Ik ben een kluns!
Jullie ook weleens van die klunzige periodes?
Gisteren ook weer.. Ben op mijn stage, was vergeten mijn schort om te doen (werkdag was net begonnen) en stond in de gipsruimte. Collega had me net nog compliment gegeven over het shirt wat ik aan had, en ik stond even wat vloeibare gips op een gipsmodel te smeren met een spatel.. En weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar de spatel vliegt uit mijn hand, maakt een salto en land zo op mijn shirt, alles onder de gips.RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.

Tabbie schreef:Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen

Green_Pepper schreef:Tabbie schreef:Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen
Heel erg herkenbaar dit. Ik loop ook heel vaak tegen het deurkozijn aan. Alsof ik nu nog steeds niet kan inschatten hoe breed ik ben. Of altijd met mijn heup/bovenbeen tegen de hoek van het bureau omdat ik de bocht te krap neem.
Soms als we op een feestje zijn en er valt iets, zegt mijn vriend (en mijn zusje trouwens ook): 'oooooh, 'naam' niet weer!'. Terwijl ik het niet eens altijd gedaan heb!! Puur op het geluid van iets kapot vallen zegt hij dat.
In mijn oude studentenhuis heb ik trouwens een keer een (plastic) potje kruiden niet goed terug gezet, waardoor het viel. Ik dacht het op te kunnen vangen, maar stootte een glazen potje kruiden om, die weer tegen een ander glas aanviel. Uiteindelijk had ik het plastic potje gevangen en een glazen kruidenpotje en twee glazen kapot gemaakt.

Green_Pepper schreef:Tabbie schreef:Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen
Heel erg herkenbaar dit. Ik loop ook heel vaak tegen het deurkozijn aan. Alsof ik nu nog steeds niet kan inschatten hoe breed ik ben. Of altijd met mijn heup/bovenbeen tegen de hoek van het bureau omdat ik de bocht te krap neem.
Soms als we op een feestje zijn en er valt iets, zegt mijn vriend (en mijn zusje trouwens ook): 'oooooh, 'naam' niet weer!'. Terwijl ik het niet eens altijd gedaan heb!! Puur op het geluid van iets kapot vallen zegt hij dat.
In mijn oude studentenhuis heb ik trouwens een keer een (plastic) potje kruiden niet goed terug gezet, waardoor het viel. Ik dacht het op te kunnen vangen, maar stootte een glazen potje kruiden om, die weer tegen een ander glas aanviel. Uiteindelijk had ik het plastic potje gevangen en een glazen kruidenpotje en twee glazen kapot gemaakt.

Blij dat er lotgenoten zijn hahaTabbie schreef:En ik dacht dat deurklinken alleen onveilig waren voor mijBlij dat er lotgenoten zijn haha
Green_Pepper schreef:Tabbie schreef:En ik dacht dat deurklinken alleen onveilig waren voor mijBlij dat er lotgenoten zijn haha
Ik ga dit topic aan mijn vriend laten lezen, dan weet hij ook dat ik niet de enige ben die dit doet

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers