Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wat voor puber was jij?

<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2016 11:33

Wat voor puber was jij?

Was je rustig en gemoedelijk of was je een echte draak?
<<

anoniem203

Bericht 30 Aug 2016 11:36

Re: Wat voor puber was jij?

Ik was een hele brave puber die nooit iets heeft uitgevreten. Wel had ik thuis erg last van chagrijnige buien. Niks was goed en alles was irritant.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Aug 2016 11:36

Een echte DRAAK.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 11:37

Een draak, ik heb het m`n ouders heel lastig gemaakt. Onbewust trouwens. Ik wist wel dat ik me zwaar afzette tegen alles, maar achteraf gezien was het wel heel erg. Op dat moment had ik dat helemaal niet door eigenlijk.

En als ik eens wat beter had geluisterd, was ik nu niet al duizenden euro's kwijt geweest aan het laseren van een tattoo :laughcry:
<<

Anoniem315

Bericht 30 Aug 2016 11:41

Ik was vrij rustig en verstandig. Pas toen ik begin 20 was, begon ik me heel erg af te zetten. Ze bemoeiden zich te veel met mijn keuzes, vond ik.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Aug 2016 11:43

Rustig en op mezelf. Ik heb wel wat streken uitgehaald, maar daar had ik mezelf altijd mee.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem177

Bericht 30 Aug 2016 11:49

Ik was heel rustig! ik vond pubers die van alles uithaalden alleen maar stom en dom. Heb het nooit zo gesnapt. Mijn moeder liet mij daarin tegen ook behoorlijk vrij, dat heeft denk ik ook een hoop geholpen.
<<

Anoniem221

Bericht 30 Aug 2016 11:54

Op mijn eetprobleem na, was ik een ongelofelijk saaie puber. Ik zat altijd in mijn kamer, deed mijn eigen ding (lezen en schrijven) en bemoeide me nergens mee. Mijn ouders waren amper thuis en als ze thuis waren, dan keek ik ze het huis uit. Ik was zelfstandig en overdacht vaak mijn eigen gedrag. Wat inhield dat ik 'slechte' dingen niet deed. Natuurlijk heb ik weleens geblowd, maar toen ik dacht dat ik op mijn scooter kon vliegen, heb ik het blowen per direct afgeschaft. Ik weet nog dat ik dacht: Er gaat iets goed fout in mijn hoofd en dit wil ik dus niet.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Aug 2016 11:58

Ik was op school wel een beetje opstandig en heb af en toe gespijbeld om naar de snackbar te gaan enzo, maar verder was ik echt heel braaf. Natuurlijk had ik soms wel eens ruzie met mijn moeder en deed ik wel eens dingen die niet mochten, maar mijn moeder heeft het er nu nog over dat ze zo'n mazzel heeft gehad met mij en mijn zus omdat we altijd prima luisterden en eigenlijk gewoon altijd heel chill waren :)
Ik mocht één keer in de maand uit en daar hield ik me braaf aan, al ben ik soms wel als ik bij een vriendinnetje logeerde een keertje extra gegaan. Ik mocht nooit alleen naar huis fietsen dus ik werd altijd overal opgehaald en dat vond ik zelf ook wel relaxed eigenlijk. Ik ben één keer veel te laat thuisgekomen (moest rond 3 uur thuis zijn en was er pas om half 8 's ochtens omdat ik toen met de bus ging, maar dat was de schuld van de bus. Verder nooit echt iets raars gedaan geloof ik.

