Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Update

<<

Anoniem282

Bericht 12 Jan 2017 13:43

Update

*
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 16 Jan 2017 16:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Jan 2017 13:47

Re: Update

Wat heftig Guattari. ik weet verder niet goed wat te zeggen, het lijkt mij heel moeilijk zo'n situatie..
<<

Anoniem244

Bericht 12 Jan 2017 14:15

Re: Update

Wat een moeilijke situatie :-( weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen.
Knuffel en sterkte
<<

Anoniem243

Bericht 12 Jan 2017 14:27

Re: Update

He shit, dit is misschien niet onverwacht maar natuurlijk totaal niet wat je toch had gehoopt! En wat frustrerend dat er nu waarschijnlijk een enorm lange tijd overheen zal gaan voor je (hopelijk) wel meer weet. Je weet dus nog niet zeker of je verdere stappen gaat zetten? Pfff, moeilijk ook hoor! Als je het wel doet ben je er dan dus nog jaren mee bezig, en niet op een relaxte manier, en als je het niet doet moet je het nu afsluiten zonder dat je het echt kunt afsluiten. Heftig! Sterkte met het verwerken hiervan en het komen tot een besluit!
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 12 Jan 2017 14:56

Re: Update

Wat een frustrerend proces zo en wat rot dat je dan dat soort stappen moet gaan zetten om toch verder te komen. Je schrijft het best feitelijk, bijna zakelijk, valt me op. Niet negatief bedoeld trouwens, ik gok dat dat een manier is die bij jou past. Maar ik kan me voorstellen dat het best wat emoties met zich mee kan brengen. Is het 'normaal' dat een dergelijk verzoek op deze manier afgehandeld wordt? En heeft dat een reden? Sterkte in elk geval, sta jezelf inderdaad toe om hiervan te mogen balen (langer dan een dag mag ook he, het is niet een gevalletje 'he shit, de bus gemist' ofzo) en hopelijk kom je daarna tot een besluit dat voor jou als de juiste weg voelt.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem282

Bericht 12 Jan 2017 15:38

Re: Update

*
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 16 Jan 2017 16:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 12 Jan 2017 15:58

Re: Update

Ik herken dat wel, dat je ondanks emoties bij moeilijke situaties / beslissingen heel rationeel probeert te zijn. Maar ik ben juist ook heel emotioneel en gevoelig en juist door die benadering zat ik mezelf in het verleden heel erg in de weg. Ik heb geleerd om mijn emoties toe te laten vóór ik ze probeer te rationaliseren, soms mag verdriet er ook gewoon even zijn namelijk. Tussen er volledig aan voorbij gaan en er volledig in blijven hangen zit ook nog een middenweg van af en toe even ruimte maken en daarna weer verder. Maar: dat ben ik en op die manier functioneer ik het best, dat werkt bij iedereen anders maar daardoor viel me je feitelijke, zakelijke benadering gewoon op. Doe wat het beste bij jou past, hopelijk een gezellige borrel vanavond om even wat leuke afleiding te bieden :-)
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1498

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:29

Bericht 12 Jan 2017 16:05

Re: Update

Triest om te lezen trouwens, de reden waarom men hier zo moeilijk om moet doen.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Anoniem315

Bericht 12 Jan 2017 16:16

Re: Update

Ach wat vreselijk jammer voor je :( Ik had zo gehoopt op voortgang, maar het wordt je zo niet gemakkelijk gemaakt. Sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 13 Jan 2017 11:31

Re: Update

*
Laatst gewijzigd door Anoniem282 op 16 Jan 2017 16:48, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 14 Jan 2017 11:31

Re: Update

Ah nee, wat vervelend dat het zo moet gaan. Sterkte en een dikke knuffel! :hug:
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:31

Bericht 14 Jan 2017 11:51

Re: Update

Guattari; Bah zeg, wat sucks dat het zo moet gaan. Heel veel sterkte!
<<

Anoniem282

Bericht 14 Jan 2017 15:06

Re: Update

*

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers