Wanneer verlening T-mobile?
Ik had een vraagje, misschien een rare of domme vraag mocht dat het geval zijn dan mijn excuses!
Ik was een beetje aan het rondkijken voor een eventule verlening bij T-mobile. Maar ik twijfel enorm al staat het er vast goed beschreven maar ik dacht even een dubbele check.
Mijn contract stopt op 22 september 2014 ik weet dat je 4 maanden van te voren al zou mogen verlengen maar wanneer zou ik dan een nieuw contract kunnen afsluiten? Is dat morgen of over morgen? Haha ik weet het is een domme vraag dit staat eronder.
Je komt nog niet in aanmerking voor contractvernieuwing. Vanaf 4 maanden (min één dag) voor het eind van je vaste contractperiode, kun je bij T-Mobile je contract vernieuwen.
Bijvoorbeeld: als je vaste contractperiode afloopt op de 17e, kun je 4 maanden eerder vanaf de 18e je contract vernieuwen.
Ik dacht dus dat ik vanaf de 23e mei kon verlengen maar blijkbaar heb ik dat mis? Of het nu de 24e?
Hopelijk weet iemand het exacte antwoord hierop. Anders toch maar even bellen met T-mobile.
Alvast bedankt!