Controlfreak
Hele simpele voorbeelden. Ik en mijn vriend gaan winkelen. Ik heb dan precies in mijn hoofd zitten hoe hij ernaartoe moet rijden en waar hij moet parkeren. Hij weet dit natuurlijk niet, want ik communiceer niet met hem hierover. Waardoor ik er echt last van heb als hij het op zijn manier doet.
Ik weet nu al precies hoe komend weekend eruit ziet mbt activiteiten. Als daar verandering in komt, omdat iemand op bezoek wil komen, dan raak ik helemaal van de wap.
Ik vind het haast lachwekkend als ik het zo lees, maar ik kan er gewoon echt niks aan doen.
Ik denk dat het is begonnen toen mijn ouders (vrij onverwacht) gingen scheiden. Gevoel van 'controle verliezen' en nu zo gecontroleerd en perfect mogelijk willen zijn.
Eigenlijk nu twee vragen:
1. Iemand hier toevallig ervaring met een coach? Heeft het je wat gebracht?
2. Zijn er mensen die zich herkennen in het zijn van een controlfreak? Heb je tips?
Graag niet quoten. Voel me nl best kwetsbaar ofzo dat ik het überhaupt erken en deelm
♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

.
Maar ja, dat moet dan af en toe maar, want m'n hoofd zit gewoon vól de laatste tijd. Dus tja, ik heb niet echt tips, maar lees graag mee.