Als je een foto...

Zie je dan dezelfde persoon als in de spiegel?
Zo nee; valt een foto je tegen of juist mee?

Maple schreef:Ik vind mezelf op foto's over het algemeen echt vreselijk, terwijl ik mezelf in de spiegel dan weer wel kan waarderen. Ik vraag me altijd af waar 'de waarheid' ligt en hoe anderen me dan zien. Sowieso ben ik ook niet echt fotogeniek ofzo en sta ik altijd met een scheve giechel/ogen dicht/oncharmante pose/noem maar op op de foto
Cotton schreef:Ik sta niet zo vaak op de foto, maar ik voel mezelf nog dik en ben inmiddels aardig afgeslankt, dus dat komt niet echt overeen nee.
Forumster schreef:Ik heb wel eens gelezen dat de meeste mensen zichzelf op een selfie mooier vinden dan op een gewone foto. Dat zou komen omdat je jezelf op de selfie net zo ziet als in de spiegel (en daar dus aan gewend bent) en op een gewone foto alsof je vanuit een ander naar jezelf kijkt.Maple schreef:Ik vind mezelf op foto's over het algemeen echt vreselijk, terwijl ik mezelf in de spiegel dan weer wel kan waarderen. Ik vraag me altijd af waar 'de waarheid' ligt en hoe anderen me dan zien. Sowieso ben ik ook niet echt fotogeniek ofzo en sta ik altijd met een scheve giechel/ogen dicht/oncharmante pose/noem maar op op de foto
opChava schreef:Eigenlijk kan ik mezelf zowel in de spiegel als op de foto niet echt waarderen.
Als ik dan toch moet kiezen, ga ik voor de spiegel. Op foto's sta ik vaak met mijn ogen halfdicht of een rare lach.
Duchess schreef:Ik mijn spiegelbeeld meestal wel leuker eruit zien dan een een foto van mezelf. Ben niet zo fotogeniek
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers