Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Dromen waarmaken

<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Mrt 2024 22:47

Dromen waarmaken

Als je je dromen niet zou uitstellen en morgen één droom in vervulling zou laten gaan. Welke zou dat dan zijn? En welke heb je er nog meer? En waarom stel je ze uit?
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2024 11:24

Re: Dromen waarmaken

Ik heb op dit moment maar 1 droom.
Genezen! Of ik iedergeval me niet meer elke dag ziek voelen door mijn Longcovid.....
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Mrt 2024 12:36

Wat heftig Noor. Ik hoop met je mee. Ik heb voor mezelf geen dromen meer. Ik heb geweldige kinderen, fijn huis, fijn werk, hechte familiebanden en vriendschappen. Ik kan op reis/ vakantie. Mijn droom is alleen maar dat mijn kinderen blij en gelukkig zijn en blijven en dat zij hun plekje op de wereld vinden.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mrt 2024 23:41

Ahh Noor. Heb je daar nog hoop in? Zijn er verhalen van mensen bij wie het minder/beter wordt? Zieke mensen hebben altijd maar één wens hè.

Ik kwam op dit onderwerp naar aanleiding van ongeneeslijk zieke mensen die mensen in een speech aansporen hun dromen waar te maken. Ik dacht toen alleen: wat zou ik nog willen dan?

Ik heb eigenlijk hetzelfde als jij GSTQ. Ik vond het eerst een beetje triestig om weinig dromen te hebben maar misschien is het juist wel mooi.

Misschien hebben wel meer mensen dat gezien het aantal reacties hier.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2024 09:03

Ik zou heel graag vrij willen leven, op een mooie plek. Zelfvoorzienend, met een mooi huisje en dieren om me heen.
Maar dat is financieel nooit haalbaar.
Dan is m'n meest realistische droom m'n kind oud te zien worden, en m'n kleinkinderen zien opgroeien.
<<

Noor

Major Yipyapper

Bericht 03 Mrt 2024 15:57

@godsavethequeen, dankjewel lief!

@Lot, ehm die hoop word wel steeds minder. Het wisselt heel erg. Er zijn mensen die nog herstellen maar helaas ook heel veel niet. En ook verhalen van mensen die verder achteruit gaan.
💙: 07-09-2012
🩷: 15-07-2014

Terug naar Persoonlijk