Broertje wil nooit wat doen voor een ander!
Hij kan g.domme niet eens even wat uitprinten en wel wat met vrienden ofzo gaan doen. Ik vond dat ik al genoeg had gedaan en daarom vroeg ik of hij dit wilde doen wat niet veel tijd kost. Zelfs dat is teveel gevraagd.
Later zei hij dat onze vader het misschien niet leuk zou vinden en dus vroeg ik mij ook af of hij het wel leuk vond. Kwam hij met het idee voor een ballonvlucht die veel duurder is en die mijn vader al eens gedaan heeft!
Dus het idee maar gebracht om een diner te geven om samen met mijn moeder te gaan eten. Oke was goed en ja hoor daar heb je het weer ''zoek jij maar wat op en mail het maar''.
Ik had van alles gemaild en kreeg geen reactie. Weer om gevraagd ''ik ben druk, geen tijd gehad''.
Ik kwam met het idee om onze vader te laten kiezen tussen dat vliegen en een diner. Zegt hij ''dan laten we hem kiezen en wij regelen alles''. Ik was woest toen ik het las. Wat nou wij regelen alles! Ik heb alles opgezocht hij weigert te kijken en kijkt pas als ik ernaar vraag. Het enige wat hij doet is betalen meer niet. Het is ook zijn vader! Mag hij wel wat meer moeite voor doen.
Ben blij dat we met kerst weg zijn! Het zijn altijd dezelfde 3 mensen elk jaar die moeilijk doen. Mijn schoonouders die van alles willen, maar zelf geen ene poot uitsteken omdat ze nog geen ei kunnen bakken. Verwachten dan dat mijn man wel ''even'' wat kookt ..................5 gangen is niet zo gedaan!
Mijn broertje die altijd speciaal vlees wil, liefst het duurste lijkt het wel, maar zelf vooral geen moeite wil doen om het te halen daarvoor geeft hij mijn ouders opdracht. Zo was het vlees wat hij wilde een keer niet meer te bestellen ofzo, iig het was er niet meer en toen heeft hij mijn ouders opdracht gegeven het daar en daar te kopen. Hij was te lui om het zelf op tijd te bestellen en had moeten weten dat het snel gaat met kerst.
Mijn man heeft net zo'n hekel als ik aan dat gedrag van hem steeds met kerst, maar zijn ouders zijn niet veel beter. Ik heb dan ook tegen hem gezegd dat er geen verschil tussen hun is. Beide willen van alles zolang ze er zelf maar geen reet voor hoeven doen. Dus ik vind het niet fair dat hij partij voor hun trekt en mijn broertje hoe achterlijk hij dan altijd doet beschuldigt.
Wat moet je met zo'n broertje?