Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Het grote 'hoera, bijna lang weekend!'-kletstopic

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 13:31

Het grote 'hoera, bijna lang weekend!'-kletstopic

De tijd kruipt voorbij op mijn werk, iedereen heeft vandaag vrij genomen dus ik zit bijna alleen op kantoor. Gelukkig bijna tijd voor een lekker lang, warm weekend!
Iemand zin om te kletsen?

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 13:40

Re: Het grote 'hoera, bijna lang weekend!'-kletstopic

Gezellig :)
Ik ben aan het googlen naar een korte, zonnige vakantie. Heb ik echt zin in, even een paar dagen er tussenuit van dat stomme afstuderen.

Ga je nog wat leuks doen dit weekend Elliot?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 13:42

Ik ben nog op mn werk maar heb al weekend. Dingen afronden en dan ga ik gezellig naar een vriendin toe!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jun 2014 13:44

Gezellig, hier is het ook rustig, dus zit ook de tijd een beetje uit te zitten.

Lukt het met de vakantie vinden Green_Pepper?

Hebben jullie leuke plannen dit weekend?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 13:44

Klinkt goed Green Pepper, waar zit je aan te denken?
Gezellig Helix, veel plezier!

Ik ga vanavond weer radio maken, hoera! Morgenavond met mijn vriend in de tuin barbecuën (overdag geen plannen, ik denk vooral van het mooie weer genieten) en zondag eerst bij mijn ouders ontbijten en daarna bij mijn schoonouders eten.
Maandag lekker helemaal niks, volgens mij is het dan ook nog mooi weer dus misschien sleep ik mijn vriend wel lekker een dagje mee naar het zwembad ofzo.

Believe, wat zijn jouw plannen?

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 06 Jun 2014 13:47

Ik heb geen lang weekend, maar wel tenminste weer eens een echt weekend!
Zaterdag overdag verjaardag van m'n oma vieren en 's avonds de verjaardag van m'n vriend vieren.
Zondag moet ik eigenlijk foto's bewerken dus alsnog geen weekend maar misschien heb ik nog wel even tijd om met m'n vriend naar nog een food festival te gaan. Maandag moet ik gewoon werken.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 13:48

Oh leuk Marin, een food festival lijkt me zo leuk! Gefeliciteerd met oma en vriend :)

♥♥
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jun 2014 13:49

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 27 Aug 2014 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 13:51

Oh klinkt ook heerlijk Believe! Ik mag vanavond met twee anderen. Het programma is van R. en L. en M is de vaste sidekick. Ik ben de invalsidekick. Vanavond is L. er niet, dus mag ik haar vervangen en maak ik het programma samen met vaste presentator R. en sidekick M.
Snap je het nog? ;)

Vanaf 1 juli krijg ik trouwens mijn eigen zaterdagprogramma, zo leuk! Twee uur per zaterdag, een soort magazine-achtig. Dus een blokje sport, een blokje cultuur, dat soort dingen. Echt zoveel zin in!

Ik moet nog tot half 5, dus bijna klaar :)

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jun 2014 13:52

Ik ga leuke dingen doen, met een vriendin op pad naar andere vrienden, uit eten bij Las Palmas van Herman den Blijker, verjaardag van mijn vader vieren, barbecueën, naar een speeltuin met de kids (waar zij met water kunnen kliederen).
<<

Anoniem119

Bericht 06 Jun 2014 13:53

Elliot Dan moet je even naar Kanen bij de Kerk ofzo zoeken! Haarlem, naast de jopenkerk. Is klein hoor. Rollende keukens was gigantisch groot.
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jun 2014 13:55

.
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 27 Aug 2014 15:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 13:57

Kanen bij de kerk, hahaha!

Elliot, wat voor soort iets doe je dan bij de radio? Qua programma bedoel ik. Niet alleen plaatjes draaien dus, maar wat vertel je dan?

Vakantie...nee ik heb nog niet echt iets gevonden, er is wel van alles mogelijk hoor maar ik weet eigenlijk niet of ik all inclusive wil. (Mochten jullie willen helpen zoeken, zie mijn topic: wie helpt zoeken naar een vakantie :angel: )

Iedereen heeft al leuke plannen zeg voor het weekend :)
Wij gaan morgen naar dierentuin Emmen, poeh dat wordt lekker warm!
<<

Anoniem130

Bericht 06 Jun 2014 13:57

Hoera ik heb 4 maanden zomervakantie!

Ok ik moet nog wel ergens 6 weken een een review schrijven en 1 week een herkansing doen, maar alsnog ruim 3 maanden zomervakantie! :D
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 13:58

Haha Marin, Kanen bij de Kerk, wat een lollige naam! Ik ga even zoeken, misschien kunnen mijn vriend en ik er ook even gaan kijken.

Believe, gaaf he! Ik vind het nog wel een beetje eng hoor, twee uur achter elkaar is best lang alleen.. Brrr.. Nog maar 3 uurtjes, gaat vast heel snel!

Green Pepper, ik stuur je wel even een linkje in een PM met het programma waar ik nu aan meewerk!

