Chagrijnig
Herkenbaar voor iemand? Andere tips naast rustig ademhalen om het beter te maken? Juist af en toe (wanneer niemand het hoort) van me af schreeuwen? Hoe doe jij dat?
Kees schreef:Vervelend Marin! Ik herken het wel, ik denk dat het bij mij samenhangt met m'n cyclus maar die is nog niet echt regelmatig dus weet het niet zeker.
Waar het bij mij oa door komt is dat iedere dag 'hetzelfde' is met E. Natuurlijk niet exact hetzelfde maar we hebben toch een ritme waar E het beste op draait en wat we dus volgen. Miss heb jij dat ook wel met O? Je bent vooral mama en minder Marin, of Kees in mijn geval. Ik merk iig aan mezelf dat ik dat echt nodig heb. Gewoon een dagje de vrijheid om te doen en laten wat je wilt en wanneer het jouw uitkomt en niet alles een beetje half in het ritme van je kindje.
Daarbij is het ook allemaal niet niks, die nachten en niet echt naar jezelf kunnen luisteren maar altijd door moeten gaan.
Maar wat Olíve al zegt zit er bij mij ook heel vaak iets anders onder.Urban Naked schreef:Ik herken het en heb het ook als ik onder spanning sta. Misschien helpt het om een meditatie appje te downloaden. Paar minuutjes op een dag een oefening doen kan al helpen is mijn ervaring.
Marin schreef:Urban Naked schreef:Ik herken het en heb het ook als ik onder spanning sta. Misschien helpt het om een meditatie appje te downloaden. Paar minuutjes op een dag een oefening doen kan al helpen is mijn ervaring.
Heb je een fijn app tipje?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers