Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ik ben een kluns!

<<

Anoniem50

Bericht 28 Mei 2014 01:17

Ik ben een kluns!

In de afgelopen dagen heb ik meer glazen stukgegooid/geslagen/laten vallen dan ik in mijn hele leven heb gedaan. De één na de andere verdwijnt in de glasbak. En nu net liet ik bijna een wijnglas donderen. Ik dacht dat ik hem nog wel kon opvangen, maar toen kneep ik hem dus fijn. Nog even en ik heb geen glaswerk meer over. Van de zes longdrink glazen, heb ik er nu nog maar twee. En van de twee wijnglazen, dus nu nog maar één. Gaat goed.

Jullie ook weleens van die klunzige periodes?
<<

Anoniem122

Bericht 28 Mei 2014 01:59

Re: Ik ben een kluns!

Je moet maar zo denken, scherven brengen geluk! Ik ben altijd klunzig :P Gisteren ook weer.. Ben op mijn stage, was vergeten mijn schort om te doen (werkdag was net begonnen) en stond in de gipsruimte. Collega had me net nog compliment gegeven over het shirt wat ik aan had, en ik stond even wat vloeibare gips op een gipsmodel te smeren met een spatel.. En weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar de spatel vliegt uit mijn hand, maakt een salto en land zo op mijn shirt, alles onder de gips.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 02:30

Ik ben altijd een kluns, maar als ik ongesteld ben is het NOG erger!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2014 09:35

Haha, ik ben ook echt een kluns! Laat ook gerust glazen kapot gaan tijdens het afwassen.. echt lomp :banaan:

Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 28 Mei 2014 09:38

Haha ik ben ook echt een kluns. Nou doen m'n handen vaak pijn dus dan heb ik minder grip en maar ik zo snel alles uit m'n handen vallen. Maar ik loop ook zo vaak ergens tegen aan. Poenk.
<<

Anoniem151

Bericht 28 Mei 2014 09:39

Hormonen zijn hier ook niet bevorderlijk voor klunzigheid..
'Normaal' ben ik vrij handig, maar nu laat ik alles uit m'n handen vallen. Tussen eisprong en menstruatie was het ook altijd dramatisch!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 09:47

Tabbie schreef:Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen :smile:

Heel erg herkenbaar dit. Ik loop ook heel vaak tegen het deurkozijn aan. Alsof ik nu nog steeds niet kan inschatten hoe breed ik ben. Of altijd met mijn heup/bovenbeen tegen de hoek van het bureau omdat ik de bocht te krap neem.

Soms als we op een feestje zijn en er valt iets, zegt mijn vriend (en mijn zusje trouwens ook): 'oooooh, 'naam' niet weer!'. Terwijl ik het niet eens altijd gedaan heb!! Puur op het geluid van iets kapot vallen zegt hij dat.

In mijn oude studentenhuis heb ik trouwens een keer een (plastic) potje kruiden niet goed terug gezet, waardoor het viel. Ik dacht het op te kunnen vangen, maar stootte een glazen potje kruiden om, die weer tegen een ander glas aanviel. Uiteindelijk had ik het plastic potje gevangen en een glazen kruidenpotje en twee glazen kapot gemaakt. :palm:
<<

Anoniem50

Bericht 28 Mei 2014 09:50

Gelukkig ben ik niet de enige en bedankt dat jullie me iets geven om me achter te verschuilen; Hormonen. :smile:

Ik snap niet goed waarom ik opeens mijn glazen aanval. Het is echt de één na de andere. De wijnglas vond ik wel het ergste. Want nu heb ik er nog maar één en dat is de goden verzoeken. Waar moet ik anders mijn Slimpie in drinken? Ja, longdrink glazen, maar dat drinkt net niet lekker weg.
<<

Anoniem58

Bericht 28 Mei 2014 09:56

Green_Pepper schreef:
Tabbie schreef:Maar ik ben vooral klunzig als ik me beweeg, als in: ik loop echt overal tegenaan. Heb daarom altijd overal blauwen plekken. Geen idee hoe ik het doe, maar zelfs in een gang met alle deuren dicht loop ik eerst tegen een deurklink aan en daarna een muur ofzo. Hoezo recht in het midden lopen :smile:

Heel erg herkenbaar dit. Ik loop ook heel vaak tegen het deurkozijn aan. Alsof ik nu nog steeds niet kan inschatten hoe breed ik ben. Of altijd met mijn heup/bovenbeen tegen de hoek van het bureau omdat ik de bocht te krap neem.

Soms als we op een feestje zijn en er valt iets, zegt mijn vriend (en mijn zusje trouwens ook): 'oooooh, 'naam' niet weer!'. Terwijl ik het niet eens altijd gedaan heb!! Puur op het geluid van iets kapot vallen zegt hij dat.

