Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Aanslag op de tong

<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Sep 2016 14:31

Aanslag op de tong

Ik ben een week ziek geweest met hoge koorts, flink verkouden, zere keel en oren. Nu voel ik me gelukkig een stuk beter.

Alleen heb ik een dikke en zere tong. Er zit ook veel gelige aanslag en rode vlekken.

Weet iemamd wat het zou kunnen zijn of zou het nog met de griep te maken hebben?
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!

Afbeelding
<<

Anoniem221

Bericht 04 Sep 2016 15:47

Re: Aanslag op de tong

Het kan zijn dat het nog met jouw griep te maken heeft. Een virus die in de tong nog niet uitgewerkt is. Maar persoonlijk zou ik ervoor kiezen om morgen naar de huisarts te gaan. Want het lijkt me behoorlijk vervelend.
<<

anoniem203

Bericht 04 Sep 2016 16:33

Heb je ook een keelontsteking (gehad)? Ik heb een aantal keer een pittige keelontsteking gehag en mijn tong was toen ook rood/wit, dik en prikte. Ik denk dat het dag of 2-3 na de keelontsteking weer weg was.
<<

Smurfin

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 04 Sep 2016 17:01

Ik heb idd ook een keelontsteking gehad. Ik wacht het nog even een paar dagen af en anders ga ik langs de ha. Dankje wel voor jullie antwoord
Liefde is een gevoel dat je voelt als je een gevoel voelt dat je nog nooit gevoeld hebt!

Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Sep 2016 18:17

Hai

Ik zou niet te lang wachten. Ik had zelfde symptomen. Dacht dat t wel over zou gaan. Maar T bleef maar pijnlijk en bleek uiteindelijk een schimmelinfectie (spruw). Middeltje voor gekregen en echt ik wou dat ik eerder gegaan was. Dus misschien voor de zekerheid even laten checken, mocht t dat zijn loop je er iig niet onnodig lang mee rond (Nb bij mij is t waars ontstaan door een hele lage weerstand, kan bij jou ook zijn natuurlijk na zon zware griep)
<<

Anoniem187

Bericht 04 Sep 2016 18:47

Ik zou ook even de huisarts inschakelen.

Terug naar Persoonlijk