Wat laat je in 2016 achter je? En wat beslist niet?

07♡04♡2020

We hebben nog niet officieel iets, maar die kans is wel groot dat dat niet lang meer duurt. En zo niet, dan hebben we toch een hele leuke tijd samen gehad en heb ik daar heel veel van geleerd.
(halve grap) Verder neem ik veel liefde en blijdschap mee 

Bazinga schreef:Het mentorschap en mijn vaders financiële verantwoordelijkheid laat ik achter!! Dus ik neem meer geld mee naar 2017(halve grap) Verder neem ik veel liefde en blijdschap mee
Carrie schreef:Wie is dat toch Caro! Niet A. hoop ik? Klinkt niet leuk
Zora schreef:Bazinga schreef:Het mentorschap en mijn vaders financiële verantwoordelijkheid laat ik achter!! Dus ik neem meer geld mee naar 2017(halve grap) Verder neem ik veel liefde en blijdschap mee
Ik vraag me al tijden af hoe het met hem gaat, en hoe jij de zorgen ervaart enzo maar wilde er niet zomaar naar vragen... Hoe gaat het nu dan met je paps?
Want hij zit zelf dik, dik, dík in de schulden... Maar ik heb afstand gedaan van het mentorschap en er is iemand aangesteld als beheerder dus nu krijgt-ie weekgeld. Hiervoor probeerde ik alles te regelen, maar dat bleek niet te doen. Téveel schulden en allerlei narigheden als gevolg. Hij heeft nu een professioneel mentor, diegene regelt de zaken voor mijn vader, zodat ik weer dochter kan zijn
) of we gaan koffie drinken ergens. Hij kan met Tobias kletsen en dan komen we in 't weekend nog 's langs om samen te eten. Dan ouwehoert-ie met grote T. enz. Verder doet-ie dus weinig maar hij lijkt er vrede mee te hebben en content te zijn.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers