Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Complimentjes topic!

<<

Anoniem187

Bericht 28 Apr 2014 21:28

Complimentjes topic!

Welke forumster(s) wil jij graag een complimentje geven?

Mij viel het net op dat ik ED echt heel tof vind reageren en dat wilde ik graag even zeggen. Ik weet niet of je goede seks gehad hebt of dat ik je beter kan hebben dan normaal, maar ik vind het echt leuk dat je zo behulpzaam bent vandaag tegenover Marley.

Over verdere complimenten ga ik even nadenken.
<<

Anoniem119

Bericht 28 Apr 2014 21:41

Re: Complimentjes topic!

Hahaha nu gaat ze vast zeggen dat ze altijd goede seks heeft. :smile:

Maar ik vind dr ook behulpzaam.

Ik wil een complimentje maken, of nou ja, gewoon zeggen dat ik t stoer vind dat mzcharlotte dr kleine uk mee heeft genomen naar London! Hij wordt vast een reiziger, al naar NYC in de buik en nu London. Als ie geen Engels lover wordt zoals jij, dan weet ik t ook niet meer :-)
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 28 Apr 2014 22:25

Ja, ik vind dat ook heel erg stoer van mzcharlotte - maar ze is ook zo'n super relaxte en leuke moeder, nu al!

Ik wil Serendipity een compliment geven omdat ze altijd leuk en behulpzaam reageert en met iedereen meeleeft.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

ekiaam87

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 07:52

Ik wil Lejow een compliment geven, omdat ze haar streefgewicht bereikt heeft, gewoon omdat ik dat top vind! :banaan: :banaan:
En ook aan alle meiden in het WW topic (ik lees af en toe mee), ik vind dat ze allemaal zooo goed bezig zijn :D
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Apr 2014 10:06

Ik wil M-Train en Carrie een complimentje geven. Het valt me de laatste tijd op dat jullie altijd heel fijn op met name Marley reageren, heel empathisch en niet veroordelend. Dat vind ik fijn voor haar, daar heeft ze meer aan dan aan sommige andere reacties.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 49

Bericht 29 Apr 2014 17:01

Allereerst Kowalsi! Ik ben trots op het feit dat jij ondanks alle tegenslagen toch je diploma hebt behaald!
Bazinga ik vind het dapper hoe jij je door alles heen sleept! D. mag echt blij zijn met een zus zoals jij!
Sienna, dat je van baan bent veranderd! En daarin je hart bent achterna gegaan!
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2014 19:37

Bedankt Nien, lief van je!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Apr 2014 21:19

Oh wat lief Ekiaam, dank je wel!!

Ik wil een compliment geven aan de dames in het WW topic, we zijn echt al flink afgevallen met z'n allen!

Ik wil een compliment geven aan Zonneschijn, dat ze het toch allemaal zo goed rooit in der eentje met haar zoontje.

En ik wil een compliment geven aan Victoria, dat ze zich zo krachtig door deze periode heen slaat. Juist omdat ik wéét hoe zwaar en moeilijk het is!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 21:36

Wat lief Marin en Nien! Ik moet er helemaal van blozen!
L2014 & H2017
<<

Anoniem198

Bericht 29 Apr 2014 21:45

Lejow schreef:Oh wat lief Ekiaam, dank je wel!!

Ik wil een compliment geven aan de dames in het WW topic, we zijn echt al flink afgevallen met z'n allen!

Ik wil een compliment geven aan Zonneschijn, dat ze het toch allemaal zo goed rooit in der eentje met haar zoontje.

En ik wil een compliment geven aan Victoria, dat ze zich zo krachtig door deze periode heen slaat. Juist omdat ik wéét hoe zwaar en moeilijk het is!

Dat vind ik heel lief van je Lejow! Je hebt weinig keuze het is je kind en daar wil je bij zijn.

Ik geef jou een compliment omdat ik het lief vind dat je zo meeleeft en ik het heel knap vind dat je zoveel bent afgevallen!

Ook geef ik Bliss een compliment over hoe ze heeft gereageerd op haar inmiddels ex date!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Apr 2014 21:56

Ah dat vind ik lief van jou, Victoria :)
❤️ 7 juni 2018
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Apr 2014 09:29

Mijn compliment gaat naar marin!
Omdat ik vind dat zij altijd zo leuk, lief en vol belangstelling op veel mensen reageer.

