Discipline
Op welke vlakken?
Vind je dit positief of zie je dit als een belemmering?
Geel schreef:Niet als het om dingen gaat die een lange adem nodig hebben. Daarom ben ik erg slecht in dingen als afvallen, studeren, carrière maken etc. Met dingen op de korte termijn ben ik juist wel erg volhardend. Als er hier en nu iets geregeld, gezegd of gedaan moet worden ga ik ervoor.

HollyGolightly schreef:Op geen enkel vlak. Als ik iets niet leuk vind en er geen plezier/voldoening/uitdaging uithaal dan stop ik.
sowieso qua sporten.
. Ik weet niet of ik een quitter en discipline in het zelfde straatje vind vallen. Wanneer een opleiding niet bij je past is het toch juist alleen maar goed om er mee te stoppen? I.p.v. door te gaan omdat je anders een quitter zou zijn, daar heb je alleen jezelf mee.Fedora schreef:Ik mis discipline in mijn privé leven. Op de werkvloer kan ik gedisciplineerd werken, maar thuis lap ik alles aan de laars. Net alsof het thuis niet binnenkomt wat ik toch echt moet doen. Of gewoon simpelweg negeer.

HollyGolightly schreef:Op geen enkel vlak. Als ik iets niet leuk vind en er geen plezier/voldoening/uitdaging uithaal dan stop ik.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers