Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Floradix

<<

anoniem203

Bericht 23 Sep 2016 21:37

Floradix

Ik zit er aan te denken om een tijdje Floradix te gaan gebruiken. Ik ben de laatste weken weer erg moe en heb overdag totaal geen energie. Ook voel ik mezelf erg slap als ik mijn menstruatie heb en heb ook veel hoofdpijn. Mijn collega raade mij dit aan.

Heeft iemand dit ooit gebruikt en hielp het?
Had je het drankje of de tabletten?
<<

Pitty

Bericht 23 Sep 2016 21:49

Re: Floradix

Super spul! Ik zou voor tabletten gaan, hoewel ik het drankje ook niet heel vies vind.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Sep 2016 07:31

Ik drink bijna elke dag roosvicee ferro, in de zwangerschap ook floradix gehad maar vind de roosvicee beter te doen.
<<

anoniem196

Bericht 24 Sep 2016 07:49

Ik heb het een tijdje gebruikt na mijn eerste bevalling in drank vorm.
Het smaakte echt heel vies. Mijn ijzer gehalte was snel weer goed.
Ik voelde me niet fitter.
Maar was ook flink ziek geweest(pre-eclampsie)

Je kan het altijd gaan proberen.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2016 09:19

Ayla schreef:Ik drink bijna elke dag roosvicee ferro, in de zwangerschap ook floradix gehad maar vind de roosvicee beter te doen.

Floradix zit veel meer in dan ferro dus eigenlijk niet echt te vergelijken.

Ik heb zelf floradix gebruikt op advies van de kraamhulp later over gegaan op de tabletten van de tuinen. Had wel her idee dat ik meer energie had
2015 💙
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Sep 2016 10:27

Is dat zo ja Minx? Dat wist ik niet, ik dacht dat het dezelfde hoeveelheid was omdat het allebei vrij verkrijgbaar is.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 24 Sep 2016 11:19

Ayla schreef:Is dat zo ja Minx? Dat wist ik niet, ik dacht dat het dezelfde hoeveelheid was omdat het allebei vrij verkrijgbaar is.

Floradix is meer een vitaminepreparaat en ferro puur voor het ijzer.
2015 💙
<<

Pitty

Bericht 24 Sep 2016 11:55

Volgens mij gebruik je Floradix ook in de eerste plaats om je ijzer op te krikken. Salus geeft ook drankjes uit gericht op multivitaminen.
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 24 Sep 2016 13:49

Ik heb zelf geen ervaring maar toen ik tijdens mijn eerste zwangerschap ijzertabletten voorgeschreven kreeg door de verloskundige raadde ze mij aan ook weer foliumzuur te gaan nemen omdat dit de opname van ijzer bevordert. Wellicht ook handig voor jou :)
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 24 Sep 2016 17:02

Mijn kraamhulp heeft ook floradix geadviseerd ivm ijzer tekort. Maar omdat ik veel bloed had verloren heb ik ijzertabletten via de huisarts gekregen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Persoonlijk