Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

van 2 foto's 1 foto maken

<<

limbogirls82

Noob

Bericht 28 Mei 2014 10:21

van 2 foto's 1 foto maken

Hallo,

Wie kan me helpen hoe ik eenvoudig van 2 foto's 1 foto kan maken.
Voor een verjaardagsfeestje wil ik een kaart maken waar 2 mensen samen op komen te staan echter heb ik geen foto waar ze samen opstaan dus wil ik andere foto's die ik heb gebruiken om toch een foto te maken waar hun beide op staan alsof het hun foto is zeg maar.

Ik heb bij paint al eens gekeken maar dat lukt me niet, kan iemand me hiermee helpen ?
Ik ben ook echt niet goed met computers

Groetjes
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 10:24

Re: van 2 foto's 1 foto maken

Ik wil wel even voor je puzzelen in Photoshop, maar voor wanneer heb jehet nodig? Ben vanavond pas laat thuis en morgen overdag weg, dus vrees dat ik pas morgenavond tijd heb.
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 28 Mei 2014 10:29

Oh dat is wel heel lief van je !!
Ik heb ook nog niet echt veel foto's en sommige zag ik zelfs alleen van het hoofd/schouders zeg maar.
Ik heb hem vrijdagavond nodig.
<<

Anoniem301

Bericht 28 Mei 2014 16:03

Dat kun je ook met een app op je telefoon doen! Als je in de Appstore zoekt op 'collage' vind je daar een hoop aps waarin je 2, 3 of meer foto's naast elkaar kunt plaatsen, super easy.
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 28 Mei 2014 18:32

Ik heb al eens gekeken... zoveel keus.
Ik zal eens proberen, als die maar eenvoudig is want ik ben er een leek in haha :palm:
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 31 Mei 2014 16:57

Welke app gebruiken jullie dan ? Ik kom er niet echt wijs uit..
Gelukkig had ik me in de datum vergist, was in de war met Hemelvaart dus heb nog een paar dagen :)
Wat een gepuzzel haha.
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mei 2014 20:32

Welke telefoon heb je? Gewoon zoeken op collage.
<<

Anoniem51

Bericht 31 Mei 2014 20:37

Carrie schreef:Dat kun je ook met een app op je telefoon doen! Als je in de Appstore zoekt op 'collage' vind je daar een hoop aps waarin je 2, 3 of meer foto's naast elkaar kunt plaatsen, super easy.

Maar is dat wel wat ze bedoelt, bedoelt ze niet meer Photoshop-werk door twee personen samen in één foto te plaatsen, zodat het bijvoorbeeld net lijkt of ze met z'n tweeën op de bank zitten ofzo?
<<

Anoniem301

Bericht 31 Mei 2014 20:41

Dundas schreef:
Carrie schreef:Dat kun je ook met een app op je telefoon doen! Als je in de Appstore zoekt op 'collage' vind je daar een hoop aps waarin je 2, 3 of meer foto's naast elkaar kunt plaatsen, super easy.

Maar is dat wel wat ze bedoelt, bedoelt ze niet meer Photoshop-werk door twee personen samen in één foto te plaatsen, zodat het bijvoorbeeld net lijkt of ze met z'n tweeën op de bank zitten ofzo?

Hm nu ik het nog eens nalees zou dat kunnen inderdaad. Daar is voor zover ik weet geen app van.
<<

limbogirls82

Noob

Bericht 01 Jun 2014 09:44

Ja dat bedoel ik Dundas ! :)
Maar ik krijg al hulp, bedankt allemaal .

Terug naar Algemeen