Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe beloon/verwen jij jezelf?

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Sep 2016 12:52

Hoe beloon/verwen jij jezelf?

Ik wilde alleen typen hoe verwen jij jezelf, maar dat stond een beetje akward :P Maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel: wat doe jij voor jezelf om jezelf happy te maken? Mocht iemand een betere titel weten zeg het me!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 04 Sep 2016 12:54

Re: Hoe beloon/verwen jij jezelf?

Een avond je alleen op de bank met thee en een zak chips :palm: .
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2016 18:21

een nieuw nagellakje van O.P.I.
een reep tony
iets van blond
een fles cola light lemon.
een mooie bedel aan mijn pandora armband
Samen met J op het terras een broodje eten
een mooi boek
een lange douch met scheren luxe zeep enz
een mooi jurkje
2015 💙
<<

Anoniem315

Bericht 04 Sep 2016 18:31

Met stip op 1: chocola.
Daarnaast: koffie met slagroom, een tijdschrift, een nieuw boek, kleding, een lekker bad (mag ik voorlopig niet, boehoeeee), een gezichtsmaskertje, een lekkere scrubbeurt, een etentje/lunch, een koud drankje, een knip- en verfbeurt, dat soort dingen.
<<

Anoniem184

Bericht 04 Sep 2016 18:32

Voorheen met een zak chips of een reep chocola, maar ik probeer daar een beetje vanaf te zien, eten als beloning. Hoewel ik van de week na een minder fijne week wel even vond dat we wel een pizza konden laten bezorgen omdat we dat wel verdiend hadden, dus het lukt me nog niet helemaal om geen eten als beloning door te voeren :eyes:

Maar over het algemeen koop/bestel ik iets voor mezelf wat ik graag wil hebben. Of ik neem een lange douche. Of ik neem echt tijd voor mezelf zonder iets te doen wat móét en dus echt iets doe wat ik leuk vind.
<<

Anoniem250

Bericht 04 Sep 2016 18:39

Dure kleding
<<

Anoniem187

Bericht 04 Sep 2016 18:40

Met online shoppen (veeeeel shoppen), een zak chips en een warme douche.
Het online shoppen heb ik zojuist gedaan, die warme douche ga ik nu nemen en die zak chips komt vanavond! :banaan:
<<

Zelda

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 04 Sep 2016 18:46

Heel slecht, maar ik beloon mezelf vaak met eten en kleding shoppen. Als ik een zware dag heb gehad dan vind ik dat ik best dat wijntje en die zak chips mag hebben, of die leuke laarzen mag bestellen.
<<

Anoniem281

Bericht 04 Sep 2016 18:47

Winkelen, op subtiele wijze een massage eisen bij m'n vriend.. Oh en naar de kapper gaan, voor 't echt 'nodig' is.
<<

Geel

Bericht 04 Sep 2016 19:24

Met eten inderdaad. Heel stom, probeer dat niet meer te doen.
<<

Anoniem189

Bericht 04 Sep 2016 20:31

Ik vind het heerlijk om soms even niks te "moeten." Gewoon lekker op de bank, een boek/tijdschrift lezen of een lekker gezichtsmasker. Dat zijn echt kleine dingetjes waar ik van kan genieten. Of als ik graag iets wil hebben, koop ik dat voor mezelf.
<<

Anoniem337

Bericht 04 Sep 2016 21:08

Geel schreef:Met eten inderdaad. Heel stom, probeer dat niet meer te doen.

Ik ook en achteraf heb ik altijd spijt :nopompom:
<<

saskias

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Sep 2016 22:10

Gewoon op de bank of luie stoel neer ploffen met een kop thee
<<

Anoniem282

Bericht 04 Sep 2016 22:57

Extra weekendjes weg of (dure) kleding die ik niet per se nodig heb.

Als ik gewoon een mindere dag heb, volstaat Netflixen ook.
<<

Anoniem219

Bericht 05 Sep 2016 11:29

Ik deed het ook met eten... Maar wil daar ook vanaf...
Nu iets om creatief mee te doen voor mezelf... Iets voor de naai machine, stof ofzo. Of iets van nieuwe pennen etc. Of een nagellakje

Afbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2016 11:36

Niet of nauwelijks eigenlijk. Ben behoorlijk streng voor mezelf.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Anoniem193

Bericht 05 Sep 2016 11:37

Nieuwe sport kleding of accessoires. Of motor kleding of accessoires.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2016 12:34

Ik beloon mezelf tegenwoordig steeds vaker. In opdracht van m'n psycholoog, dus ik heb een goed excuus haha. Ik laat iedere twee weken mijn nagels doen, ga regelmatig naar de kapper en koop bijna wekelijks een magazine voor mezelf. Ik probeer echt te vermijden om mezelf te belonen met eten want daar voel ik me niet happy door.
<<

ChiQ

Bericht 05 Sep 2016 13:27

Toen in de tijd dat mijn moeder zo slecht lag heb ik mezelf zoveel beloond. Nu achteraf weet ik: ik probeerde iets weg te kopen. Tegenwoordig doe ik dat niet meer. Een slechte dag hoort er ook bij, dus dan accepteer ik die zoals ze zijn. Met eten heb ik mezelf nog nooit beloond. Als ik verdrietig ben is mijn eetlust het eerste dat weg is. Ik gun mezelf vaak wel dingen, maar het meest geniet ik van een vrije dag met koffie en een magazine.
<<

Anoniem202

Bericht 05 Sep 2016 13:31

Emma schreef:
Geel schreef:Met eten inderdaad. Heel stom, probeer dat niet meer te doen.

Ik ook en achteraf heb ik altijd spijt :nopompom:

Maar als je achteraf spijt hebt is het toch juist geen beloning? Kun je beter voortaan iets anders kiezen.
<<

anoniem224

Bericht 05 Sep 2016 13:43

Tony! Die koop ik maar zelden, dus als ik er een mag kopen van mezelf kan ik daar echt van genieten.

Verder vind ik dat ik soms echt een mij-dag verdien. Eerst lekker uitslapen, daarna uitgebreid douchen met scrubben en maskertjes en zo en dan doen waar ik zin in heb. Kan shoppen zijn, maar een dag op de bank met een goed boek of goede serie of film vind ik ook heerlijk.
<<

Anoniem221

Bericht 05 Sep 2016 13:45

Ik krijg geregeld een dag vrij van mijn vriend. Op die dag hoef ik helemaal niets te doen en neemt hij alles op zich. Niet dat hij dan veel doet, maar het idee is lief. :P Ik gebruik de dag voor mij-tijd, de dag waarop alles mag.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2016 14:04

Ik doe dat ook bijna niet. Ben redelijk streng op mezelf.
Vaak is in bad of alleen op de bank zitten al voldoende.
<<

Anoniem192

Bericht 05 Sep 2016 16:51

Door uitgebreid in bad te gaan, een tijdschrift te kopen en uitgebreid te lezen met een kop thee, een dagje weg plannen als ik me een dag rot voel, dan tenminste wat leuks om naar uit te kijken :) en soms ook met eten, als ik heel veel zin in iets lekkers heb & bv een vermoeiende dag heb gehad, en ook door even op de bank te slapen als ik te moe ben om iets te doen. Normaal zou ik dan huishouden oid gaan doen, nu neem ik dan ook rust.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Sep 2016 19:21

yoga, meditatie, wandelen in de natuur. Dat zijn drie dingen waar ik heel veel aan heb.
Volgende

Terug naar Persoonlijk