♥♥
<<

Anoniem286

Bericht 30 Aug 2016 12:03

Ik was een hele opstandige en rottige puber.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Aug 2016 12:08

In mijn eigen beleving was ik een draak, maar als ik nu kijk wat mijn leerlingen allemaal menen te kunnen doen en zeggen en ook naar wat mijn moeder zegt als ze mij vergelijkt met mijn broertje en vooral met mijn zusje, was ik nog wel vrij braaf :) op school was ik wel eens opstandig en had een grote mond als dingen mij niet bevielen, maar ik had wel altijd mijn huiswerk af en alles op orde en spijbelde nooit. Verder waren mijn ouders ook wel relaxed, ik mocht elk weekend uit, moest dan wel op een vaste tijd thuis zijn, maar het was voor hen belangrijker dat ik niet alleen naar huis fietste. Natuurlijk had ik ook wel eens ruzie thuis, maar ik ben op het juiste moment op kamers gegaan denk ik :D
december 2016
juli 2019
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Aug 2016 12:38

Een hele rustige. Tot ik ziekte van pheiffer kreeg. In die periode heb ik veel gebotst met mijn moeder. Vooral omdat zij (in mijn ogen) bepaalde hoe ik me voelde en wat ik niet mocht. Daar werd ik nogal opstandig van.
Kwam ook voort uit frustratie. Ik zat in mijn eindexamen tijd en kon niet 'gewoon' examen doen, maar moest na de zomer staatsexamen doen. Ik kon ook niet naar het examenfeest omdat ik veel te vermoeid was. Ook de geplande vakantie met mn ouders werd geannuleerd.

Op school was ik een stuk opstandiger dan thuis trouwens. Spijbelde samen met mn beste vriendin super vaak, kwamen bij Engels bijvoorbeeld alleen voor de toetsen (en haalden die dan makkelijk met negens) en zat vaak genoeg bij de rector :eyes:
<<

Anoniem258

Bericht 30 Aug 2016 14:06

Heeeeel verlegen en onzeker, rustig en erg zelfstandig. Niet mijn leukste tijd eigenlijk.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 14:11

Elliot schreef:Ik was op school wel een beetje opstandig en heb af en toe gespijbeld om naar de snackbar te gaan enzo, maar verder was ik echt heel braaf.

Awwww.

Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Gespijbeld!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Aug 2016 14:13

Cotton schreef:
Elliot schreef:Ik was op school wel een beetje opstandig en heb af en toe gespijbeld om naar de snackbar te gaan enzo, maar verder was ik echt heel braaf.

Awwww.

Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Gespijbeld!

Haha ja echt vet badass van mij he! Wij hadden altijd het 5e uur keuzewerktijd, dan mocht je zelf kiezen naar welk vak je wilde en daar kon je dan je huiswerk maken. Ik koos regelmatig voor de snackbar of het winkelcentrum :angel:

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 30 Aug 2016 14:15

Maar dat zijn ook belangrijke vakken :D
<<

Anoniem250

Bericht 30 Aug 2016 14:16

Een rebelse. Ik heb veel gespijbeld en vond mijn ouders streng en stom. Meteen na het halen van mijn diploma uit huis gegaan en in Amsterdam gaan wonen. Ver weg vanalles. Terwijl ik prima ouders heb, maar toen zette ik me overal tegen af.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Aug 2016 15:13

Een draak.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Brownie

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 30 Aug 2016 18:21

Laat ik het zo zeggen: ik hoop dat mijn kinderen nooit zo gaan puberen zoals ik dat deed.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Aug 2016 18:51

ik was een rustige puber. Kwam ook doordat mijn 2 broers echt verschrikkelijk waren. Ik was gewoon braaf
Op school was ik wel anders zat in een klas met 30 meisjes en 1 jongen en we hadden een clubje van 6 vriendinnen en daar zetten we de boel vaak mee op stelten in de lessen. Werd er ook wel eens uitgestuurd maar deed ik bewust want was precies tijden een les dat mijn toen vriendje een tussenuur had en zo kon ik dan met hem in de kantine rond hangen
Afbeelding
<<

