Erg moe, misselijk en duizelig
Sinds ongeveer 1,5 maand heb ik last van misselijkheid en duizeligheid. Niet dagelijks gelukkig maar wel zeer regelmatig. Vlagen van misselijkheid, wat steeds een half uur duurt, duizeligheid en soms sterretjes zien bij te snel op staan. Daarnaast ben ik moe, regelmatig een uitgeput gevoel.
De kans op zwangerschap is nihil, ik was aan het afvallen door calorieën te beperken tot 1500, maar dat heb ik door deze klachten los gelaten. Geen verandering. Ik drink voldoende, eet voldoende en gezond en gebruik zo min mogelijk suiker.
Iemand enig idee waar het vandaan kan komen?
Ik ben wel van plan de huisarts een bezoek te brengen, maar omdat het soms ook een aantal dagen niet voorkomt stel ik het steeds uit.
Misschien dat iemand soortgelijke klachten heeft of heeft gehad?
De kans op zwangerschap is nihil, ik was aan het afvallen door calorieën te beperken tot 1500, maar dat heb ik door deze klachten los gelaten. Geen verandering. Ik drink voldoende, eet voldoende en gezond en gebruik zo min mogelijk suiker.
Iemand enig idee waar het vandaan kan komen?
Ik ben wel van plan de huisarts een bezoek te brengen, maar omdat het soms ook een aantal dagen niet voorkomt stel ik het steeds uit.
Misschien dat iemand soortgelijke klachten heeft of heeft gehad?