Bijna weekend! Wat zijn jullie plannen?
Zondag als het weer het toelaat misschien zwemmen met mijn moeder en Christian en dan bij mijn ouders eten.

. Ze hebben ons nieuwe huis ook nog niet gezien, dus een soort combinatie van housewarming en verjaardag. Lekker de tuindeuren open en buiten zitten hoop ik. Feest voor vrienden komt later.

Marley schreef:Helemaal geen plannen en dat bevalt me echt te goed.
Eén van mijn buren is verliefd op de beste vriendin van een vriendin en hij had bedacht dat ik, telkens als vriendin en haar beste vriendin in de kroeg stonden, ik mee moest. Dus zaterdag 'moest' ik weer mee. Heb gisteren tegen iedereen gezegd dat ik ze voor komend weekend heel veel plezier wens, maar dat ik dus nergens mee naartoe ga. Lees ik gisteren op Facebook dat ze een auto-bezichtigen-date hebben gepland. Zie, ik ben onmisbaar. En dat voelt heerlijk!

Green_Pepper schreef:Marley schreef:Helemaal geen plannen en dat bevalt me echt te goed.
Eén van mijn buren is verliefd op de beste vriendin van een vriendin en hij had bedacht dat ik, telkens als vriendin en haar beste vriendin in de kroeg stonden, ik mee moest. Dus zaterdag 'moest' ik weer mee. Heb gisteren tegen iedereen gezegd dat ik ze voor komend weekend heel veel plezier wens, maar dat ik dus nergens mee naartoe ga. Lees ik gisteren op Facebook dat ze een auto-bezichtigen-date hebben gepland. Zie, ik ben onmisbaar. En dat voelt heerlijk!
Dat klinkt eeh ingewikkeld. Maar hoezo ben je onmisbaar? Ga je toch mee een auto bekijken?

Sterre schreef:Waarschijnlijk bedoel je dat je niet onmisbaar bent Marley. Denk ik. Anders snap ik het ook niet!
Gebruikers in dit forum: Maradhana