mensen die niet van voetbal houden..
Edit: Sorry als t naar overkwam zo was t absoluut niet bedoelt!

Wickie schreef:Om de een of andere vage reden wilt mijn vriend het nu ineens zien....?
Ik zit dus een beetje te internetten. "Kijken" in de kroeg vind ik wel leuk, kijk dan dus ook niet maar sta ergens achterin gezellig te kletsen en biertjes te drinken.
Kwak schreef:Wickie schreef:Om de een of andere vage reden wilt mijn vriend het nu ineens zien....?
Ik zit dus een beetje te internetten. "Kijken" in de kroeg vind ik wel leuk, kijk dan dus ook niet maar sta ergens achterin gezellig te kletsen en biertjes te drinken.
Anders kan hij niet meer praten met zijn vriendjes joh...
Ik denk dat mijn man daarom ook kijkt... Zo kan hij mee praten!

Hoochie schreef:Ik vind er ook geen bal aan. Mijn vriend kijkt en ik internet wat en loop te rommelen. Ik irriteer me mateloos aan dat geouwehoer van die commentator.
Lonely Goatherd schreef:Ik vind het voetbal zelf best leuk, maar ik heb wel echt een godsgloeiende hekel aan die stomme toeters en het vuurwerk hier in de buurt. Ik krijg er elke keer een halve hartverzakking van en en met een klein kind is het al helemaal niet tof.
Susan schreef:Ik kijk normaal ook geen voetbal en met EK en WK wel, hetzelfde geldt voor (dames)hockey, wat is daar nou weer hypocriet aan?

Amaryllis schreef:Ik ben bang dat ik straks keihard uitgelachen wordt en auto's moeten gaan wassen morgen

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers