Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Bijna weekend! Wat zijn jullie plannen?

<<

Anoniem58

Bericht 16 Mei 2014 07:51

Bijna weekend! Wat zijn jullie plannen?

Het word super goed weer, dus morgen overdag denk ik dat ik in de tuin aan de slag ga en 's avonds eerst concert met de fanfare en daarna met Christian lekker voor de televisie naar het Nederlands elftal kijken.
Zondag als het weer het toelaat misschien zwemmen met mijn moeder en Christian en dan bij mijn ouders eten.
:banaan:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mei 2014 07:55

Re: Bijna weekend! Wat zijn jullie plannen?

Zowel zaterdag als zondag ga ik tennissen. Zondag hopelijk weer dik winnen, zodat we de week erop al kampioen kunnen worden. We spelen dan ook thuis, dus dat betekend een leuk feestje.

Anoniem124

Bericht 16 Mei 2014 07:56

Ik ga naar Londen met een vriendin! Kan echt niet wachten, voor t eerst zonder m'n kindjes weg dat wel, maar heb zon zin! We gaan naar fifteen en een musical en foto's maken en shoppen en en en!
<<

Anoniem156

Bericht 16 Mei 2014 07:56

Vanavond doe ik lekker niks, morgen heb ik een verrotte dienst in de kroeg (half 12 tot 22u) en zondag heb ik met Caro afgesproken!
<<

Anoniem58

Bericht 16 Mei 2014 08:02

Wat leuk Charles!
Poubelle, oh das ook lekker een avondje niks. Ik heb vanavond repetitie, vaste prik op vrijdag.
Silly, succes alvast!
<<

Snirp

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 08:12

Vandaag nog werken en vanavond repetitie.
Morgen en zondag eigenlijk weinig plannen.
Even naar de stad voor mijn bruidsboeket en een stuk voor op de trouwauto.
Verder beide dagen even hardlopen en lekker bijbruinen voor in mijn trouwjurk!

Kom maar op met dat :sunny: weekend!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 08:16

Vandaag overdag werken, vanavond vier ik mijn verjaardag.
Morgen ga ik naar een conferentie.
Zondag gaan we met mijn ouders uit eten voor hun trouwdag.
<<

Anoniem 146

Bericht 16 Mei 2014 08:51

Ik heb nog geen plannen. Het wordt mooi weer. Ik denk dat ik opstap ga met mijn zoontje. (partner moet werken).
Nog even bedenken wat leuk is! (buiten de dierentuin, daar komen we bijna wekelijks)

Zonnetje, gefeliciteerd met je verjaardag!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 09:10

Vandaag naar sprookjeswonderland met I en vanavond een verjaardag. Morgen geen plannen nog en zondag helpen bij de marathon.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 09:22

Vanmiddag even naar de HEMA wat dingen voor de kleine halen. En even naar mijn ouders blijf daar ook eten mijn man eet niet thuis.

Morgen en zondag nog niks op de planning.
2014 2016
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 09:42

Het wordt een zonnig weekend, heerlijk!

Ik ben morgen jarig en dat ga ik vieren met familie :banaan: . Ze hebben ons nieuwe huis ook nog niet gezien, dus een soort combinatie van housewarming en verjaardag. Lekker de tuindeuren open en buiten zitten hoop ik. Feest voor vrienden komt later.

Zondag gaan we nog naar de vriendenploeg van mijn vriend, ze zijn een weekendje weg maar we zijn i.v.m. mijn verjaardag niet het hele weekend mee. We gaan dus een dagje mee, ook gezellig!
<<

Anoniem321

Bericht 16 Mei 2014 09:51

Morgen wat schoonmaken, boodschappen doen en tuinieren.
Overmorgen een lange wandeling maken (heb me nl ingeschreven voor halve wandelmarathon op 21 juni en er moet getraind worden!), en daarna naar een kennis op babybezoek.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Mei 2014 09:59

Ik heb vandaag een bruiloft!
Morgen overdag werken, ' savonds een feestje
Zondag weer overdag werken, einde van de middag een loveshoot.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 10:07

Wij gaan het weekend naar center parcs en gaan morgen waarschijnlijk naar de dierentuin in Emmen.
Mijn man is net vertrokken op de racefiets (krap aan 100km) en wij stappen over twee uurtjes in de auto.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 10:12

Ik moet straks eerst naar de kaakchirurg voor nacontrole, en hopelijk verwijderd hij ook meteen een botsplinter die er maar niet vanzelf doorheen wil komen.
Daarna ga ik nog even lekker shoppen met mijn dochtertje! Ik heb een heel leuk badpakje gezien voor haar en een buggy voor haar pop. Gaan we ook meteen even rondneuzen of we wat leuks kunnen vinden voor Vaderdag.