En voor Snoes! ook zij reageert altijd zo lief , belangstellend en begripvol! En in haar berichtjes klinkt alle liefde voor haar zoontje, die elke keer weer zulke grote stappen vooruit maakt.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Apr 2014 10:58

Mijn complimenten voor Pompoen! En niet eens omdat ze zich zo goed staande weet te houden :) Ze reageert altijd met hele goede bedoelingen en verwoord het heel goed. Ook denkt ze met iedereen mee en onthoudt veel. Ze voorziet ons voorjaar2013 groepje van allerlei adviezen en shoptips en heeft voor iedereen een luisterend oor.

Dus bij deze, Pompoen, mijn complimenten!
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem187

Bericht 01 Mei 2014 19:56

Meer, meer, meer! Ik word vrolijk van topics als deze :D
<<

Anoniem173

Bericht 02 Mei 2014 10:28

Ik wil Lady complimenten geven voor haar coole en mooi blog!

Lampenkampje voor de manier waarop ze op haar stage omgaat met haar moeilijke collega en toch probeert te reflecteren.

Majira hoe blij ze is met haar werk volgens mij ben je heel lief voor de clienten!

Bliss ook inderdaad, heel goed hoe je bent omgegaan met je ex date

tot slot Poubelle: ik zag een foto van je in het fototopic, prachtig figuur!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 02 Mei 2014 10:59

Dank je AM, lief!
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem50

Bericht 02 Mei 2014 12:13

ED, omdat ik haar de laatste tijd anders vind reageren. Natuurlijk nog niet allemaal, anders zou het niet ED zijn, maar voor mij komt ze een heel stuk fijner over.

Caro, omdat ze altijd lief meedenkt.

Lady, omdat ze de perfecte relatie lijkt te hebben en ik haar weleens gebruik als voorbeeld in een gesprek met mijn moeder over hoe ik het later ook wil.

Serendipity is haar wilde haren volgens mij verloren. Kan haar posts steeds beter waarderen.

En nog wel veel meer, maar het komt toch eigenlijk allemaal op hetzelfde neer qua compliment dus. Dus als je je aangesproken voelt eigen jezelf een compliment van een andere forummer maar toe. :)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 02 Mei 2014 12:19

Wat lief Lejow!

Ik geef jou een compliment terug dat ik het super goed en knap van je vind dat je zoveel bent afgevallen!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem187

Bericht 03 Mei 2014 19:44

Marley schreef:
Serendipity is haar wilde haren volgens mij verloren. Kan haar posts steeds beter waarderen.

En dit had ik van jou dus echt nooit verwacht, leuk!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 03 Mei 2014 23:59

Ik ga ook een keer mee doen ondanks dat ik hier niet echt bekend ben en de (meeste) mensen die ik een compliment ga geven mij waarschijnlijk ook niet kennen, vind ik het wel leuk om te doen :smile:

Snoes: je bent echt een supermama! Ik vind dat je het zo goed oppakt allemaal!

Carool: jij komt altijd zo lief over en ik vind je eigenlijk altijd vriendelijke voor iedereen en volgens mij heeft je zoontje aan jou een prachtige en lieve moeder! (dat haal ik dan uit de manier waarop je over hem schrijft en die leuke, lieve, vrolijke foto's die je van hem plaatst!)

Parel: jij bent naar mijn mening altijd geïnteresseerd, oprecht en lief! Volgens mij ben je echt een prachtvrouw en hebben je vriendinnen het getroffen!

Pompoen: sterk, strijdlustig en altijd klaar staan voor je zoontje ondanks alles wat je hebt meegemaakt: echt super! Voor jou misschien dagelijkse realiteit en niet meer dan normaal maar ik vind het superknap hoe je het allemaal doet!

Marin: op de een of andere manier val jij mij altijd positief op op het forum. Altijd geïnteresseerd, lief, vriendelijk, gezellig, oprecht en volgens mij meen je het ook altijd! Daarom wil ik jou wil ik daarvoor een compliment geven.

Er zijn ongetwijfeld nog meer meiden die een compliment verdienen maar deze dames kwamen direct bij mij op.

Als ik dan toch bezig ben :smile: Alle burgemeesters verdienen wat mij betreft een compliment voor het doorzettingsvermogen en de daadkracht met betrekking tot dit forum, zonder hen bestond het niet eens meer dus dat vind ik ook zeker een compliment waard.

*slijmmodus off* :smile:
Afbeelding

Terug naar Algemeen