In mijn oude studentenhuis heb ik trouwens een keer een (plastic) potje kruiden niet goed terug gezet, waardoor het viel. Ik dacht het op te kunnen vangen, maar stootte een glazen potje kruiden om, die weer tegen een ander glas aanviel. Uiteindelijk had ik het plastic potje gevangen en een glazen kruidenpotje en twee glazen kapot gemaakt. :palm:

Dat ergens tegenaan lopen heb ik ook, ik kan ook niet in een rechte lijn lopen op lange stukken, ga altijd een beetje slingeren haha :p
Dat ergens tegenaan lopen heb ik altijd in verband gebracht met weinig diepte te kunnen zien, ik zie namelijk weinig diepte in mijn beide ogen.
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 10:03

Ik ben ook een kluns, zit echt altijd onder de blauwe plekken en sloop alles.
Van de week was ik de eieren uit het kippenhok aan het rapen en stootte mijn kleine teen tegen een stronk van een omgezaagde boom. Nagel er af en bloeden als een rund natuurlijk. Hoe ik het voor elkaar kreeg, geen idee want het stronkje staat een heel stuk van het pad naast het kippenhok af :laughcry:
10.04.17
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2014 10:57

Ik loop ook altijd overal tegen aan. Zo stom.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 10:58

Oh en twee seconden geleden, ik ruim de vaatwasser uit. Zet een glas in de kast, die valt weer naar beneden boven op de vieze vaat die er staat. Resultaat: 2 wijnglazen stuk, stukje van een bord er af.. :palm:
10.04.17
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Mei 2014 11:50

Hier nog een kluns! Hoe voorzichtiger ik doe, hoe erger het wordt. Ik laat van alles uit mijn hadden vallen, als er iets kapot gaat is dat vaak mijn schuld, blauwe plekker overal, struikelen over mijn eigen voeten....ik kan het allemaal!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 28 Mei 2014 11:56

Heel herkenbaar! Ik loop overal tegenaan, struikel en laat dingen stuk vallen. Ik heb kortgeleden de voorraad glazen weer aangevuld, dus ik kan weer even vooruit. Hier was op een gegeven moment ook nog èèn wijnglas over, die het lang vol gehouden heeft omdat ik door mijn zwangerschap geen wijn dronk. Inmiddels zijn die ook weer bijgekocht. Ik ben er ook goed in om volle flesjes bier te laten vallen, dat geeft me toch een zooi.
<<

Anoniem122

Bericht 28 Mei 2014 12:20

Green_Pepper schreef:

Zo iets had ik ook met een vriend, ik heb een periode gehad dat ik altijd struikelde bij opstapjes etc, stoepjes.. Dus iedere keer als we in de stad liepen ofzo riep hij "Opstapje!" bij ieder opstakel :P
<<

Anoniem168

Bericht 28 Mei 2014 13:07

Hier ook een kluns met ALTIJD blauwe plekken op mijn scheenbenen, schaam me soms echt dood voor al die blauwe plekken.Scheenbeen stoten tegen het bet of tafelpoot, mijn kleine teen stoten etc.
Loop ook altijd tegen de deurpost, het maakt dan ook echt niet uit hoe breed de doorgang is, ik die het echt zo vaak. Of oja met mijn heup tegen de tafrelrand, zowel thuis als op het werk doe ik dat.
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 28 Mei 2014 13:45

Haha, herkenbaar dit! Ik loop ook vaak tegen deurposten, of stoot mijn knieën aan stoelen en loop ook regelmatig tegen de hoek van de tafel aan. En hoe vaak ik mijn tenen wel niet stoot :P
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 14:29

Ik knoei heel erg, met alles.. Echt niet leuk. Ik hou mijn kleren ook echt niet langer als 2 uur vlekvrij.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 28 Mei 2014 14:35

Heb je al is nagedacht om plastic glazen aan te schaffen? :smile:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2014 15:18

En ik dacht dat deurklinken alleen onveilig waren voor mij :smile: Blij dat er lotgenoten zijn haha
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 15:40

Tabbie schreef:En ik dacht dat deurklinken alleen onveilig waren voor mij :smile: Blij dat er lotgenoten zijn haha

Ik ga dit topic aan mijn vriend laten lezen, dan weet hij ook dat ik niet de enige ben die dit doet :D
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 28 Mei 2014 16:23

Green_Pepper schreef:
Tabbie schreef:En ik dacht dat deurklinken alleen onveilig waren voor mij :smile: Blij dat er lotgenoten zijn haha

Ik ga dit topic aan mijn vriend laten lezen, dan weet hij ook dat ik niet de enige ben die dit doet :D

Jaaaaaaa goede :thumbup:
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 21:07

Herkenbaar!!
Ik blijf ook vaak aan de deurklink hangen met de lusjes van mijn broeken.
En wij hebben ook veeel plastic bekers en borden.
<<

Anoniem86

Bericht 28 Mei 2014 22:44

Ik heb het als ik moe ben, of begin te worden, dan loop ik tegen dingen op, laat ik dingen uit mijn handen vallen en word ik echt ontzettend lomp. Heel vervelend!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2014 23:16

Ik knoei ook vaak, echt heel vervelend haha en ik struikel ook vaak net niet, dat ziet er ook zo lomp uit. Pas viel ik wel helemaal, ik dacht een afkorting te nemen toen ik naar het station liep dus ik liep op het gras en op den duur ging het ineens naar beneden (wat ik wist maar ik dacht sneller te zijn) en toen gleed ik uit en lag ik op de grond (en stond meteen weer recht). :palm:
Dingen (net niet) omgooien/omstoten of laten vallen.

Ik ben echt onhandig maar heb het maar geaccepteerd :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
Volgende

Terug naar Algemeen