Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Ik zat onderweg naar huis in een flinke regenbui. Ik had m'n telefoon goed weggestopt, of tenminste, dat dacht ik. Hij is nu uit en wil ook niet meer aan. Hij ligt in een zak rijst nu. Meer kan ik niet doen toch?
Afhankelijk van je toestel, zou je 'm uit elkaar kunnen halen en de verschillende onderdelen zo goed mogelijk laten drogen. Hoop dat 'ie niet overleden is....
Ai, dat is minder handig inderdaad. Dan is de kans groot dat hij al stuk gegaan is...maar goed, probeer je geduld te bewaren en probeer het over ongeveer 2 dagen.
Ja.. Als ik 'm nou in een plas had laten vallen.. Maar een regenbui is wel erg balen. Daarbuiten zat hij in een tas in de fietstas.. Maar ik vrees dat ik een nieuwe moet kopen...
Ik zou 'm niet snel zelf uit elkaar halen, ook dus niet met zo'n setje. Vochtschade is trouwens niet verzekerd, ook al had je dus wel een verzekering gehad.
Jawel hoor waterschade is verzekerd. Geen verlenging voor een nieuwe? Eerder verlengen kan kost je wel geld en zit je er langer aan vast aan dat contract
Nee. Neb een sim only abbonnement en geen behoefte om wen duurdere te nemen voor een nieuwe mobiel. Heb voor deze toen ook al heel veel zelf bijgelegd ;)
En toch vallen telefoons onder sommige inboedelverzekeringen. Omdat je nu steeds meer apparaten hebt die je mee neemt, zoals telefoons en tablets en mp3 spelers bijvoorbeeld, maar die eigenlijk wel bij je inboedel horen, vergoeden sommige verzekeraars dat toch. Het is de moeite om even je polis na te kijken.