauw zwanger en kunnen we eind 2020 een nieuw gezinslid verwelkomen.
Ik ga in april met m'n zus een paar dagen naar Parijs, daar kijk ik ook erg naar uit.
Verder hebben we nog geen grote vakantieplannen. Dat hoeft ook niet elk jaar natuurlijk en sowieso eerst maar eens kijken wat dit jaar ons brengt.