Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2014 22:17

Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Wij doen niet mee. We krijgen zo vaak post van ze, die ik dan weggooi met het idee dat die hier toch niet valt en we onnodig kosten maken.
Ik baal er een beetje van dat we niet mee doen anders hadden we misschien een mooi bedrag gewonnen!

Leuk iig voor de mensen die wat winnen.

Ook wel eens met zoiets de balen gehad?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 07 Mei 2014 22:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 07 Mei 2014 22:19

Re: Postcodeloterij,grote geldprijs bij mij in de wijk!

Daarom durf ik niet op te zeggen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 07 Mei 2014 22:22

Een tijdje terug was het in de oude wijk van mijn ouders, dat was ook wel even rot. Familie van mij woont nog steeds in die wijk, maar zijn weer geen lid van de postcodeloterij. 'Gelukkig' viel de prijs zowel niet op de oude postcode van mijn ouders als op de huidige postcode van onze familie, dus niemand hoefde te balen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem130

Bericht 07 Mei 2014 22:31

Surya schreef:Daarom durf ik niet op te zeggen.

Haha daarom heb ik gewoon besloten er nooit aan te beginnen. Zonde van het geld en met mijn karma valt die prijs zodra ik opzeg/verhuis dan!
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 07 Mei 2014 22:47

Daarom denk ik er soms aan om wel lid te worden. Ik zou echt van mezelf balen als de prijs op mijn postcode valt
<<

Anoniem144

Bericht 07 Mei 2014 22:51

Wij zijn nooit lid geweest, maar zijn hierdoor 3 jaar geleden wel een flinke prijs in onze wijk mis gelopen :cry:
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2014 23:00

Wij waarschijnlijk nu ook.
<<

Zero

Bericht 07 Mei 2014 23:28

Ik ben lid, en ik heb er gewoon écht helemaal geen geld voor eigenlijk. Maar ja, als ik een prijs win, ben ik ook in 1 klap van mijn zorgen af.
Ik zit dus behoorlijk in een tweestrijd :')
<<

Jente

Kletskop

Bericht 08 Mei 2014 00:14

*
Laatst gewijzigd door Jente op 04 Nov 2014 20:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mei 2014 00:28

Door mijn rookverslaving ben ik vaste klant bij de Primera en meestal hoeven we geen woord met elkaar te wisselen om te weten wat ik precies wil. Nu zei ik dat ik nog even een 1/5e staatslot wilde en daarna pin ik altijd. Miljonair word ik ook wel van 17,3 : 5. :D Vond de eigenaar van de Primera ook.

Postcodeloterij doe ik niet aan mee. Ze zijn me iets te opdringerig. Ik kies elke maand zelf of ik zin heb om deel te nemen aan een loterij.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Mei 2014 00:43

Bij een collega van me was de straatprijs gevallen, maar hij had geen loten. Hij was er zelf heel nuchter onder, zonder dat geld was hij ook gelukkig dus daarom geen loten gekocht.

Ik speel niet mee, om Whatevers reden. Zelfde soort Karma aan mijn kant vrees ik ;)
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 08 Mei 2014 06:50

Surya schreef:Daarom durf ik niet op te zeggen.

:ja: Vet duur maar ja, je moet er wat voor over hebben :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mei 2014 07:03

Ik heb al 1645 verdient door niet mee te spelen in de 10 jaar dat ik op mijzelf woon.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Mei 2014 08:32

Ik heb het vorig jaar opgezegd omdat ik al jaren nog niks gewonnen had en ik het toch wel erg duur vind.
Mijn ouders spelen wel mee en die winnen vaak kleine prijsjes en soms wat geld en spelen daardoor meestal wel quitte. Ik woon dus gewoon verkeerd blijkbaar.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Mei 2014 08:36

Alibi schreef:Ik heb al 1645 verdient door niet mee te spelen in de 10 jaar dat ik op mijzelf woon.

:good:

Ik vind marketing-technisch die straatprijzen echt super slim. Ik doe dan wel niet mee, maar zit er soms toch over te twijfelen. Want stel dat...
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 08 Mei 2014 08:40

Ik speel ook niet mee, ik vind ze enorm opdringerig en schreeuwerig, bovendien vind ik die kwallebal van een Winston zo vervelend dat ik de deur niet voor hem open zou doen.
Afbeelding
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Mei 2014 08:44

Het was wel even balen toen de miljoenenprijs op mijn oude postcode viel. :laughcry: Had ik maar niet moeten verhuizen. :palm:
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem178

Bericht 08 Mei 2014 08:47

Ik woon in een spotgoedkope flat. Als de straatprijs bij mij valt zullen de buren die veel geld gewonnen hebben snel genoeg verhuizen.

Ik ben niet lid. Zonde van het geld, voor een minime kans.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2014 09:00

Postcode Loterij is pure mindfuck.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 08 Mei 2014 09:17

Wij spelen ook niet mee. De kans dat je iets wint waar je echt wat aan hebt is zo klein, en het is best wel duur. Ik heb laatst met eens berekend wat dat nou kost per jaar, en hoeveel geld je eigenlijk weggooit als je jaren meedoet en niets wint. Dan moet je ook wel gelijk een echt flinke prijs winnen om dat te compenseren. En als je eenmaal lid bent kun je bijna niet meer opzeggen, want stel dat je net opzegt en er valt een grote prijs. Nee bedankt, dan begin ik er liever helemaal niet aan.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Mei 2014 09:22

Cotton schreef:Postcode Loterij is pure mindfuck.

Zo kun je het ook noemen, ik noemde het marketing-technisch slim ;)
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2014 09:23

Green_Pepper schreef:
Cotton schreef:Postcode Loterij is pure mindfuck.

Zo kun je het ook noemen, ik noemde het marketing-technisch slim ;)

Ohja absoluut. Veel marketing slimme trucjes werken zo. Heel goed bedacht van ze!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 09:33

Milady schreef:Ik heb het vorig jaar opgezegd omdat ik al jaren nog niks gewonnen had en ik het toch wel erg duur vind.
Mijn ouders spelen wel mee en die winnen vaak kleine prijsjes en soms wat geld en spelen daardoor meestal wel quitte. Ik woon dus gewoon verkeerd blijkbaar.

Apart zeg dat die zo vaak op dezelfde postcode valt.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2014 09:33

Alibi schreef:Ik heb al 1645 verdient door niet mee te spelen in de 10 jaar dat ik op mijzelf woon.

Dat heb je precies uitgerekend zeg of zeg je maar wat? :)
<<

Anoniem86

Bericht 08 Mei 2014 10:13

Wij zijn juist mee gaan spelen afgelopen jaar omdat er hier op de postcode (bijna) niemand meespeelt en we gewoon niet willen dat hij valt en wij niet meedoen haha! Heb ik half jaar al 4 kleine prijzen gewonnen.
Volgende

Terug naar Algemeen