Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Rekening bestelling kwijt

<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 08:44

Rekening bestelling kwijt

Ik heb zo'n 2 maanden terug op een Duits/Nederlands site 2 flesje Sab Simplex besteld voor T. zijn krampjes. Nu ben ik die rekening kwijt en ik krijg per mail maar geen betalingsherrinering waar ik dus op zit te wachten. Nu heb ik 3 weken geleden weer een bestelling gedaan en wilde die vandaag gaan betalen. Je moet als omschrijving je klantnummer en factuurnummer invullen. Zal ik dan gewoon het dubbele bedrag overmaken of is dat niet handig? En dan bij omschrijving een korte uitleg geven waarom? Ik heb natuurlijk niet het factuurnumer van die bestelling en klantnummer ook niet. Ik heb het namelijk op dezelfde naam besteld en op het zelfde adres. Alleen niet op hetzelfde mail adres volgens mij.

Ik ben zo bang als ik dit niet doe ik over een half jaar een dikke rekening krijg met een bedrag dat 5x zo hoog is ofzo.
<<

Anoniem51

Bericht 31 Mei 2014 08:45

Re: Rekening bestelling kwijt

Ik zou gewoon even contact opnemen met ze.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 08:47

Nou het rottige is is dat het besteld is bij een Duitse Apotheek. Je kreeg wel een Nederlands bestelformulier maar de rest is dus Duits. Ennn ik kan dus totaal geen Duits.. En op deze rekening staat dus een Duits telefoonnummer en mail adres.
<<

Anoniem51

Bericht 31 Mei 2014 08:50

Tsja, dat is dan het risico wat je loopt bij het bestellen van ene buitenlandse site, lijkt mij. Voor hetzelfde geld was er wat misgegaan bij je bestelling en had je ook contact met ze op moeten nemen. Als je in het Nederlands een beschrijving toevoegt bij je betaling begrijpen zij het misschien ook niet en krijg je alsnog die herinnering. Ik zou gewoon proberen of ze Engels spreken.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 08:55

Klopt maar dat spul kan je dus alleen maar daar bestellen en dat wordt veel gedaan door Nederlands mama's omdat het gewoon goed helpt. Anders had ik wel een Nederlandse site gezocht. Het stomme vond ik sowieso dat je perse achteraf moet betalen. En die herinnering die komt dus maar niet..
<<

Anoniem148

Bericht 31 Mei 2014 08:56

Ik zou het niet dubbel overmaken maar wel contact opnemen met hun. Is het bedrijf ver in duitsland? Aan de grens kennen ze misschien nog Nederlands.
Anders proberen of hier iemand duits kan om jouw mail aan hun te vertalen?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 31 Mei 2014 09:21

Ik zou het afwachten. In ieder geval zou ik dubbel bedrag overmaken. Vaak worden betalingen allemaal automatisch geïncasseerd en snappen ze het extra geld niet. Krijg jij straks alsnog die rekening en kun je dus dubbel betalen.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

ChiQ

Bericht 31 Mei 2014 09:42

Ik zou t wel dubbel overmaken met een toelichting. Mochten ze ooit bij je terugkomen, heb jij altijd t bewijs dat t betaald is.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mei 2014 10:00

Ik was er van overtuigd dat ik met ideal had betaald en dat was niet zo, ik kreeg na een tijdje gewoon een betaalherinnering.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Mei 2014 10:07

Ik zou het afwachten, er komt vanzelf wel een herinnering.

Ik denk dat als je dit dubbel overmaakt, ze er niets meer van snappen en het alleen maar lastiger wordt.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Mei 2014 10:22

Ze spreken er heus wel Engels...ik zou ook nog niks overmaken en wachten op de herinnering. Of dus even contact opnemen in het Engels.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Kruidkoek

Noob

Bericht 31 Mei 2014 10:37

Ik denk ook dat je wel een herinnering krijgt. Ik weet niet via welke site je besteld maar ik deed het via deze site:
http://www.sabsimplex.nl/
Nederlands, goede service, werd vaak op werkdagen de volgende dag al bezorgd.
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 14:51

Daar heb ik ze ook besteld Kruidkoek. Maar zoals je ziet is de bestel pagina dus half Nederlands en half Duits. Ik denk dat ik nog een week afwacht en anders een mail in het Duits ga maken (er is hier vast iemand die mij daarbij kan helpen :angel: ) Ik vind het iig wel verrekte lang duren voordat je een herinnering krijgt. Je moet het binnen 14 dagen betalen en we zijn nu ruim 2 maanden verder.
<<

Anoniem74

Bericht 31 Mei 2014 15:05

Huh alles is gewoon NL hoor. Contactgegevens ook.
<<

Anoniem75

Bericht 31 Mei 2014 15:10

De begin site wel maar als je op 'bestellen' drukt kom je op die site die ik bedoel.

Maar echt he.. Als je over de duivel spreekt! Kijk ik net in m'n mail box en wat zie ik daar! Een betalingsherrinering! :banaan:

Opgelost! :smile:
<<

Vintage

Kletskop

Bericht 31 Mei 2014 15:20

Fijn dat de herinnering binnen is en je het alsnog kunt betalen nu!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.

Terug naar Algemeen