Contact ex-schoonfamilie
De oma van mijn ex is op dit moment ziek. Ze is ook al oud, dus je weet nooit hoe lang het nog goed gaat met haar. Ze woont aan de andere kant van het land (2u enkele reis met de auto), maar ze is eens in de 4 a 6 weken bij haar dochter hier bij mij in de buurt. Ze zou aankomende week weer komen en dan zouden oma en de oom en tante van mijn ex bij mij op de koffie komen. Hartstikke gezellig dat dat nog kan natuurlijk. Nu gaat het dus slecht met oma en blijft ze denk ik gewoon thuis. Ze betekent veel voor mij en is ook echt als een oma voor mij gaan voelen. Nou zit ik eraan te denken om misschien volgend weekend daar even langs te gaan, maar ik vind het zo lastig. Ik denk dat dat vooral komt door de buitenwereld. Er wordt toch vaak zo'n beeld geschetst dat het een einde van een hoofdstuk is etc. maar zo voelt dat voor mij niet. Dat gevoel krijg ik trouwens ook niet van mijn schoonfamilie en/of mijn ex. En op zich ook niet van de mensen die dicht bij mij staan, maar toch voelt het voor mij wel raar. Dus ik ben nog even in dubio wat ik ga doen, wil ook geen spijt krijgen dat ik het dadelijk niet ga doen en ze dan misschien overlijdt.