Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat vind jij nou écht eng?

<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2016 17:14

Wat vind jij nou écht eng?

Clowns, bloed, mannen met kettingzagen, diep water, spinnen, grote hoogtes, de dood... Waar krijg jij nachtmerries van?

Ik wil top 3'en zien!

De mijne:
1. Onverklaarbare zaken (ik kan bv niet erg goed tegen films over geesten, voorwerpen die ineens bewegen, etc.)
2. Diep, donker water.
3. Spinnen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Okt 2016 18:51

Re: Wat vind jij nou écht eng?

1. Vuur. Ik ben echt bang voor brand in huis
2. Slangen
3. Ik houd er niet van om in het donker alleen naar huis te fietsen (vind ook dat ik een creepy buurman heb en onze achtertuinen grenzen aan elkaar, in een steeg, dus ben altijd heeel snel met naar binnen gaan)
Laatst gewijzigd door Lenthe op 08 Okt 2016 18:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem221

Bericht 08 Okt 2016 18:53

1. Geesten
2. Donkere en verlaten steegjes
3. Een donkere badkamer als ik me in bed net verdiept heb in een eng boek. Je zal het toch maar hebben dat er een moordenaar al de hele dag achter het muurtje in de badkamer heeft gestaan om mij te vermoorden. :P
<<

Anoniem185

Bericht 08 Okt 2016 18:57

1. Wespen
2. Wespen
3. Wespen
<<

Anoniem185

Bericht 08 Okt 2016 18:58

4. Een lege zal chocolade pepernoten.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Okt 2016 18:58

Ik zou bijvoorbeeld never nooit naar een fright night gaan in een pretpark, dus alles met betrekking tot spoken, geesten, enge mensen met bizarre wonden etc. sla ik liever over. Hetzelfde geldt voor horror films. Dat blijft in mijn gedachte rondgaan en ik kan er gewoon niet van slapen.
Verder heeft mijn man mij (bij wijze van grap :omg: ) eens laten schrikken in de gang toen ik in het donker van het toilet af kwam. Ik ben mij de rambam geschrokken en heb een kwartier op de grond zitten hyperventileren. Zo niet grappig en sindsdien doe ik in iedere ruimte een lampje aan als ik bijvoorbeeld naar boven loop of naar het toilet, waar ik ook ben.

Hmhm samengevat in een top drie :angel:
1. Griezels
2. Horror films
3. Donkere ruimtes waar ik doorheen moet lopen.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2016 19:02

Bob, bedankt hè... De gedachte aan een lege zak pepernoten, of erger nog, een lege zak chocoladetruffelpepernoten.. Mijn ergste nachtmerrie! Nu slaap ik vannacht dus niet.
<<

Anoniem315

Bericht 08 Okt 2016 19:04

Ysa, ik dacht ook dat ik Fright Night heel eng zou vinden. Maar ik ben vorig jaar geweest en die griezels hadden totaal geen aardigheid aan mij. Ik schrok gewoon niet. Nergens van. Ik vond het tegenvallen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Okt 2016 19:12

- Grote zwarte huisspinnen
- s' Nachts tijdens mijn nachtdienst in mijn eentje naar het mortuarium moeten. Dat doe ik dus ook niet meer, ik wil iemand mee hebben.
- Diep, donker water
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem250

Bericht 08 Okt 2016 19:29

Horrorfilms
<<

anoniem196

Bericht 08 Okt 2016 19:39

1. Overgeven(ik zelf/andere/op tv)
2. Films met geesten.
3. Op iets hoogs staan (hoogte vrees )
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Okt 2016 19:40

Onder water zwemmen.
Water waarin ik niet kan staan.
Laatst gewijzigd door Chava op 08 Okt 2016 19:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem281

Bericht 08 Okt 2016 19:40

My own twisted mind :') Ik word niet zo bang van films of donker of alleen zijn of whatever. Maar als ik 's nachts wakker word en ik hoor he-le-maal niks op de babyfoon, dan kan ik mezelf helemaal gek maken, dat er misschien iets met Tobias is :')
<<