Morgenmiddag boodschappen doen en denk daarna lekker naar buiten met ons kleine meisje. Zondag gaan we als het goed is naar een hele grote buiten rommelmarkt. Lekker rondstruinen en genieten van het zonnetje.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Jente

Kletskop

Bericht 16 Mei 2014 10:16

Het is morgen de nationale feestdag bij ons, koningsdag zeg maar. 's Ochtends hebben we een champagneontbijt bij een vriendin en dan rond 4 uur gaan we bij een andere vriendin bbq-en. Ik heb er zin in, maar zie er ook een beetje tegenop omdat er vrienden komen die ik de laatste keer op een feestje heb gezien toen ik nogal dronken was. Ik heb toen stomme dingen gezegd, dus ik hoop dat ze t vergeten zijn :(
Zondag hebben we nog geen plannen, maar misschien wandelen en/of wat foto's maken.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 16 Mei 2014 10:19

Vandaag werken tot 17 uur, vanavond misschien naar de bioscoop, anders scriptie;
Zaterdag werken 14-19 uur; in de avond scriptie;
Zondag werken tot 15 uur, daarna scriptie.

Ga niet veel van de zon kunnen genieten helaas :laughcry:
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem50

Bericht 16 Mei 2014 11:33

Helemaal geen plannen en dat bevalt me echt te goed.

Eén van mijn buren is verliefd op de beste vriendin van een vriendin en hij had bedacht dat ik, telkens als vriendin en haar beste vriendin in de kroeg stonden, ik mee moest. Dus zaterdag 'moest' ik weer mee. Heb gisteren tegen iedereen gezegd dat ik ze voor komend weekend heel veel plezier wens, maar dat ik dus nergens mee naartoe ga. Lees ik gisteren op Facebook dat ze een auto-bezichtigen-date hebben gepland. Zie, ik ben onmisbaar. En dat voelt heerlijk! :D
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 11:34

Marley schreef:Helemaal geen plannen en dat bevalt me echt te goed.

Eén van mijn buren is verliefd op de beste vriendin van een vriendin en hij had bedacht dat ik, telkens als vriendin en haar beste vriendin in de kroeg stonden, ik mee moest. Dus zaterdag 'moest' ik weer mee. Heb gisteren tegen iedereen gezegd dat ik ze voor komend weekend heel veel plezier wens, maar dat ik dus nergens mee naartoe ga. Lees ik gisteren op Facebook dat ze een auto-bezichtigen-date hebben gepland. Zie, ik ben onmisbaar. En dat voelt heerlijk! :D

Dat klinkt eeh ingewikkeld. Maar hoezo ben je onmisbaar? Ga je toch mee een auto bekijken?
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 11:37

Zondag steken we in ieder geval de bbq aan, nog even samen van het weekend genieten voordat we beide maandag weer aan het werk gaan :)
10.04.17
<<

Anoniem50

Bericht 16 Mei 2014 12:05

Green_Pepper schreef:
Marley schreef:Helemaal geen plannen en dat bevalt me echt te goed.

Dat klinkt eeh ingewikkeld. Maar hoezo ben je onmisbaar? Ga je toch mee een auto bekijken?

Ik was al bang dat het ingewikkeld over zou komen. Ben ook al 24u bezig om te kijken of ik het goed kon uitleggen. Maar ik heb gefaald. De nieuwe onderbuurman is smoorverliefd op de beste vriendin van een vriendin van mij. Om dicht bij haar in de buurt te komen, word ik continu meegevraagd naar de kroeg. Dan staat hij niet ongevraagd bij het vriendengroepje, want hij kent mij. En zo hoopt hij meer contact met haar te krijgen. Maar ik ben de afgelopen weken meer in de kroeg geweest dan in de afgelopen jaren en ik ben er om eerlijk te zijn wel klaar mee. Dus ik voelde me schuldig toen ik zei dat ik niet meer mee zou gaan naar de kroeg, maar nu blijkt dat ze al een oplossing hebben gevonden door zijn nieuwe auto te gaan bezichtigen. Ik hoef die auto niet van dichtbij te zien. Ik zie hem vanzelf op de parkeerplaats te verschijnen. Het was dus eigenlijk positief door te zeggen dat ik toch onmisbaar ben. Ik hoef me in ieder geval geen zorgen meer te maken dat ik zijn liefdesleven saboteer, hij zorgt zelf wel dat hij haar buiten mij/ons om kan zien. Probleem opgelost. :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 16 Mei 2014 12:11

Waarschijnlijk bedoel je dat je niet onmisbaar bent Marley. Denk ik. Anders snap ik het ook niet!

Ik heb een lekker weekend voor de boeg! Vanavond eten bij vrienden, morgen middag ga ik naar een vriendin in DH en gaan we misschien naar het strand. 's avonds heb ik een verjaardag en op zondag heb ik nog weinig gepland.

Zo fijn dat het gewoon lekke weer wordt!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Kwak

Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 12:16

Het is mijn werkweekend... Olee!
Dus ik werk de hele dag.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Mei 2014 12:21

Sterre schreef:Waarschijnlijk bedoel je dat je niet onmisbaar bent Marley. Denk ik. Anders snap ik het ook niet!

Dat denk ik nu ook!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 16 Mei 2014 12:26

ik heb vandaag al weekend

moet me straks melden bij de gemeente en daarna naar de sportschool

morgen als het mooi weer is met de ereader in de tuin boek lezen

zondag geen plannen
Afbeelding
Volgende

Terug naar Algemeen