Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Wanneer verlening T-mobile?

<<

Whoops

Noob

Bericht 21 Mei 2014 16:15

Wanneer verlening T-mobile?

Hoi allemaal,

Ik had een vraagje, misschien een rare of domme vraag mocht dat het geval zijn dan mijn excuses!
Ik was een beetje aan het rondkijken voor een eventule verlening bij T-mobile. Maar ik twijfel enorm al staat het er vast goed beschreven maar ik dacht even een dubbele check.

Mijn contract stopt op 22 september 2014 ik weet dat je 4 maanden van te voren al zou mogen verlengen maar wanneer zou ik dan een nieuw contract kunnen afsluiten? Is dat morgen of over morgen? Haha ik weet het is een domme vraag dit staat eronder.

Je komt nog niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vanaf 4 maanden (min één dag) voor het eind van je vaste contractperiode, kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Bijvoorbeeld: als je vaste contractperiode afloopt op de 17e, kun je 4 maanden eerder vanaf de 18e je contract vernieuwen.
Ik dacht dus dat ik vanaf de 23e mei kon verlengen maar blijkbaar heb ik dat mis? Of het nu de 24e?
Hopelijk weet iemand het exacte antwoord hierop. Anders toch maar even bellen met T-mobile.
Alvast bedankt!
<<

Anoniem119

Bericht 21 Mei 2014 16:19

Re: Wanneer verlening T-mobile?

Eh ja gewoon vier maanden - 1 dag. Mijn contract eindigt op 9 oktober dus ik mag vanaf 10 juni een nieuwe telefoon. Ik tel de dagen af.

Voor jou dus 23 mei!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Mei 2014 16:21

Ik denk vanaf de 23e maar nu iig nog niet want anders had er wel gestaan dat je in aanmerking komt voor contractverlenging. Gewoon de komende dagen even in de gaten houden.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Bericht 21 Mei 2014 16:24

Dan zal er vrijdag staan dat je in aanmerking komt voor verlenging.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Whoops

Noob

Bericht 21 Mei 2014 16:34

Dankjewel voor alle antwoorden!

Hier kan ik wat mee! Dan zal het as vrijdag wel wezen. Wat ik me bijstaat is dat je ook een kaartje kreeg zodra je je contract kon verlengen maar misschien krijg ik deze vrijdag pas.Maar ik dacht dus eerder zal ik wel mis hebben. Haha denk dat ik gewoon zelf te snel wil! Ik hou het in ieder geval in de gaten!
Thanks!
<<

Anoniem87

Bericht 21 Mei 2014 16:36

Ik denk ook vrijdag.. Je wilt wel heel erg graag een nieuwe telefoon :P
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 21 Mei 2014 17:00

Ik heb ook even op de site gekeken want door jou topic bedacht ik me dat mijn contract ook in september afloopt. En ik vind dit op de site;
"Je komt nog niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vanaf 4 maanden (min één dag) voor het eind van je vaste contractperiode, kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen.

Bijvoorbeeld: als je vaste contractperiode afloopt op de 17e, kun je 4 maanden eerder vanaf de 18e je contract vernieuwen."

In jouw geval dus idd de 23e!

Ohhh ik zie nu pas dat jij dat laatste zinnetje ook al in je post hebt staan, die heb ik net over het hoofd gezien.
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Whoops

Noob

Bericht 21 Mei 2014 17:20

@Angela

Dankjewel voor het melden en dat je dat wou delen!
Het zal vast wel goed komen! Het is me ieder geval nu glashelder! :thumbup:

Terug naar Algemeen