Ik ga ook een keer mee doen ondanks dat ik hier niet echt bekend ben en de (meeste) mensen die ik een compliment ga geven mij waarschijnlijk ook niet kennen, vind ik het wel leuk om te doen
Snoes: je bent echt een supermama! Ik vind dat je het zo goed oppakt allemaal!
Carool: jij komt altijd zo lief over en ik vind je eigenlijk altijd vriendelijke voor iedereen en volgens mij heeft je zoontje aan jou een prachtige en lieve moeder! (dat haal ik dan uit de manier waarop je over hem schrijft en die leuke, lieve, vrolijke foto's die je van hem plaatst!)
Parel: jij bent naar mijn mening altijd geïnteresseerd, oprecht en lief! Volgens mij ben je echt een prachtvrouw en hebben je vriendinnen het getroffen!
Pompoen: sterk, strijdlustig en altijd klaar staan voor je zoontje ondanks alles wat je hebt meegemaakt: echt super! Voor jou misschien dagelijkse realiteit en niet meer dan normaal maar ik vind het superknap hoe je het allemaal doet!
Marin: op de een of andere manier val jij mij altijd positief op op het forum. Altijd geïnteresseerd, lief, vriendelijk, gezellig, oprecht en volgens mij meen je het ook altijd! Daarom wil ik jou wil ik daarvoor een compliment geven.
Er zijn ongetwijfeld nog meer meiden die een compliment verdienen maar deze dames kwamen direct bij mij op.
Als ik dan toch bezig ben

Alle burgemeesters verdienen wat mij betreft een compliment voor het doorzettingsvermogen en de daadkracht met betrekking tot dit forum, zonder hen bestond het niet eens meer dus dat vind ik ook zeker een compliment waard.
*slijmmodus off*