Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Facebook vraag

<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2014 15:17

Facebook vraag

Ik heb iemand in mijn vriendenlijst waarvan ik eigenlijk niet wil dat ze alles kan zien, maar kun je dat aanpassen? Zo ja, hoe?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 19 Mei 2014 15:19

Re: Facebook vraag

Ik heb even geen zin om uit te loggen.

Je kunt je vrienden indelen in 'groepen'. Als je naar de pagina van die vriend gaat, staat er een vinkje en dan vrienden erachter. Als je daarop klikt zie je meerdere dingen staan. Vrienden/goede vrienden/kennissen. Door daarop te klikken, deel je die persoon dus bij die groep in. Ik heb bepaalde mensen ingedeeld bij kennissen en vervolgens heb ik bij berichten ingesteld dat al mijn updates in principe te zien zijn voor vrienden behalve kennissen. Zo zien zij dus niet je updates. Wanneer je dat wel wilt, kun je wanneer je een bericht plaatst weer instellen dat al je vrienden je berichten zien. Daarna kun je dit gewoon weer veranderen bij het volgende bericht.
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2014 15:24

Oh zo! Even kijken of het lukt.
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2014 15:26

Oke! Ik heb een lijst gemaakt (die heeft hoeft niet alles te zien haha!) en nu bij mijn berichten ingesteld dat mijn vrienden mn berichten kunnen zien, behalve hoeft niet alles te zien lijst. Dus nu krijgt zij geen updates meer van mij te zien?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 19 Mei 2014 15:27

Precies!
<<

Anoniem222

Bericht 19 Mei 2014 15:27

Helemaal top. Dan kan dit topic wat mij betreft weg maar wellicht heeft iemand er nog wat aan.
<<

Burgemeester Bo

Bericht 19 Mei 2014 15:29

Ik denk dat mensen er nog wel iets aan kunnen hebben, dus wat mij betreft blijft hij gewoon staan :).
<<

Jip

Bericht 19 Mei 2014 15:41

En als diegene naar mijn pagina gaat, dan ziet ze het wel?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 19 Mei 2014 15:45

Nee, dan ook niet. Die update is dan gewoon niet zichtbaar voor die persoon.
<<

Jip

Bericht 19 Mei 2014 15:47

Dus diegene ziet alleen maar updates tot het moment dat ik diegene toevoegde aan kennissen. Handige functie !
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2014 17:34

Er is op facebook een organisatie die ik'like'. Nu hebben zij sindskort iets in de instellingen veranderd waardoor ik een melding krijg als ze een nieuwbericht plaatsen (melding onder dat wereldbolletje, normaal krijg ik daar alleen meldingen als iemand mij liked, tagt of een bericht plaatst in een status die ik volg)
Ik vind het irritant, enig idee hoe ik het uit kan zetten?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Mei 2014 19:42

Jorja, volgens mij moet je dan naar die pagina en dan rechtsbovenin bij zo'n tandwiel kun je dat uitzetten.

Laat dit topic maar staan svp... Ik wil het morgen ook nog zo instellen op mijn facebook
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Jun 2014 13:59

Handig die informatie, wist ik ook niet!
If you cannot do great things, do small things in a great way.

Terug naar Algemeen