ChiQ

Bericht 08 Okt 2016 19:41

1) Vissen
2) Inbraak, terwijl ik slaap, dat dan in 1x iemand in je kamer staat..
3) vorige week ging ik eten in Scheveningen, ik parkeer altijd in de parkeergarage.. nu hadden ze ik vermoed vanwege besparingen de lichten helemaal achterin uit gedaan, in de auto leek t nog goed verlicht, maar zonder de koplampen was het zo donker en omdat het rustig was liep er niemand, het was echt héél creepy alsof je elk moment achter een pilaar zou springen. Poej
<<

Anoniem236

Bericht 08 Okt 2016 19:48

Na mijn late dienst alleen naar de auto lopen in niet echt de veiligste wijk van de stad. (Moet uiteraard toch)
Ik zou naar veel tropische bestemmingen niet gaan vanwege de slangen, vogelspinnen, salamanders ed
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Okt 2016 20:01

Die eerste alinea van Ysa, precies hetzelfde hier. Ik ben heel schrikkerig aangelegd, dus zo'n fright night is echt niet voor mij weggelegd.

Mijn angsten variëren per dag zo'n beetje. Momenteel ben ik erg bang om een ongeval te krijgen terwijl mijn zoon in de auto zit. Ik denk dat ik die angst samen kan vatten in onmacht in z'n algemeenheid.

Verder vind ik nieuwe situaties eng, maar doe het vaak goed in zulke situaties. Publiek spreken vind ik ook eng, ik houd al niet van voorstelrondes.
L2014 & H2017
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Okt 2016 20:12

1. zwemmen in de zee
2. horrorfilms
3. op hoogte over een vloer lopen waar je doorheen kan kijken
<<

Anoniem239

Bericht 08 Okt 2016 21:45

1 spinnen
2 bang om terminaal ziek te worden en dan mn kinderen niet zien opgroeien (aan de gedachte alleen kan ik mijzelf al helemaal verliezen soms)
3 denken aan de wereld van nu en hoe alles ontstaan is. Waarom loop ik hier nu, onderweg naar de trein naar het werk etc etc. Daar kan ik mijzelf ook in verliezen en een soort van gekke angst krijgen.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Okt 2016 21:46

1. Langpootmuggen
2. kwallen
3. Spinnen
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 08 Okt 2016 22:04

1. Met mijn auto in het water belanden met de kindjes in hun autostoeltjes op de achterbank (kunnen allemaal niet zwemmen)
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 08 Okt 2016 22:13

1. Slangen. Zelfs op plaatjes en op televisie ben ik er bang voor.
2. Horror films. Ik kan daar echt niet naar kijken.
3. Het idee een dierbare te verliezen. Als ik daar soms teveel over nadenk kan ik al volschieten, laat staan wanneer dit echt gebeurd.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Heksenketel

Kwebbel

Bericht 08 Okt 2016 22:14

1. Dat er iets met mijn kinderen gebeurd, een ongeval/dat ze ziek worden oid
2. Zelf een ziekte krijgen en mijn kinderen niet kunnen zien opgroeien
3. Hele drukke ruimtes
<<

Anoniem184

Bericht 08 Okt 2016 22:57

1. Wespen, spinnen en ander ongedierte. Vooral wespen, als ik die in m'n buurt zie dan krijg ik het steenkoud en durf ik me niet meer te verroeren. Nare, schichtige dingen.
2. Het donker.
3. De dood.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Okt 2016 23:39

Ik vind geesten en alles wat daarmee te maken heeft eng. Zelfs X-files durf ik daarom niet te kijken. Ik ga ervan dromen en hoor opeens van alles. Brrr
<<

Anoniem280

Bericht 08 Okt 2016 23:50

- Duiven, vooral als ze heel dicht over je heen vliegen of dat ze ineens voor je neus opvliegen.
- Ik ben enorm bang voor diep donker water, ook vind ik die lijnen eng op zwambad vloeren.
Als er iets op tv is wat onder water gefilmd is, zap ik weg. Krijg het er spaans benauwd van.
- Wanneer iemand ineens heel lang naar iets zit te staren, daar krijg ik een erg naar en eng gevoel van.
- Wanneer het echt heel donker is. Wonen in de weilanden, 's avonds over de weilanden kijken vind ik eng, kijkt dan in een diep donker gat.
Volgende

Terug naar Persoonlijk