♥♥
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 13:59

Lekker lang Whatever!! Heb jij al een vakantie geboekt? Je had laatst ook een topic toch, dat je nog iets aan het (uit)zoeken was?
<<

Anoniem119

Bericht 06 Jun 2014 13:59

Oh wow heerlijk whatever! Ik heb soms echt heimwee naar die studentenvakanties! Weet je al beetje beter wat Je wilt gaan doen en waar heen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 14:00

Leuk Elliot, ben benieuwd :)
<<

Anoniem104

Bericht 06 Jun 2014 14:07

Wat een lange vakantie Whatever!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 06 Jun 2014 14:09

Heerlijk Whatever, dat mis ik echt aan het studentenleven, die lange vrije zomers.

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 06 Jun 2014 14:13

Marin schreef:Oh wow heerlijk whatever! Ik heb soms echt heimwee naar die studentenvakanties! Weet je al beetje beter wat Je wilt gaan doen en waar heen?

Haha, is voor het eerst dat ik zo lang vrij heb hoor, vorige zomer was 6 weken, het jaar ervoor 3 weken en de 2 jaar ervoor 0 weken. ;) Dit en die vorige zijn denk ik mijn enige lange vrije zomers haha! Maar goed, was eigen keuze natuurlijk!

En was ook eigenlijk niet de bedoeling. Eigenlijk zou ik 1 augustus starten met mijn coschappen, maar ik heb in januari een tentamen gemist door migraine en die herkansing is pas half augustus en dus mag ik dan niet met mijn coschappen starten. Ik ben dus verschoven naar oktober en heb nu dus vrij tot dan met die herkansing er middenin. Het enige wat ik naar voren kan halen is die review en dat is maar 6 weken. Dus lekker veel vrij! Ben er wel blij mee, want de afgelopen twee jaar zijn niet echt lekker gegaan en ik wil wel lekker opladen voor de coschap-hel begint!

Ik heb dus nu komende weken nog 1 dagdeel in de week cursus tropengeneeskunde (dus stiekem ben ik nog niet echt vrij, maar hierover komt geen tentamen en het is leuk haha, dus dat telt niet) en ik ga beginnen met die review, maar tussendoor vakantie vieren. Half augustus heb ik dan die herkansing en daarna ga ik dan op vakantie t/m september en daarna starten met coschappen. Ga waarschijnlijk Indonesie waar ik topic over geopend had wel doen ja, had afgelopen week nog tentamen en meta-analyse opdracht wat veel tijd was. Nu het weekend even heel veel uitzoeken en hopelijk ticket boeken! :))))
<<

Anoniem130

Bericht 06 Jun 2014 14:18

Green_Pepper schreef:Lekker lang Whatever!! Heb jij al een vakantie geboekt? Je had laatst ook een topic toch, dat je nog iets aan het (uit)zoeken was?

Ja klopt, maar had nog 2 toetsen deze week en veel drukte, dus nog geen tijd gehad om echt te kijken naar een globale route laat staan luchthavens of ticketprijzen. Wil proberen voor woensdag te boeken!
<<

Anoniem130

Bericht 06 Jun 2014 14:20

Green_Pepper schreef:Kanen bij de kerk, hahaha!

Elliot, wat voor soort iets doe je dan bij de radio? Qua programma bedoel ik. Niet alleen plaatjes draaien dus, maar wat vertel je dan?

Vakantie...nee ik heb nog niet echt iets gevonden, er is wel van alles mogelijk hoor maar ik weet eigenlijk niet of ik all inclusive wil. (Mochten jullie willen helpen zoeken, zie mijn topic: wie helpt zoeken naar een vakantie :angel: )

Iedereen heeft al leuke plannen zeg voor het weekend :)
Wij gaan morgen naar dierentuin Emmen, poeh dat wordt lekker warm!

Korte zonnige vakantie, ok, check. Wanneer, hoe lang, met wie en budget? Stedentrip of strand? Ik vind het wel leuk om mee te denken!

Ik ga morgen lekker in het Westerpark liggen!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 14:26

Whatever, thanks!
Het gaat om een vakantie met mijn vriend en we willen vooral relaxen, dus ik denk dat een stedentrip minder geschikt is. Maar een combi in/rond Barcelona zou ik eventueel wel zien zitten.
Zoekcriteria:
- vertrek in week 27, terug in week 28 (dus rond weekend van 5/6 juli)
- reisduur: ongeveer 5 of 6 dagen
- zon!
- zee of zwembad
- budget: 1000 euro (maar dat is inclusief uitgaven daar)
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 06 Jun 2014 14:27

Whatever schreef:
Green_Pepper schreef:Lekker lang Whatever!! Heb jij al een vakantie geboekt? Je had laatst ook een topic toch, dat je nog iets aan het (uit)zoeken was?

Ja klopt, maar had nog 2 toetsen deze week en veel drukte, dus nog geen tijd gehad om echt te kijken naar een globale route laat staan luchthavens of ticketprijzen. Wil proberen voor woensdag te boeken!

Heerlijk die voorpret :)
Volgende

Terug naar Algemeen