Huismus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Aug 2016 20:30

Ik was ook een hele rustige puber.
Mijn zusje daarentegen ...... :palm:
<<

Anoniem186

Bericht 31 Aug 2016 09:16

Het viel reuze mee. Mijn ouders waren vrij makkelijk. Ik kon goed met ze in gesprek over van alles, alles was bespreekbaar en we konden goed discussiëren.
Ik ging al vrij jong stappen, maar m'n pa kwam me dan wel bij de discotheek ophalen. Die deed dat liever dan dat ik het stiekem deed.
Op m'n 17e ging ik uit huis en af en toe kwam ik weer een paar weken terug als een relatie weer op de klippen liep.
Verder ben ik altijd erg nieuwsgierig (geweest) naar alcohol en drugs. Dus veel geëxperimenteerd.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2016 11:39

Ik was een hele rustige puber en kan alleen maar heel hard hopen dat onze dochters het ons over een paar jaar net zo gemakkelijk maken ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem273

Bericht 31 Aug 2016 14:04

Leuke vraag!

Ik was een medium draak, denk ik. Op school heb ik enorm veel gespijbeld, ik schreef m'n eigen briefjes en mede door het spijbelen afgestroomd van vwo naar havo. Niemand het het door verder dus ik kon lekker m'n gang gaan. Dan ging ik naar de snackbar, het winkelcentrum of gewoon helemaal naar een andere stad, naar m'n (oudere) vrienden. Ik had op mijn 15e een vriendin van 18, die werkte in het metalcafé en in een metal kledingwinkeltje. Daar ging ik dan lekker zitten en rondhangen. Ook ging ik vanaf mijn 15e met hen naar concerten, festivals en uit in het weekend. Ik bleef dan bij mijn vriendin logeren. Toch was ik dan best braaf; ik dronk amper en rookte heel soms (alleen sigaretten). Ik sliep wel amper en haalde hele nachten door. Een wonder dat ik m'n havo heb gehaald :smile:.

Mijn moeder liet mij best heel vrij en vertrouwde mij. Ze wist altijd waar en met wie ik ergens uithing en ik hield me netjes aan afspraken qua tijdstippen en thuiskomen (ook makkelijk want ik logeerde vaak ergens en moest dan 's middags gewoon thuis zijn). Vanaf m'n 18e was het klaar met mijn wilde periode, ik ging studeren en was toen super braaf. Ging weinig echt uit, alleen uit eten en kletsen met vrienden/vriendinnen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Aug 2016 14:13

Een rustig nerdje. Ik fladderde altijd wel overal tussen door, ik hoorde niet bij de coole mensen maar ook niet bij de ubernerds van school. Ik leefde beetje in mijn eigen wereldje, omdat ik er op m'n 14e achter kwam dat ik op meisjes viel en heel erg m'n eigen wereldje daarin maakte. Een paar vriendinnen wisten het wel, maar waar zij achter de jongens aanzaten deed me dat helemaal niets en zat ik liever dingen 'uit te zoeken' over mijn crushes. Hele verslagen had ik daarover. Verder had ik twee goede vriendinnen (waarvan eentje nog steeds) en verder kende ik iedereen wel.

Op school was ik ook rustig. Ik haalde relatief goede cijfers, werkte gewoon gemiddeld tot goed.

Naar m'n ouders toe was ik denk ik een makkelijke puber. Ik verfde m'n haar wel en wilde graag roze strepen in m'n haar wat niet mocht, maar ik ging eigenlijk nooit uit, dronk heel zelden een paar breezertjes met vriendinnen en had geen vriendjes. Ik heb wel m'n coming out naar m'n ouders gehad (en nooit meer een 'coming in' haha) maar nooit een vriendinnetje gehad dus uberhaupt nooit iemand meegenomen naar huis. Toen m'n ouders gingen scheiden heb ik wel wat ruzie gehad, maar met name omdat m'n moeder vond dat ik te onverschillig was. Alsof ik er kapot van had moeten zijn. Maar dat was ik niet. Natuurlijk was het verdrietig, maar het was niet het einde van de wereld voor mij.

Pas toen ik ging studeren ben ik wat losser geworden met uitgaan, daarvoor was ik eigenlijk nog nooit in een kroeg geweest. Gek idee eigenlijk.
Let's discover the world together.
Volgende

Terug naar Persoonlijk