Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tips omgaan met angst?

<<

MyrEclaya

Noob

Bericht 10 Mrt 2023 21:00

Tips omgaan met angst?

Ongeveer 4 weken terug was ik als enige bij mijn opa in de kamer toen hij ineens uit het niets geen lucht meer kreeg en flauwviel. Vervolgens heeft hij 3 weken in het ziekenhuis gelegen en een nieuwe hartklep gekregen. Inmiddels is hij weer thuis en merk ik dat ik niet meer in mijn eentje met hem in een kamer durf te zijn, omdat ik bij elk hoestje of raar geluidje bang ben dat het weer gebeurt.

Is er iemand die tips heeft om hier over heen te komen?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 10 Mrt 2023 21:38

Re: Tips omgaan met angst?

Ik zou hiervoor naar de huisarts gaan en je door laten verwijzen naar iemand die trauma verwerking met je kan doen. Wat een nare ervaring!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 11 Mrt 2023 13:29

Ben je serieus Jip?

To, ik zou het opbouwen. Eerst met iemand erbij, dan alleen, steeds wat langer. Merken dat het goed gaat en dan durf je het weer.
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Mrt 2023 15:36

Ik zou het ook gewoon wat tijd geven. Het is nu nog zo kort geleden, logisch dat je daar nu nog angst bij voelt.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Mrt 2023 16:05

Morrisey schreef:Ben je serieus Jip?

To, ik zou het opbouwen. Eerst met iemand erbij, dan alleen, steeds wat langer. Merken dat het goed gaat en dan durf je het weer.

Ik tik niet voor de grap zo'n reactie.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/

Terug naar Persoonlijk