Elin schreef:Ik heb nog geen (extreem) vieze trein gezien.. Reis 4/5 dagen per week met de trein.
Marin schreef:De treinen vallen nog wel mee, nog geen vieze tegengekomen. De Amsterdamse metro daarentegen, gadverdamme!
ellibre schreef:Marin schreef:De treinen vallen nog wel mee, nog geen vieze tegengekomen. De Amsterdamse metro daarentegen, gadverdamme!
Dat is vreemd, daar wordt namelijk niet gestaakt. Alle metrostations en metro's zijn gewoon schoon. Heb deze week ook al 3x schoonmaakploegen in de metro of op het perron gezien. Alleen de gecombineerde NS/GVB stations worden niet schoongemaakt.
Brooke schreef:Moet zaterdag ook met de trein, maar ik ga gewoon, vies of niet. Neem wel zo'n flesje anti-bacterie spul mee voor de handen, maar that's it.
ellibre schreef:Marin schreef:De treinen vallen nog wel mee, nog geen vieze tegengekomen. De Amsterdamse metro daarentegen, gadverdamme!
Dat is vreemd, daar wordt namelijk niet gestaakt. Alle metrostations en metro's zijn gewoon schoon. Heb deze week ook al 3x schoonmaakploegen in de metro of op het perron gezien. Alleen de gecombineerde NS/GVB stations worden niet schoongemaakt.
girli schreef:De laatste paar keer dat ik in de trein zat was het goed te doen. Wel wat meer afval, maar geen bergen. WC gebruik ik nooit, dus dat weet ik niet.
Oh ja, laatste weekend voor eerste klas kaartjes. Hopelijk zit het niet vol deze keer. Gelukkig mag je het niet combineren met die AH kaartjes e.d., scheelt weer wat mensen.
Dundas schreef:girli schreef:De laatste paar keer dat ik in de trein zat was het goed te doen. Wel wat meer afval, maar geen bergen. WC gebruik ik nooit, dus dat weet ik niet.
Oh ja, laatste weekend voor eerste klas kaartjes. Hopelijk zit het niet vol deze keer. Gelukkig mag je het niet combineren met die AH kaartjes e.d., scheelt weer wat mensen.
Mag dat niet? Ik heb een blokkerkaartje, op de voorkant van het 2=1-kaartje staat toch dat het geld met een geldig vervoersbewijs voor de tweede klas? En dat is het blokkerkaartje ook...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers